Spotprenten

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
En dan heb je besloten de gesprekken met iemand anders te voeren? Mij prima, maar ga dan niet de vinger naar mij wijzen? Slaat nergens op namelijk. F!x heeft voldoende water bij de wijn gedaan mbt wereldafspraken. Jullie willen echter nagenoeg niks toegeven, dan loopt het inderdaad vast.
Heb ik niet besloten? Mij werd verteld dat jij niet meer over wereldafspraken ging?
 
Reactiescore
2.477
Heb ik niet besloten? Mij werd verteld dat jij niet meer over wereldafspraken ging?
Waarom ga je dan de vingerwijzen naar mij als je weet dat ik er niet meer aansprakelijk voor ben? Beetje dwaas, toch?
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Waarom ga je dan de vingerwijzen naar mij als je weet dat ik er niet meer aansprakelijk voor ben? Beetje dwaas, toch?
Jij was degene die 't zou regelen en een aantal akkoorden gaf? Hoe komt 't dan dat de rest van de stam er niets vanaf weet? Er zijn mensen aan jouw kant die ook hun ongenoegen hebben geuit over jouw handelswijze in deze, toch? Vind jij eigenlijk dat je 't wel netjes/goed hebt gedaan dan?
 
Reactiescore
1.365
Reactiescore
634
Was dit dan! Discord zuigt man. Als die noobs te erg worden, trek maar aan de bel! :)

Weet je wat het is.

Die Noobs hebben W72 gewonnen, maar vergeten hoe dat was gekomen/geregeld.
Daarnaast lees ik sinds augustus enkel onzin vanuit de leiding (als er een leiding is)

De Noobs kunnen ook beste verder kijken als hun neus lang is, dan kunnen ze zien dat sommige MB's van W72 nu zover zijn gekomen en zelfs F!X onder druk zetten. (heel TWD hebben ze opgegeven :) )
Ben daarom benieuwd hoezo die Noobs nu allemaal praatjes hebben gekregen ;).
Hebben ze Coruscant weg gespeeld :cool:
 
Reactiescore
2.477
Jij was degene die 't zou regelen en een aantal akkoorden gaf? Hoe komt 't dan dat de rest van de stam er niets vanaf weet? Er zijn mensen aan jouw kant die ook hun ongenoegen hebben geuit over jouw handelswijze in deze, toch? Vind jij eigenlijk dat je 't wel netjes/goed hebt gedaan dan?
Heb ik niet besloten? Mij werd verteld dat jij niet meer over wereldafspraken ging?

Beetje tegenstrijdig. Ik heb altijd mijn bevindingen in de leidingchat gedeeld en hiermee werd ingestemd, allemaal goed en netjes verlopen dus. Hele slechte poging tot P&P voeren om me in een slecht daglicht te stellen, maar helaas. Volgende keer beter:wink:
 
Reactiescore
1.365
Weet je wat het is.

Die Noobs hebben W72 gewonnen, maar vergeten hoe dat was gekomen/geregeld.
Daarnaast lees ik sinds augustus enkel onzin vanuit de leiding (als er een leiding is)

De Noobs kunnen ook beste verder kijken als hun neus lang is, dan kunnen ze zien dat sommige MB's van W72 nu zover zijn gekomen en zelfs F!X onder druk zetten. (heel TWD hebben ze opgegeven :) )
Ben daarom benieuwd hoezo die Noobs nu allemaal praatjes hebben gekregen ;).
Hebben ze Coruscant weg gespeeld :cool:
Ach boeie, jij sloopt die noobs toch easy :p. Ik heb w72 ook gewonnen hoor :eek:. Alleen zijn die werelden zo laag qua niveau.. 74 is dat ook tbh..
 
Reactiescore
634
Bedoel je Action Reaction ?

Jens, je moet naar mij wijzen in een wereld waar ik serieus speel en niet aanwezig ben om spelers wat van TW te leren.
Opzicht hoef ik daar nog niet eens over te beginnen, stats van Coruscant zeggen voldoende :).


Maar moet wel toegeven dat F!X serieus goede massa's aan het uitvoeren is.
Ben ze aan analyseren ;)


Ach boeie, jij sloopt die noobs toch easy :p. Ik heb w72 ook gewonnen hoor :eek:. Alleen zijn die werelden zo laag qua niveau.. 74 is dat ook tbh..

Als Mark de Uni niet had gestopt, hadden jullie mijn *** gewonnen :)
(Heb het dan nog niet eens over wie zich hadden ingezet voor de samensmelting)
Maar je hebt gelijk, de werelden zijn zo laag, dat de Noobs zelfs praatjes hebben gekregen
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Beetje tegenstrijdig. Ik heb altijd mijn bevindingen in de leidingchat gedeeld en hiermee werd ingestemd, allemaal goed en netjes verlopen dus. Hele slechte poging tot P&P voeren om me in een slecht daglicht te stellen, maar helaas. Volgende keer beter:wink:
Jij was degene die het zou regelen, gaf toen een aantal akkoorden af. Ik was in de veronderstelling dat het zo dus voor heel F!x geregeld zou worden, aangezien dat de insteek was? NU ben jij inderaad niet meer degene die het regelt, omdat er vanuit F!x ongenoegen werd geuit over jouw handelswijze. Mijn statements, hoewel wellicht onhandig geformuleerd, kloppen.
P&P voeren? Nee. Hoogstens irritatie uiten over het feit dat er na 3 weken nog steeds geen afspraken zijn, terwijl er een dikke week geleden al akkoorden waren vanuit Planet.
 
Reactiescore
1.365
Als Mark de Uni niet had gestopt, hadden jullie mijn *** gewonnen :)
(Heb het dan nog niet eens over wie zich hadden ingezet voor de samensmelting)
Maar je hebt gelijk, de werelden zijn zo laag, dat de Noobs zelfs praatjes hebben gekregen
Dat kan idd. Maarja dat boeide me nooit zo. Ik defte alleen maar op thewitch (beste w72 acc evah). Rest tja idc. Tis hoe je wilt winnen. Qua de hekskant, hebben wij onze superioriteit goed laten zien tegen de naabs. Rest boeide me niet:p (alleen dat we onze held (toen nog meisje) ziddy als w73 co ervan kregen:) )
 
Reactiescore
2.477
Jij was degene die het zou regelen, gaf toen een aantal akkoorden af. Ik was in de veronderstelling dat het zo dus voor heel F!x geregeld zou worden, aangezien dat de insteek was? NU ben jij inderaad niet meer degene die het regelt, omdat er vanuit F!x ongenoegen werd geuit over jouw handelswijze. Mijn statements, hoewel wellicht onhandig geformuleerd, kloppen.
P&P voeren? Nee. Hoogstens irritatie uiten over het feit dat er na 3 weken nog steeds geen afspraken zijn, terwijl er een dikke week geleden al akkoorden waren vanuit Planet.
Jij had een voorstel gelegd waar ik en de overige leiders onze bedenkeningen bij hadden aangezien sommige afspraken nergens op sloegen. Samen hebben we antwoorden geformuleerd en deze bedenkingen met je gedeeld, gevolgd met een voorstel langs onze kant. De gesprekken liepen erna vast aangezien jullie vasthielden aan bepaalde zaken die in onze ogen niet schappelijk waren. (afspraak dat f!x niets meer mocht recruiten nadat jullie naar een 13mil overmacht hadden gerecruit :redface:). Je weet dondersgoed dat er nooit enig akkoord is gesloten dus die stelling kan je gerust achterwege laten. Mijn laatste vraag mbt afspraken is zelfs onbeantwoord gebleven. Achter mijn rug heb jij het gesprek aangeknoopt met iemand anders uit F!x, dan laat ik het daar ook bij. Leuk dat je denkt te weten hoe het binnenshuize loopt maar je slaat de plank serieus mis. Dat een eenzaad zijn beklag doet bij jou en enorm opblaast is jammer maar onderhand al opgelost. Snap best dat je dit met oogkleppen wilt volgen en wat onrust wilt stoken maar dat pakt hier helaas niet.
 
Reactiescore
634
Dat kan idd. Maarja dat boeide me nooit zo. Ik defte alleen maar op thewitch (beste w72 acc evah). Rest tja idc. Tis hoe je wilt winnen. Qua de hekskant, hebben wij onze superioriteit goed laten zien tegen de naabs. Rest boeide me niet:p (alleen dat we onze held (toen nog meisje) ziddy als w73 co ervan kregen:) )

Naja,
De meeste die W72 hadden gespeeld zitten nu ook binnen F!X.
Snap het dus niet, dat een stam die genaait was geworden in W72, nu niet opstaat en wereldafspraken kan afronden.

Telkens een Pubertje naar voren schuiven gaan de zaken niet echt opschieten................................
 
Reactiescore
2.477
Naja,
De meeste die W72 hadden gespeeld zitten nu ook binnen F!X.
Snap het dus niet, dat een stam die genaait was geworden in W72, nu niet opstaat en wereldafspraken kan afronden.

Telkens een Pubertje naar voren schuiven gaan de zaken niet echt opschieten................................
Het aantal 72'ers aanwezig binnen F!x valt best mee hoor. Tuurlijk gaan er geen afspraken worden afgerond waar Planet een enorm voordeel uithaalt en wij wederom worden benadeeld, dat snap je ook wel.

Leuke persoonlijke sneer, moest er vooral om lachen aangezien de enige die hier puberaal gedrag vertoont de naam Mark draagt? De ironie
 
Reactiescore
634
Z., ben je jezelf serieus aan het vergelijken met Mark :)

Daarbij is verzoek dat er volwassen spelers met serieuze zaken bezig gaan houden.
Pubertje naar voren schuiven, schiet niks op ;)
 
Reactiescore
2.477
Z., ben je jezelf serieus aan het vergelijken met Mark :)
Beter begrijpend lezen dan. Ik zeg dat jij degene bent die puberaal gedrag vertoont, niet ik. Waar is de vergelijking?
 
Bovenaan