Spotprenten

Reactiescore
372
Dit komt van de man die een maandelange NAP van 360 graden wilde? Tevens hebben jullie Ad. gerekruteerd die op dat moment groter waren dan Method & een BG afgesloten met TWD?

Zoals al eerder vermeld is die NAP niet door mij opgesteld, maar tot stand gekomen door een speler die zeer eigenaardige acties had ondernomen, waar Planet overigens geen moeite mee had. Wat daarna gebeurd is ligt buiten mij weet, speel sinds het begin van het schooljaar vrijwel niet.

Ad. was alleen groter omdat daar pas een paar dagen wat spelers inzaten van NAW, een stam die wij hebben weggespeeld met een paar mooie massa’s. Het was niet alsof dat een gevestigde stam is ofzo, zoals Method dat was. De runners van NAW waren Ad. toegetreden nadat F!x het merendeel had weggespeeld.

Bovendien waren na deze recruits de beide partijen ook in balans en had Planet zelfs nog een voorsprong. Om dan vervolgens een gevestigde stam te recruiten en de wereld dusdanig op zo’n manier uit balans te trekken vind ik zelf op geen enkele manier te rechtvaardigen. Een beetje schaamtelijk zelfs, zonder enkele gêne. Er is zelfs niet genoeg ruimte in jullie stam voor de hele fusie, for god sake jullie nemen Coruscant op in je stam waar jullie altijd helemaal stuk op gingen.

Mijn conclusie is dan dat je echt over lijken gaat voor een wereldwin. Ik wens beide partijen veel succes, maar als ik een Planet-speler was en ik zou op die manier winnen met een stam van 20 leden dan zou ik het niet eens op mijn profiel durven te vermelden.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Dat die nap maar snel klaar is dat jullie je IG kunnen gaan bezighouden. Nog even knullen, dan komt het dagenlange deffen eraan.
 

DeletedUser69389

Guest
Dat is een ander verhaal? Betekent dat dan dat je zomaar uit die dorpen kunt aan aanvallen?
Is het netjes?
Nee.
Heeft het significante schade gedaan?
Nee.
Heeft het significant bijgedragen aan de aanval?
Nee.
Is dit gejank dus onzinnig?
Ja.
Of het schade heeft gedaan of niet maakt in deze situatie gewoon niet uit. Die dorpen pakken was al not done. Dan er nog mee aanvallen terwijl het al bekend is dat die dorpen naar Planet behoren te gaan is gewoon een overtreffende trap van not done handelen wat ook gewoon een dikke middelvinger is naar de mensen die bezig waren/zijn met het bespreken van een akkoord voor de ruil en teruggave van alle illegale clusterfucks aan beide kanten. Dus F!x., maar ook door Planet.

Dat Mike het misschien had moeten edelen zoals ik net had beschreven klopt. Maar het was ook bekend dat er in elk geval pogingen werden ondernomen om dit alles op te lossen. Zulke acties dragen dan ook niet bij aan de sfeer tijdens de onderhandelingen. Om nog maar niet te spreken over wat voor een signaal dat afgeef richting Planet. De kritiek van een aantal F!x. spelers over de posts van Justin @Wow Who die met "humoristische" posts kwam die de indruk wekten dat in elk geval een deel van Planet geen afspraken wilden hebben valt wat voor te zeggen. Maar wanneer je als buitenstaander naar deze wereld zou kijken dan zou men dat ook kunnen stellen over F!x. Want dat is zelfs nog een gradatie ernstiger. Omdat Justin alleen woordelijk wat zei en Babor het ook nog eens in daden deed/doet.

Het gejank is dus weldegelijk terecht, omdat net zoals tijdens de gesprekken over Heerlijk en Jah Lion het geduld van Planet ernstig op de proef werd gesteld door stelselmatig over de besproken lijnen te edelen door de speler OLT van F!x. Daarmee geef je een signaal af wat ook toen niet bijdroeg aan de onderhandelingen. Ergens is het zelfs nog verwonderlijk dat Planet die gesprekken nog zolang gevoerd heeft. Want ik denk dat ikzelf er eigenlijk misschien al wel eerder de stekker eruit had getrokken. Dan kan men alsnog Jah Lion erbij halen dat Planet daarmee fout zat. Dat is ook zo. Maar Fix zat evengoed fout. Alleen op een ander vlak. Ook is het niet de enige diplomatieke verbintenis helaas. Wat ook blijkt uit een paar HrlK spelers die nu spelen in F!x.... Dat maakt het verhaal er niet objectiever op.

Of Planet door het recruiten van Method de balans uit deze wereld heeft gehaald is ook iets wat niet klopt. De kansen voor Method om zelfstandig zowel Fix als Planet van zich af te houden was schier onmogelijk. Kwalitatief en kwantitatief kwamen ze tekort ten opzichte van F!x. en Planet. Voor hen is/was het de enige kans om er nog iets van te maken. Kijkend naar Planet dan is het zo dat het westelijk front door de recruits van F!x. minder goed gelegd kon worden en dat daar problemen zouden kunnen ontstaan. Kijk je naar het oosten dan zag je dat F!x. daar eenvoudig de mogelijkheid had/heeft om flink op te rukken. Planet zou dan lijdzaam moeten zien hoe F!x. oprukt terwijl een aantal accounts dan tegen een overmacht van zowel F!x. als Method had moeten opboksen. Elke speler met een beetje inzicht zag dat Planet daar iets diende te ondernemen, omdat al in een eerder stadium er fouten zijn gemaakt in het leggen van de clusters en het maken van de lijnen. Dat is op deze manier gerepareerd. Of ze dan heel Method zowat hadden moeten recruiteren is een ander verhaal. Maar wanneer het een keiharde eis is/was dat het iedereen of niemand was dan valt daar wat voor te zeggen. Veel andere smaken waren er ook niet voor Planet.

Met name vanuit Corus is het een idiote stap, omdat hij de mond vol had over zowel Fix als Planet. Met name hem valt veel te verwijten.

Maar juIst de actualiteit van vandaag waarbij Zireael met een ongeplande blitz veel cruciale dorpen is verloren en met vereende krachten in leven gehouden moet zien worden toont wat mij betreft wel aan dat Planet een slimme keuze heeft gemaakt. Want zonder die recruits en een val van Zireael zag de positie er voor Planet er al direct zeer penibel eruit. Zoals ik dat eerder ook al had beschreven in mijn visie op het interne forum.

Wacht even? Neemt iemand Planet nog serieus na die (next-level) R2W en het aannemen van Coruscant?
Nja wij hebben ook een aantal spelers van Ad. gerecruit. De insinuaties van sommigen dat we daardoor konden internen klopte niet helemaal. Maar het is wel zo dat daarmee bijvoorbeeld het wegspelen van Sign of Quality eenvoudiger verliep.

Maar zowel F!x. als Planet hebben deze wereld aan diplomatie en overmatig recruiten gedaan. Allebei de stammen kunnen daarop worden aangekeken. Steeds onderneemt de ene stam een actie wanneer een andere dat daarvoor heeft gedaan. Je kunt je dus eerder afvragen in hoeverre wereld 74 serieus te nemen valt. Ook vanwege het voortdurende gezeik op elkaar en het grenzen opzoeken en er zelfs overheen gaan (Jah Lion, CF's van AAO, AATP, Babor of Tijgers, het over de besproken grenzen edelen van OLT of bijvoorbeeld tot slot de spelers die van Fix naar Plant overlopen of andersom).

Tltr: F!x. kan de schuld voor de huidige impasse en situatie op 74 niet alleen bij Planet neerleggen. Maar sommige van Planet zoals een AAO moeten dat ook niet bij F!x. neerleggen.

Ook zaken zoals die vanavond hebben plaatsgevonden dragen niet bij aan het zorgen voor een betere sfeer op deze wereld en duidelijke afspraken.
 
Reactiescore
634
Met name vanuit Corus is het een idiote stap, omdat hij de mond vol had over zowel Fix als Planet. Met name hem valt veel te verwijten.

Denk dat ik vaak genoeg had aangegeven dat zowel F!X als Planet W74 flink aan het verzieken waren.
Toen was Mark de zeikerd en nu geven meerdere leden vanuit F!X en Planet ook toe dat W74 flink verziek is geworden.

In een andere post had ik ook duidelijk aangegeven waarom Method een Fusie met Planet is aangegaan.
Dus de fusie is een reactie op zwak spelen van sommige accounts.

Daarnaast boeit het mij vrij weinig wat er nu nog getypt word. In ieder geval kan niemand Method/Coruscant ervan beschuldigen dat wij W74 hebben verziekt.
Ook zoals eerder aangegeven, de mannetjes die via AF grote mond hebben, mogen dit ook IG bewijzen.
Om jullie IG een kans te geven om dit te bewijzen, gaat Coruscant W74 serieus spelen.

Even een andere opmerking.
TWD is vanaf dag 1 een BG van F!X, dat er nu nog idioten zijn die dit ontkennen slaat werkelijk nergens op.
Zoek daarom ook geen onzin reden om de leden van TWD op te nemen binnen F!X.
 
Reactiescore
73
Wacht even? Neemt iemand Planet nog serieus na die (next-level) R2W en het aannemen van Coruscant?

Ben volledig met je eens dat de recruit van Tranquilo en van Chameleon (die nog in plaats komt van Valheru) vallen onder R2W acties. Zal ik ook niet ontkennen, voor ons is dit het completeren van de stam. We zijn dan met de 14 leden waarmee we de wereld willen gaan winnen. Zal de diplomatieke kaart topic straks updaten, maar we zullen dan een voorsprong hebben van +/- 7.0mil inclusief onze MB stam op de 2e en 3e partij. Hiervan is dan 3.5m dan stuk front van 280 graden en 3.5m de MB stam. In onze optiek is dit geen enorme voorsprong aangezien wij heel goed beseffen dat de vijanden zich tegen ons gaan verzamelen en de wereld zich op ons laten richten, en terecht. Wij zagen liever dit nu gebeuren dan maanden de schijn ophouden of samenwerkingen aan te gaan met een Ad. waar we de mogelijkheid toe hadden. Dan hadden we de wereld veel meer uit zijn verband gehaald. Dus Tranquilo en Chameleon zeker R2W (hopelijk) want we rekruteren bij een voorsprong, enkel zijn wij nu wel klaar richting de eindstrijd en nemen geen leden/samenwerkingen aan.

Zeer serieus natuurlijk :p
 
Reactiescore
1.380
Jullie @The White Puppy en @Underground Tacticz. kunnen er nog zulke mooie verhalen bij verzinnen bij die cf's maar als hij leeg staat 6 dagen waarom is er dan voor 6 dagen ook troepen gebouwd en edels en wordt daaruit mee aangevallen?

Dat is gewoon het trieste spel ooit en valt gewoon niet goed te praten of het nou wel of geen bijdrage aan de massa gehad heeft of niet.

Dat gerecruit ben ik ook zwaar op tegen van Planet vandaar ik ook weer direct gestopt ben, maar dit is meer een reactie van dan een actie op zich. Ik snap wel waarom ze het gedaan hebben zeker als jullie het vuile spel door blijven spelen zoals uit cf's die zogenaamd leeg staan toch mee gaan aanvallen.

Laat iedereen gewoon op delete gaan, want wie wil nou ww van W74 achter zijn naam hebben staan.
 
Reactiescore
743
Jullie @The White Puppy en @Underground Tacticz. kunnen er nog zulke mooie verhalen bij verzinnen bij die cf's maar als hij leeg staat 6 dagen waarom is er dan voor 6 dagen ook troepen gebouwd en edels en wordt daaruit mee aangevallen?

Dat is gewoon het trieste spel ooit en valt gewoon niet goed te praten of het nou wel of geen bijdrage aan de massa gehad heeft of niet.

Dat gerecruit ben ik ook zwaar op tegen van Planet vandaar ik ook weer direct gestopt ben, maar dit is meer een reactie van dan een actie op zich. Ik snap wel waarom ze het gedaan hebben zeker als jullie het vuile spel door blijven spelen zoals uit cf's die zogenaamd leeg staan toch mee gaan aanvallen.

Laat iedereen gewoon op delete gaan, want wie wil nou ww van W74 achter zijn naam hebben staan.
Ja klopt, wij vinden ook dat aanvallen uit de cf's not done is en hebben ons er ook van gedistantieerd. Al had dit voorkomen kunnen worden als de dorpen 6 dagen geleden al gepakt waren.

Maar jij zet je wel achter het stab verhaal omtrend Jah lion dan? De afspraak die ik met Justin en indirect ook met Antwan had, waarin duidelijk staat dat geen van beide stammen deze wereld met Jah Lion, met name Filip, zou samenwerken/fuseren/recruiten. Rarara waar Filip nu speelt Hypocriet van je dat je een stab dan wel goed vind? En via due stab worden ook nog eens illegale cfs gemaakt, waarvan jou account welliswaar, aangeeft dit gewoon oke te vinden.

Ik heb geen idee of ik je op je woord moet geloven dag je "echt gestopt" bent, want w71 brulde je dat ook continu, en hier brul je dat al vanaf het begin :c Dus ik twijfel een beetje
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Zal ik anders als neutrale jury optreden.

Ik heb geen banden met deze wereld, dus ik kan objectief beoordelen wat er moet gebeuren?

Laat maar weten of ik iets kan betekenen.
 
Reactiescore
1.380
Ja klopt, wij vinden ook dat aanvallen uit de cf's not done is en hebben ons er ook van gedistantieerd. Al had dit voorkomen kunnen worden als de dorpen 6 dagen geleden al gepakt waren.

Maar jij zet je wel achter het stab verhaal omtrend Jah lion dan? De afspraak die ik met Justin en indirect ook met Antwan had, waarin duidelijk staat dat geen van beide stammen deze wereld met Jah Lion, met name Filip, zou samenwerken/fuseren/recruiten. Rarara waar Filip nu speelt Hypocriet van je dat je een stab dan wel goed vind? En via due stab worden ook nog eens illegale cfs gemaakt, waarvan jou account welliswaar, aangeeft dit gewoon oke te vinden.

Ik heb geen idee of ik je op je woord moet geloven dag je "echt gestopt" bent, want w71 brulde je dat ook continu, en hier brul je dat al vanaf het begin :c Dus ik twijfel een beetje

Als je goed leest zeg ik dat ik niet eens ben met dingen en daarom ook meteen gestopt ben op W74. Geen zin om me met zulke dingen bezig te houden.
Ik snap wel waarom bepaalde dingen gedaan worden. En voor de rest boeit mij W74 vrij weinig meer en ik hoop dat iedereen er nog wat plezier uit kan halen.
 

Deleted User - 487971803

Guest
Zal ik anders als neutrale jury optreden.

Ik heb geen banden met deze wereld, dus ik kan objectief beoordelen wat er moet gebeuren?

Laat maar weten of ik iets kan betekenen.
Is fix noob of planet noob, wat zegt de jury?

Ben benieuwd :eek2:
 

Deleted User - 487957162

Guest
Wat is je punt?

De skype screens zijn van 3 dagen geleden, ik geef aan dat ze 3 dagen daarvoor leeg stonden om geedeld te worden. Kom je uit op een totaal van 6 dagen.

Dat jullie dit dan niet doen ligt niet bij fix.

Dit is een leugen. Ik heb alles verkend.
 
Reactiescore
1.754
@Underground Tacticz. Mooie post waarin je zo objectief als mogelijk kijkt naar zowel het handelen van Planet als Fix. Zoals je zelf ook duidelijk aangeeft hebben beide stammen discutabele acties ondernomen deze wereld.

@Finis Amarum. Noobwereld, daarom dat jij er ook speelt toch <3

@Calamus Incendium iedereen op delete of wat is je verdict meneer de jury? :biggrin:
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
@Underground Tacticz. Mooie post waarin je zo objectief als mogelijk kijkt naar zowel het handelen van Planet als Fix. Zoals je zelf ook duidelijk aangeeft hebben beide stammen discutabele acties ondernomen deze wereld.

@Finis Amarum. Noobwereld, daarom dat jij er ook speelt toch <3

@Calamus Incendium iedereen op delete of wat is je verdict meneer de jury? :biggrin:
Ik stel voor dat het eerste wat gaat gebeuren is dat binnen 48 uur alle illege CF's worden geedeld. Dat heeft nu wel lanf genoeg geduurd. Na 48 uur wordt een illegale gewoon een legale.

Als er in die tijd iets gebeurd uit het CF wordt een wereldafspraak geschonden en krijgt de benadeelde stam er een extra dorp bij.

Dit geldt in het vervolg ook voor een nieuwe CF. 1x schenden is de CF binnen 48 uur terug, na die waarschuwing wordt een extra dorp gegeven.

Ook spreken we bij deze af dat de uni niet wordt geupt, op straffe dat je anders elke 24 uur door @DragonShield3 paupernewgen wordt genoemd de rest van je miezerige bestaan.

Aan recruitbeleid kan ik niets veranderen, besef alleen dat je wereldwinst 0.0 waarde heeft als dit komt door kwantitatief overwicht ipv kwalitatief!!!

Zo dit gaat per 18:00 vanavond in
 
Reactiescore
416
Ik stel voor dat het eerste wat gaat gebeuren is dat binnen 48 uur alle illege CF's worden geedeld. Dat heeft nu wel lanf genoeg geduurd. Na 48 uur wordt een illegale gewoon een legale.

Als er in die tijd iets gebeurd uit het CF wordt een wereldafspraak geschonden en krijgt de benadeelde stam er een extra dorp bij.

Dit geldt in het vervolg ook voor een nieuwe CF. 1x schenden is de CF binnen 48 uur terug, na die waarschuwing wordt een extra dorp gegeven.

Ook spreken we bij deze af dat de uni niet wordt geupt, op straffe dat je anders elke 24 uur door @DragonShield3 paupernewgen wordt genoemd de rest van je miezerige bestaan.

Aan recruitbeleid kan ik niets veranderen, besef alleen dat je wereldwinst 0.0 waarde heeft als dit komt door kwantitatief overwicht ipv kwalitatief!!!

Zo dit gaat per 18:00 vanavond in

misschien eerst duidelijk krijgen wat de definitie is van illegaal, schijnbaar is 7 directe verbindingen niet genoeg hoor ik net
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Na bijna een week janken en gezeur over die cfs en dan edelen jullie na een week nog steeds niet de betreffende dorpen?
De dorpen staan/stonden ook leeg, geen stack of def te bekennen sinds de betreffende gesprekken.

Dat was donderdagavond 10u?


image0.png

image1.png


Ik snap ook wel dat ze dan niet zijn geedeld?
 
Reactiescore
1.754
Ik stel voor dat het eerste wat gaat gebeuren is dat binnen 48 uur alle illege CF's worden geedeld. Dat heeft nu wel lanf genoeg geduurd. Na 48 uur wordt een illegale gewoon een legale.

Als er in die tijd iets gebeurd uit het CF wordt een wereldafspraak geschonden en krijgt de benadeelde stam er een extra dorp bij.

Dit geldt in het vervolg ook voor een nieuwe CF. 1x schenden is de CF binnen 48 uur terug, na die waarschuwing wordt een extra dorp gegeven.

Ook spreken we bij deze af dat de uni niet wordt geupt, op straffe dat je anders elke 24 uur door @DragonShield3 paupernewgen wordt genoemd de rest van je miezerige bestaan.

Aan recruitbeleid kan ik niets veranderen, besef alleen dat je wereldwinst 0.0 waarde heeft als dit komt door kwantitatief overwicht ipv kwalitatief!!!

Zo dit gaat per 18:00 vanavond in
Kan ik me als persoon in vinden maar aangezien ik momenteel niet ergens front ofzo kan ik me inbeelden dat het voor mij makkelijk spreken is. Extra punt voor de jury van mij!
 

Deleted User - 487971803

Guest
Dat was donderdagavond 10u?


image0.png

image1.png


Ik snap ook wel dat ze dan niet zijn geedeld?
Zoals ik al zei, de dorpen stonden 6 dagen eerder leeg.

Jij gooide op de dag van deze rapportjes de handdoek in de ring begin van de middag nadat Fix het gesprek heeft geopend om de wereld leuk te houden.
Dan is het toch vrij logisch dat Fix daarna handelt met de instelling dat planet geen CF afspraken wil?
 
Bovenaan