Spotprenten

Reactiescore
372
46ar3m.jpg
 

Deleted User - 487948682

Guest
1593258473368.png

Cojack de dikke droeftoeter, zelf 0 actie ondernomen maar wel lekker wijzen met zn vingertje.
Wilde een sterke speler opgeven aan Dawn zodat ze matties met Dawn kunnen worden...
Nu wel lekker berichten over ons verspreiden terwijl hij zelf de grootste grap in de leiding was. Vervolgens noemt hij ons een verrader terwijl hij zijn eigen leden opoffert voor een BG. Nadat hij ons uitmaakt ging ik via PM met hem het gesprek aan. Nadat ik iets te sterke argumenten had besloot hij niet meer te reageren. Cojack, als je dit leest: Als je niet reageert bewijs je dat ik gelijk heb!

Zou hem bijna aan de schandpaal kunnen nagelen. Je hebt geluk dat ik je deze moeite bespaar. Laat je niet foppen iedereen! Wees gewaarschuwd!
Deze stille jongen is een stuk luider achter je rug om!
 
Reactiescore
276
Ik hoorde waaien dat er mogelijks wereldafspraken gemaakt zullen worden, de moedige spelers van W74 gaan het dus toch proberen om overwinning via dominantie in de wacht te slepen i.p.v. de wereld te spelen hoe ze (op voorhand) gedesigned was ...
Wereldafspraken_kaart.jpg


Toen ik dat hoorde verslikte ik mij deze ochtend in mijn koffie, mijn reactie (deels omdat mijn koffie te heet was) :
oofkoffie.jpg


Na verder nadenken over dit concept begon mijn grijze massa te werken...
Hoe zouden ze dit kunnen oplossen??? In mijn ogen ziet het probleem er als volgt uit:
106199063_954984878302409_7117843194124324816_n.jpg


en dit ziet er redelijk onstabiel uit, ik dacht misschien hebben ze iets oersterk nodig?? Onmiddellijk kwam ik met het volgende idee:
Phil_flextape.jpg


FLEXPASTE!
Maar buiten beschouwing gelaten of dit product al dan niet zo sterk is als Phil Swift the man himself het beweert ging ik even piepen op het W69 forum. Na een kort gesprek met een speler van W69 werd het al snel stil:
PSTDchiwawa.jpg


Voor wie niet weet wat er op W69 gebeurd is heb ik uiteraard een beknopte en duidelijke samenvatting voorzien:
trump.jpg

Oké alle gekheid op een stokje, en mij boeit het eigenlijk vrij weinig, maar ga alstublieft niet de naïeve idealist uithangen deze wereld, iedereen is gestart op een Universiteitswereld, speel hem dan ook zo uit want er komen sowieso vodden van!

Groetjes
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
141
Ik hoorde waaien dat er mogelijks wereldafspraken gemaakt zullen worden, de moedige spelers van W74 gaan het dus toch proberen om overwinning via dominantie in de wacht te slepen i.p.v. de wereld te spelen hoe ze (op voorhand) gedesigned was ...
Bekijk bijlage 21717


Toen ik dat hoorde verslikte ik mij deze ochtend in mijn koffie, mijn reactie (deels omdat mijn koffie te heet was) :
Bekijk bijlage 21718


Na verder nadenken over dit concept begon mijn grijze massa te werken...
Hoe zouden ze dit kunnen oplossen??? In mijn ogen ziet het probleem er als volgt uit:
Bekijk bijlage 21719


en dit ziet er redelijk onstabiel uit, ik dacht misschien hebben ze iets oersterk nodig?? Onmiddellijk kwam ik met het volgende idee:
Bekijk bijlage 21720


FLEXPASTE!
Maar buiten beschouwing gelaten of dit product al dan niet zo sterk is als Phil Swift the man himself het beweert ging ik even piepen op het W69 forum. Na een kort gesprek met een speler van W69 werd het al snel stil:
Bekijk bijlage 21721


Voor wie niet weet wat er op W69 gebeurd is heb ik uiteraard een beknopte en duidelijke samenvatting voorzien:
Bekijk bijlage 21722

Oké alle gekheid op een stokje, en mij boeit het eigenlijk vrij weinig, maar ga alstublieft niet de naïeve idealist uithangen deze wereld, iedereen is gestart op een Universiteitswereld, speel hem dan ook zo uit want er komen sowieso vodden van!

Groetjes


Hele, maar echt hele mooie post! Maar ben eerlijk, wat is t nut van TW met zon voorwaarden. Je kunt letterlijk de wereld eindigen binnen een maand nadat de uni’s er zijn. Speel je daar TW voor?
 
Reactiescore
1.242
Het niveau op deze wereld is gewoon te laag om zulke afspraken te realiseren, ik zie 2/4 uni's bij een hoopje noobs liggen en we weten allemaal dat deze niet vies zijn van een snelle WW te claimen aangezien ze anders waarschijnlijk niet eens in de buurt komen van een WW
 
Reactiescore
276
Waarom start je überhaupt een wereld waar de overwinningsvoorwaarden geen dominantie zijn? Ik zie gewoon niet in waarom het hier wel zou lukken dat iedereen zich netjes aan die afspraken zal houden. Er zijn altijd actievere en minder actieve periodes, stammen raken soms onderbemand en vinden dan eigenlijk dat ze wel het recht hebben op eindwinst.
Ik vind het gewoon een utopie om op ieder individu te steunen in die afspraak dat je de wereld instellingen zou kunnen omzeilen. Het is maar een mening iig.
 
Bovenaan