Spotprenten

DeletedUser79704

Guest
Je zegt het goed, de stam draaide op basis van deze spelers. Bij de massa's die we gooiden stonden de accounts die onder vuur lagen 24/7 onder vv door wie je opnoemt. Ik snap best dat ze dit helemaal beu waren. Is Ad. dan een partij die kon meespelen voor WW, als er maar 4 spelers zijn die deffte? Neen, zeker niet. We konden best nog 2 massa's gooien en Ad. breken maar dat zou ons teveel (kostbare) tijd kosten. Waar Planet hun rim safer was, gezien de BG met S. en de recruits van chameleon en tranquillo. Er moest langs onze kant gewoon worden op ingespeeld, actie --> reactie. Het kleinste kind kan zien dat er naast Panda nog zeker 2 accs moesten worden gerecruit om de phalanx te sluiten, wat ook een grote rol heeft gespeeld. Liever alles nu goed neerleggen dan dat het een zieke pain in the ass kan worden. Vind het best lachwekkend dat Planet ons met de vinger komt wijzen op het vlak van r2w, iets met een pot en een ketel.


Hier ga ik niet eens op reageren. :redface:
hou op man, al sinds het begin probeert fix een overmacht te krijgen tov planet. van samenwerking gaan vragen bij method tot nu dit. fix had altijd al meer leden dan planet, of ze nu volwaardige leden waren of niet. en nu gaan jullie proberen te verantwoorden dat je de 3e grootste stam kapot gerecruit hebben als " actie reactie".
 
Reactiescore
2.433
hou op man, al sinds het begin probeert fix een overmacht te krijgen tov planet. van samenwerking gaan vragen bij method tot nu dit. fix had altijd al meer leden dan planet, of ze nu volwaardige leden waren of niet. en nu gaan jullie proberen te verantwoorden dat je de 3e grootste stam kapot gerecruit hebben als " actie reactie".

Welke overmacht? Jullie tellen nog steeds meer punten en dorpen hoor. Geen idee wat er juist waar is van het 'samenwerkingen gaan vragen bij method'. Moest dit zo zijn geweest zou ik hier 100% zeker niet achterstaan, was vast ook alvorens ik deze wereld kwam spelen. Gelukkig is het niet gebeurd.

Best lachwekkend dat je aanhaalt dat we altijd meer leden hadden omdat onze mb's in de stam zitten. Zie je dat echt als valabel voorbeeld dat we zogezegd met meer waren? Wat maakt dat in hemelsnaam uit, het is gewoon een handigheidje. Wij waren met 12 volwaardige leden, jullie 14 ;)

Tsja, als jullie hele rim zich verzameld had als 1 grote stam met een paar die de kar trokken hadden jullie die ook nooit zo snel weggespeeld. Je hebt een groot deel van je rim als BG genomen (S.), het grootste lid later gerecruit waardoor ze geen volwaardige stam meer (konden) vormen en erna de betrekkingen stop gezet. Maar ja dat maakt allemaal niet uit natuurlijk, Planet het heilige boontje.
 
Reactiescore
1.647
Welke overmacht? Jullie tellen nog steeds meer punten en dorpen hoor. Geen idee wat er juist waar is van het 'samenwerkingen gaan vragen bij method'. Moest dit zo zijn geweest zou ik hier 100% zeker niet achterstaan, was vast ook alvorens ik deze wereld kwam spelen. Gelukkig is het niet gebeurd.

Best lachwekkend dat je aanhaalt dat we altijd meer leden hadden omdat onze mb's in de stam zitten. Zie je dat echt als valabel voorbeeld dat we zogezegd met meer waren? Wat maakt dat in hemelsnaam uit, het is gewoon een handigheidje. Wij waren met 12 volwaardige leden, jullie 14 ;)

Tsja, als jullie hele rim zich verzameld had als 1 grote stam met een paar die de kar trokken hadden jullie die ook nooit zo snel weggespeeld. Je hebt een groot deel van je rim als BG genomen (S.), het grootste lid later gerecruit waardoor ze geen volwaardige stam meer (konden) vormen en erna de betrekkingen stop gezet. Maar ja dat maakt allemaal niet uit natuurlijk, Planet het heilige boontje.

GK zkr ook niet weggespeeld en 1 speler van S. die solliciteerde en 1 losse stamloze speler echt te vergelijken met kenbaar heel actief Ad.. Een top 4 stam.

Ken je geschiedenis man, of doe minst de moeite om de statistieken/cijfers te kennen tussen Planet en Fix
 
Reactiescore
1.075
Tbh heeft planet GK grotendeels geinternt en gerecruit hoor
 
Reactiescore
2.433
GK zkr ook niet weggespeeld en 1 speler van S. die solliciteerde en 1 losse stamloze speler echt te vergelijken met kenbaar heel actief Ad.. Een top 4 stam.

Ken je geschiedenis man, of doe minst de moeite om de statistieken/cijfers te kennen tussen Planet en Fix

Zucht. De BG is natuurlijk ook een belangrijk aspect, hadden we early game ook kunnen aangaan en dan was er nooit sprake geweest van r2w? Daarnaast zeg je ook omdat ze solliciteerde dat het prima is? Nou dan hebben die 3 accounts vanaf nu gesolliciteerd :redface:. Maar goed, zoals ik reeds zei, hadden ook een massa kunnen gooien, Ad breken en hun dan laten overstappen. Alle noordaccounts moesten al zeker een VV + heb je ook nog dat er accounts waren die gewoonweg de er brui aangaven. Snap je niet dat die 3 accounts er volledig klaar mee waren na 36 uur lang te vv'en op 3 dagen tijd? Ze hebben naar zichzelf gekeken nadat ze zich voor de volle 100% hadden ingezet voor de stam echter konden ze niet blijven trekken aan het dode paard gezien ook de vele tijd die het vergde.

doe minst de moeite om de statistieken/cijfers te kennen tussen Planet en Fix

Uhu, show eens waar ik fout zit dan?
 
Reactiescore
1.647
Zucht. De BG is natuurlijk ook een belangrijk aspect, hadden we early game ook kunnen aangaan en dan was er nooit sprake geweest van r2w? Daarnaast zeg je ook omdat ze solliciteerde dat het prima is? Nou dan hebben die 3 accounts vanaf nu gesolliciteerd :redface:. Maar goed, zoals ik reeds zei, hadden ook een massa kunnen gooien, Ad breken en hun dan laten overstappen. Alle noordaccounts moesten al zeker een VV + heb je ook nog dat er accounts waren die gewoonweg de er brui aangaven. Snap je niet dat die 3 accounts er volledig klaar mee waren na 36 uur lang te vv'en op 3 dagen tijd? Ze hebben naar zichzelf gekeken nadat ze zich voor de volle 100% hadden ingezet voor de stam echter konden ze niet blijven trekken aan het dode paard gezien ook de vele tijd die het vergde.



Uhu, show eens waar ik fout zit dan?

Zo werkt het niet in Nederland/België jij beschuldigd ons ergens van en dient daarom met bewijs te komen van schuld niet wij van onschuld.
 
Reactiescore
47
best lachwekkend dat f!ix dit elke keer weer aan Planet koppelt.

Met name dat Planet aan r2w doet, het enige dat Planet heeft gedaan is reageren op recruits en andere belachelijke acties uit f!x,

Dan maar niet te noemen over deze sneue daad

'If you can't beat them. join them'
 
Reactiescore
2.433
Zo werkt het niet in Nederland/België jij beschuldigd ons ergens van en dient daarom met bewijs te komen van schuld niet wij van onschuld.
Je gooit met modder en kunt het niet onderbouwen?:confused2:

best lachwekkend dat f!ix dit elke keer weer aan Planet koppelt.

Met name dat Planet aan r2w doet, het enige dat Planet heeft gedaan is reageren op recruits en andere belachelijke acties uit f!x,

Nou dan mag je me oprecht eens uitleggen op wat de recruits van Chameleon & Tranquillo reacties zijn hoor. Om nog maar te zwijgen van dorps;)
 
Reactiescore
47
Je gooit met modder en kunt het niet onderbouwen?:confused2:



Nou dan mag je me oprecht eens uitleggen op wat de recruits van Chameleon & Tranquillo reacties zijn hoor. Om nog maar te zwijgen van dorps;)

volgensmij is dit al tig keer uitgelegd, maarja als je niet wil lezen en nogsteeds met oogkleppen op kijkt, tja dan moet je het zelf weten he
 
Reactiescore
2.433
volgensmij is dit al tig keer uitgelegd, maarja als je niet wil lezen en nogsteeds met oogkleppen op kijkt, tja dan moet je het zelf weten he
Volgens mij weet je het dus oprecht niet. Zal je even helpen, er is zelf toegegeven dat die recruits onnodig waren? :redface:
 
Reactiescore
1.647
Je gooit met modder en kunt het niet onderbouwen?:confused2:



Nou dan mag je me oprecht eens uitleggen op wat de recruits van Chameleon & Tranquillo reacties zijn hoor. Om nog maar te zwijgen van dorps;)

Ik gooi nergens met Modder wat niet kan onderbouwen, dat doe jij nu?
 

Deleted User - 487971803

Guest
b668ab6f80a19de25e599e98c1de9a6f.png
 
Reactiescore
2.433
Ik gooi nergens met Modder wat niet kan onderbouwen, dat doe jij nu?

Waar? Heb al eerder verdedigd waarom chameleon en tranquillo onnodig waren, met Tranquillo is immers S. kapot gerecruit. Ook de overstap van Dorp is meer dan discutabel en vind ik ook onder de term r2w vallen.

Even inpikken op een oude post van je:
Bedankt voor de serieuze post met argumentatie. Kan ik enorm waarderen.

Ben volledig met je eens dat de recruit van Tranquilo en van Chameleon (die nog in plaats komt van Valheru) vallen onder R2W acties. Zal ik ook niet ontkennen, voor ons is dit het completeren van de stam. We zijn dan met de 14 leden waarmee we de wereld willen gaan winnen. Zal de diplomatieke kaart topic straks updaten, maar we zullen dan een voorsprong hebben van +/- 7.0mil inclusief onze MB stam op de 2e en 3e partij. Hiervan is dan 3.5m dan stuk front van 280 graden en 3.5m de MB stam. In onze optiek is dit geen enorme voorsprong aangezien wij heel goed beseffen dat de vijanden zich tegen ons gaan verzamelen en de wereld zich op ons laten richten, en terecht. Wij zagen liever dit nu gebeuren dan maanden de schijn ophouden of samenwerkingen aan te gaan met een Ad. waar we de mogelijkheid toe hadden. Dan hadden we de wereld veel meer uit zijn verband gehaald. Dus Tranquilo en Chameleon zeker R2W (hopelijk) want we rekruteren bij een voorsprong, enkel zijn wij nu wel klaar richting de eindstrijd en nemen geen leden/samenwerkingen aan.

Hier zeg je zelf dat Cham en Tranquillo nu eenmaal r2w zijn en je de wereld uit verband hebt gehaald. Een 7miljoen voorsprong waar wij nu om en bij de 3.5miljoen hebben voor teruggrecruit. Je geeft zelf aan te weten dat er partijen tegen je gingen verzamelen, allemaal gucci toen. Toch stond je er op dat er afspraken moesten komen om de wereld als een 1v1v1v1 te laten verlopen, vrij tegenstrijdig dus:biggrin:. Zoals ik eerder zei, de recruits waren broodnodig om de phalanx naast Panda te sluiten, anders ging die flank een dikke pain in the ass worden. Dat risico wil en ga ik echt niet nemen, gewoon goed geanticipeerd in mijn ogen.

Ik gooi nergens met Modder wat niet kan onderbouwen, dat doe jij nu?
doe minst de moeite om de statistieken/cijfers te kennen tussen Planet en Fix

Uhu, show eens waar ik fout zit dan?
Geen reactie op gekregen :wink:
 
Reactiescore
1.075
Show eens, word leuk om te zien hoe je uit je nek kletst

Eagle recruit, justy en killer waren intern. Idk meer hoe t zat met demon maar dacht dat daar ook wat mee was :p
 
Reactiescore
106
Dat mindere mate vergis je je dus in, maar zoals zeg zijn wij klaar voor mid/endgame nu. Ga meemaken hoe vijanden zich gaan groeperen waar ze al flink mee bezig zijn. Als je alle in en outs wil weten kan je me altijd PM doen.

Als Fix een kans wil hebben om te hergroeperen om mooie strijd te maken zal Planet zelfs dat waarschijnlijk laten plaats vinden. Wij willen die epische strijd hebben en wachten er geduldig op.
 
Reactiescore
1.647


Bedankt voor de serieuze post met argumentatie. Kan ik enorm waarderen.

Ben volledig met je eens dat de recruit van Tranquilo en van Chameleon (die nog in plaats komt van Valheru) vallen onder R2W acties. Zal ik ook niet ontkennen, voor ons is dit het completeren van de stam. We zijn dan met de 14 leden waarmee we de wereld willen gaan winnen. Zal de diplomatieke kaart topic straks updaten, maar we zullen dan een voorsprong hebben van +/- 7.0mil inclusief onze MB stam op de 2e en 3e partij. Hiervan is dan 3.5m dan stuk front van 280 graden en 3.5m de MB stam. In onze optiek is dit geen enorme voorsprong aangezien wij heel goed beseffen dat de vijanden zich tegen ons gaan verzamelen en de wereld zich op ons laten richten, en terecht. Wij zagen liever dit nu gebeuren dan maanden de schijn ophouden of samenwerkingen aan te gaan met een Ad. waar we de mogelijkheid toe hadden. Dan hadden we de wereld veel meer uit zijn verband gehaald. Dus Tranquilo en Chameleon zeker R2W (hopelijk) want we rekruteren bij een voorsprong, enkel zijn wij nu wel klaar richting de eindstrijd en nemen geen leden/samenwerkingen aan.

Op de situatie van Dorpmafketels in te gaan vinden wij dit geen R2W. Enkel een actie waarmee we een R2W voorkwamen. Op moment dat Dorpmafketels ons benaderde was volgende situatie: F!x lag 1.6m voor op Planet met meer leden. Wij hadden hier vrede mee en waren klaar met rekruteren zolang F!x dit ook zou doen. Dan benaderd Dorpmafketel ons dat hij niet meer terug naar Method gaat en F!x hem al een tijd wilt hebben en ook de recruit maakt als hij ja zegt. Op moment betekende dit dat FIx ondanks hun voorsprong nog eens een extra lid willen men en hun voorsprong nog eens met 2m willen uitbreiden. Ook wilden ze hem uit Method rekruteren. Omdat Coruscant had gevraagd als dorp na zijn leave (vanwege onderlinge verschil van mening) ons benaderde we hem wilden contactete deden we dit. Hier kwam uit dat dorp niet meer welkom was en was voor ons dus de keuze om F!x een grotere voorsprong te geven of qua leden 1 in te lopen met .5m punten voorsprong. Wij besloten hiervoor te gaan, Dorpmafketel was geen vijand meer en we trokken enkel de boel gelijk. Dat hiermee Method indirect de dupe was konden wij dus niks aan doen want dit had al plaats gevonden.

Over de massa kan ik kort zijn, aantal dagen voor de massa deden wij een grote scoutwave en stond Dennis flink stacked. Ook lagen DID en Wieze echt volledig omsingeld door Method en Dennis en vrienden niet. De partijen S./Planet/Little waren op dat moment even sterk als Method/Hrlk/MB. Oftewel was niks ongelijke aan door S. erbij te betrekken. De partijen waren geheel in balans enkel hadden jullie het voordeel van een gunstigere ligging icm een dag eerder een massa op onze spelers DID en Wieze. Waar enkel verschil zit van beide massa's dat wij met heel de stam all in gingen, zowel in het deffen en offen en Method dit niet deed. Er stonden prestacks bij het deffen maar het miste aan op tijd schakelen voor de inc (die ruim 3 dagen liepen) en met de aanval op ons gooide maar de halve stam ondanks dat het wegspelen van hen cruciaal was. Vind het spijtig van het niveau maar als dit bekend was hadden er al VV geregeld moeten zijn om zo het op te lossen.

Hoop zo extra stukje context en uitleg te hebben gegeven die wat toevoegd aan het gesprek ;)

Misschien eens de juiste berichten citeren en niet die je schijnbaar goed uit lijken te komen
 
Reactiescore
2.433
Misschien eens de juiste berichten citeren en niet die je schijnbaar goed uit lijken te komen
Wat een bullshit post? De rest van de post heeft letterlijk geen relevantie tot wat ik wil aantonen. Ik heb nergens iets aangepast of whatever, de rest heeft er gewoon niets mee te maken. Dat je niet meer inhoudelijk kan reageren en men posts kan weerleggen aangezien je blok zit door dingen die je eerder zei, wilt niet zeggen dat je zo'n onzin moet beginnen uitkramen. Jeetje
 
Bovenaan