Spotprenten

Reactiescore
276
het is de bedoeling dat je reageert met een plaatje. Met tekst is het wel heel makkelijk scoren... 1,5 mio odd zonder een dorp te pakken vs 750 k voor 6 dorpen waar je met 3 dorpen geluk gehad hebt. Of t feit dat jullie deffen met een 1:1,63 en wij 1:2,25. Talloze edels dood van jullie, ben de tel kwijt al. Of t feit dat dit gebasseerd is op 5 stammen links en enkel 1 stam van 11 spelers rechts.

daarbij is het zeer ongebruikelijk om op tw in je eentje te spelen. Volgende reactie graag in een plaatje verwerken knul
Untitled.png
zo dan?
 
Reactiescore
71
Feest geeft aan dat dit realiteit is en iedereen het doet , nja dan is er voor mij geen plezier aan als je een beurtrol moet hebben voor eens in te loggen :D
Maar ik verneem dat idd mensen van f5 een uitkering hebben en niets anders te doen hebben , dan kan ik begrijpen dat ze tw spelen met gebrek aan een leven of werk of vrouw.


Ik MOET werken voor jou uitkering later ouwe taart, of de uitkering waar je al van geniet, en ons lui noemen rot op, je weet niet wat je zegt.
 
Reactiescore
241
Zullen we het anders bij tw houden en niet of iemand al dan niet een uitkering heeft? Lijkt me niet heel relevant.
 
Bovenaan