Spotprenten

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Het is al confirmed door meerdere leden dat er banden zijn tussen TWD en Fix, waar dit eerst nog helemaal werd ontkend.

Deze wereld bestaat uit een bende jankballen die elkaar niks gunnen. Drama.
 

Deleted User - 487856156

Guest
Als jullie willen weten welke banden er zijn tussen Fix en TWD hadden jullie het misschien ook gewoon even kunnen vragen aan mezelf.
Ik heb inderdaad afspraken met Fix, ik lig al vanaf dag 1 naast de oorspronkelijke spelers van PoS waarmee ik afspraken voor het eindspel heb gemaakt.

Doordat ik dan ook volledig voor mijn huidige stamgenoten lig, was en is het dan ook niet mogelijk voor Fix. om daar te edelen.
Ik stap als enige account over naar Fix maar aangezien ik mijn huidige twd-vriendjes niet in de steek wilde laten/aanvallen ligt twd daar nog steeds onaangeraakt. En ja dat is ook de verdienste door de toffe en amicale samenwerking binnen deze vriendenstam.

Hoe het nu verder met TWD gaat in het Fix. verhaal zullen jullie in de loop van de komende weken wel zien. Maar al die veronderstellingen dat TWD volledig in functie van Fix speelt trekt op niets. We vallen enkel elkaar niet aan omdat ikzelf ertussen lig en hebben enkel en alleen ooit eens samen (TWD-Fix) Heer Skils weggespeeld

Mvg
Brecht
 
Reactiescore
2.477
De grote Coruscant, die loopt te kakken op alles wat los en vast zit met betrekking op de wereldafspraken, vindt het zelf prima om deze te overtreden.
Screenshot_20201010_190556.jpg'
Klagen en de vingerwijzen naar Planet en F!x dat we zogezegd geen 1v1v1v1 zouden zien zitten maar wel zelf een geheim bondgenootschap opstellen met het toenmalige Ad.?
Screenshot_20201010_191954.jpg
Hypocriet much. :biggrin:

Nu komt er waarschijnlijk een reactie waarin hij niet verder komt dan de woorden: 'luier', 'pamper', 'driewieler' en 'hou je bek over coruscant'. Zou je aanraden eens de spiegel erbij te nemen en je gedrag te reflecteren, je vertoning hier is ronduit lachwekkend. Denk dat de meeste kinderen die hun 10e levensjaar nog niet hebben bereikt zich beter kunnen profileren dan jij. Aan Planet, heel veel succes met deze leermeester. De massa's zullen allemaal aan zijn front worden opgeëist want ja, het is nu eenmaal de beste speler te vinden op deze community!
 

DeletedUser69389

Guest
De grote Coruscant, die loopt te kakken op alles wat los en vast zit met betrekking op de wereldafspraken, vindt het zelf prima om deze te overtreden.
Bekijk bijlage 23823'
Klagen en de vingerwijzen naar Planet en F!x dat we zogezegd geen 1v1v1v1 zouden zien zitten maar wel zelf een geheim bondgenootschap opstellen met het toenmalige Ad.?
Bekijk bijlage 23826
Hypocriet much. :biggrin:

Nu komt er waarschijnlijk een reactie waarin hij niet verder komt dan de woorden: 'luier', 'pamper', 'driewieler' en 'hou je bek over coruscant'. Zou je aanraden eens de spiegel erbij te nemen en je gedrag te reflecteren, je vertoning hier is ronduit lachwekkend. Denk dat de meeste kinderen die hun 10e levensjaar nog niet hebben bereikt zich beter kunnen profileren dan jij. Aan Planet, heel veel succes met deze leermeester. De massa's zullen allemaal aan zijn front worden opgeëist want ja, het is nu eenmaal de beste speler te vinden op deze community!
Zidan zo gedraag je je niet tegen je leermeester.
 
Reactiescore
1.918
Coruscan't strikes again
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
4db1c5759165ccddffce908532f8d959.png

2435c800553f8f3884602f51293e39e1.png
5b321441b6f6f332458700e055688bae.png

cb8396d6cfeb7ff8fe83a2c4f8e2ea35.png

79433242d072d3a52bab64aa3e1f840e.png


Ik zet ook altijd edels in illegale CF's en blitz daaruit terwijl ze 'al dagen leeg staan'? :redface:
 

Deleted User - 487971803

Guest
4db1c5759165ccddffce908532f8d959.png

2435c800553f8f3884602f51293e39e1.png
5b321441b6f6f332458700e055688bae.png

cb8396d6cfeb7ff8fe83a2c4f8e2ea35.png

79433242d072d3a52bab64aa3e1f840e.png


Ik zet ook altijd edels in illegale CF's en blitz daaruit terwijl ze 'al dagen leeg staan'? :redface:
Wat is je punt?

De skype screens zijn van 3 dagen geleden, ik geef aan dat ze 3 dagen daarvoor leeg stonden om geedeld te worden. Kom je uit op een totaal van 6 dagen.

Dat jullie dit dan niet doen ligt niet bij fix.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Wat is je punt?

De skype screens zijn van 3 dagen geleden, ik geef aan dat ze 3 dagen daarvoor leeg stonden om geedeld te worden. Kom je uit op een totaal van 6 dagen.

Dat jullie dit dan niet doen ligt niet bij fix.
Jullie zeggen het te betreuren en zeggen dat ze leeg staan om geedeld te worden, dat vind ik ergens wel netjes. Als dat dan even op zich laat wachten, geeft dat dan opeens een reden om eruit te blitzen? Tevens heeft de rekrutering niet stil gestaan, aan de troepenaantallen te zien althans. Probeer maar weer recht te lullen wat krom is, ik hoop dat je medeleiders wel snappen dat dit allesbehalve netjes is.
 

Deleted User - 487971803

Guest
Jullie zeggen het te betreuren en zeggen dat ze leeg staan om geedeld te worden, dat vind ik ergens wel netjes. Als dat dan even op zich laat wachten, geeft dat dan opeens een reden om eruit te blitzen? Tevens heeft de rekrutering niet stil gestaan, aan de troepenaantallen te zien althans. Probeer maar weer recht te lullen wat krom is, ik hoop dat je medeleiders wel snappen dat dit allesbehalve netjes is.
Na bijna een week janken en gezeur over die cfs en dan edelen jullie na een week nog steeds niet de betreffende dorpen?
De dorpen staan/stonden ook leeg, geen stack of def te bekennen sinds de betreffende gesprekken.

De aanvallen zijn tevens op dorpen geweest die nu in bezit zijn van planet. En ook nog eens 2 scouts. Erg spannend allemaal.

Wellicht moet je niet fix blamen voor het dramatische optreden van planet van vandaag maar even intern babbelen. ;)
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Na bijna een week janken en gezeur over die cfs en dan edelen jullie na een week nog steeds niet de betreffende dorpen?
De dorpen staan/stonden ook leeg, geen stack of def te bekennen sinds de betreffende gesprekken.

De aanvallen zijn tevens op dorpen geweest die nu in bezit zijn van planet. En ook nog eens 2 scouts. Erg spannend allemaal.

Wellicht moet je niet fix blamen voor het dramatische optreden van planet van vandaag maar even intern babbelen. ;)
Ik blame F!x niet? Ik zeg alleen dat 't niet erg netjes is om illegale CF's te gebruiken. Tevens zijn er ook gewoon edels te zien naast die scouts, maar daar zul je waarschijnlijk graag langs kijken?

Een week gezeik? Het dorp is 7,5 dag geleden veroverd, gesprekken vonden 4 dagen geleden plaats. Jij praat wel echt een hele hoop schijt zeg.

Dorpen zijn leeg? Ik dacht 't niet.
3c0da3d2d32d7cf218079a7de8826842.png
 

Deleted User - 487971803

Guest
Ik blame F!x niet? Ik zeg alleen dat 't niet erg netjes is om illegale CF's te gebruiken. Tevens zijn er ook gewoon edels te zien naast die scouts, maar daar zul je waarschijnlijk graag langs kijken?

Een week gezeik? Het dorp is 7,5 dag geleden veroverd, gesprekken vonden 4 dagen geleden plaats. Jij praat wel echt een hele hoop schijt zeg.

Dorpen zijn leeg? Ik dacht 't niet.
3c0da3d2d32d7cf218079a7de8826842.png
Je kan hier leuk de schijn proberen hoog te houden op het AF, maar vgm heeft niet fix afgelopen woensdag/donderdag de handdoek in de ring geworpen voor een leuker verloop van W74.

Je zegt dat het niet netjes is van fix, maar toch wilde jij donderdag niet het gesprek aangaan na het gebaar van fix die het gesprek opende voor een leuker verloop en endgame van W74.

Je screen zegt momenteel erg weinig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
7
@planet; bende debielen, werd er niet gezegd te stoppen met te reageren op forumposten hier? Wees eens verstandig en steek de tijd van posten hier in het spel zelf. Niet dat dat verstandig is, maar net dat tikkeltje verstandiger.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Je kan hier leuk de schijn proberen hoog te houden op het AF, maar vgm heeft niet fix afgelopen wlensdag/donderdag de handdoek in de ring geworpen voor een leuker verloop van W74.

Je zegt dat het niet netjes is van fix, maar toch wilde jij donderdag niet het gesprek aangaan na het gebaar van fix die het gesprek opende voor een leuker verloop en endgame van W74.

Je screen zegt momenteel erg weinig.
Volgens mij heeft de leider van Planet in het laatste bericht uit onze kant aangegeven open te staan voor onderhandelingen & werd er door Matthi (Night Train) gisteravond aan mij gevraagd om een voorstel uit te schrijven, iets wat ik aan het doen ben? Vraag dit overigens gerust na bij Matthi, met hem kan ik namelijk wel een normaal gesprek voeren.
Je kunt hier blijven zeiken op het feit dat ik er persoonlijk niet veel heil in zie, maar ik ben dan ook officieel geen leiding meer. Je bent een enorme wanvertoning op het AF, iets wat volgens mij intern ook al een aantal keer tegen je gezegd is. Je kunt in deze situatie ook erkennen dat het gewoonweg niet zo netjes is i.p.v. weer een paar foutieve feiten neer te kwakken, tis nogal schrijnend.
 

DeletedUser69389

Guest
Nja het is ook schrijnend dat Planet er al een week over doet om het te edelen.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559

Deleted User - 487971803

Guest
Dat is een ander verhaal? Betekent dat dan dat je zomaar uit die dorpen kunt aan aanvallen?
Is het netjes?
Nee.
Heeft het significante schade gedaan?
Nee.
Heeft het significant bijgedragen aan de aanval?
Nee.
Is dit gejank dus onzinnig?
Ja.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Wacht even? Neemt iemand Planet nog serieus na die (next-level) R2W en het aannemen van Coruscant?
Dit komt van de man die een maandelange NAP van 360 graden wilde? Tevens hebben jullie Ad. gerekruteerd die op dat moment groter waren dan Method & een BG afgesloten met TWD?
 
Bovenaan