Spotprenten

Reactiescore
2.477
Jep, Fred en Jan zijn de helden. Tja hebt nachtblitzen altijd al triest gevonden, komen 0 skills bij kijken. Het is wel effectief helaas.
90% deff aan het front spelen is inderdaad erg skillvol, evenals die blocks tussen 8 en 10uur. :biggrin:
 

Deleted User - 487957162

Guest
90% deff aan het front spelen is inderdaad erg skillvol, evenals die blocks tussen 8 en 10uur. :biggrin:

Kan je nagaan dat er straks ook nog is 200 deff vanuit de stam staat. Ik ben benieuwd hoe lang 4 over actieve gasten op 1 account het dan gaan volhouden ;)
 
Reactiescore
1.647
Beetje realistischer spelen en daardoor minder attractief dan jezelf naar de slachtbank leiden zoals Zireal
 
Reactiescore
2.477
Kan je nagaan dat er straks ook nog is 200 deff vanuit de stam staat. Ik ben benieuwd hoe lang 4 over actieve gasten op 1 account het dan gaan volhouden ;)
Was ook sarcastisch over die blocks. 2 clears en muur naar 12 terwijl er niet eens edels achterstonden is best schrijnend. Feit dat je 200 deff zou opeisen zegt wel genoeg :redface:
 

Deleted User - 487957162

Guest
Was ook sarcastisch over die blocks. 2 clears en muur naar 12 terwijl er niet eens edels achterstonden is best schrijnend. Feit dat je 200 deff zou opeisen zegt wel genoeg :redface:

Tja, reken het eventjes uit. Ik heb 130 dorpen * 90% deff. Zijn 90 dorpen. Laten we zeggen dat ik vanuit 40 dorpen 500/500 even in een dorp drop. Mijn opbouwtijd is dan 24/48 uur? Hoe lang doen jou clears er over? Wie is dan schrijnend bezig?
 

DeletedUser69389

Guest
Tja, reken het eventjes uit. Ik heb 130 dorpen * 90% deff. Zijn 90 dorpen. Laten we zeggen dat ik vanuit 40 dorpen 500/500 even in een dorp drop. Mijn opbouwtijd is dan 24/48 uur? Hoe lang doen jou clears er over? Wie is dan schrijnend bezig?
Ach je hebt geluk dat @Ezra the King ditmaal niet tegen maar met je speelt. Anders was het misschien een drie op een rij geworden. :p:D
 
Reactiescore
1.278
Tja, reken het eventjes uit. Ik heb 130 dorpen * 90% deff. Zijn 90 dorpen. Laten we zeggen dat ik vanuit 40 dorpen 500/500 even in een dorp drop. Mijn opbouwtijd is dan 24/48 uur? Hoe lang doen jou clears er over? Wie is dan schrijnend bezig?

Hoeveel dorpen is dan 90% DEF met 100 dorpen?
 
Reactiescore
2.477
Tja, reken het eventjes uit. Ik heb 130 dorpen * 90% deff. Zijn 90 dorpen. Laten we zeggen dat ik vanuit 40 dorpen 500/500 even in een dorp drop. Mijn opbouwtijd is dan 24/48 uur? Hoe lang doen jou clears er over? Wie is dan schrijnend bezig?
Ooit gehoord van dodgen? Je had naast die dorpen genoeg deffjes liggen om snel te schuiven en deftig te blocken, maar goed.
 
Reactiescore
1.918
wat een stelletje noobs

lol
 
Reactiescore
68
Geinig wel, ik wil graag de reactie van Planet zien op deze ?massa? mooie collision!
 
Reactiescore
2.477
Reactiescore
68

Ja dat is waarom de vraagtekens naast massa staan xD weet niet of het een massa is of gewoon een aanvalletje :p
Aan de verliezen te zien hoop ik dat het een massa is, anders is het wel een beetje jammer :p
 
Reactiescore
2.477
Ja dat is waarom de vraagtekens naast massa staan xD weet niet of het een massa is of gewoon een aanvalletje :p
Aan de verliezen te zien hoop ik dat het een massa is, anders is het wel een beetje jammer :p
Allesbehalve een massa. Gewoon 2 nachtblitzjes van Turtles en Panda
 
Reactiescore
68
Wel netjes dan!

Jammer van het niet deffen vanuit Planet dan.
 
Bovenaan