Spotprenten

Reactiescore
201
ik heb een betere spotprent @Highlordgimli

a8573c11e5eccc1559a263fc22c79265.png
 
Reactiescore
76
Ik zag laatst katas op iets anders dan de 3 genoemde opties door planet en ik zag laatst ook een VV in vijandelijk gebied door planet hmm toch grappig spotprentje hoor Lion! Lach me dood !
 
Reactiescore
201
Ik zag laatst katas op iets anders dan de 3 genoemde opties door planet en ik zag laatst ook een VV in vijandelijk gebied door planet hmm toch grappig spotprentje hoor Lion! Lach me dood !

Die kata’s op mij dateren al van ruim een maand geleden. Heb je mij daarover horen melken?

Verder is jouw leider ook niet vies van info krijgen uit onze rim...
Beide feiten dateren van voor planet een gelijkaardige counter heeft gedaan. Met als enige verschil dat wij niet eerst zulke bekrompen uitspraken doen in een oorlogsverklaring, om dan nog geen maand later alle normen waarvoor je claimt te vechten overboord te gooien en toch maar te starten met zulke lelijke acties ;)

Check uw feiten koetje
 
Reactiescore
2.064
Ik zag laatst katas op iets anders dan de 3 genoemde opties door planet en ik zag laatst ook een VV in vijandelijk gebied door planet hmm toch grappig spotprentje hoor Lion! Lach me dood !

Ga toch slapen!, 03:45 is geen tijd voor Tw

Mvg

El Grande
 
Reactiescore
2.477
Die kata’s op mij dateren al van ruim een maand geleden. Heb je mij daarover horen melken?

Verder is jouw leider ook niet vies van info krijgen uit onze rim...
Beide feiten dateren van voor planet een gelijkaardige counter heeft gedaan. Met als enige verschil dat wij niet eerst zulke bekrompen uitspraken doen in een oorlogsverklaring, om dan nog geen maand later alle normen waarvoor je claimt te vechten overboord te gooien en toch maar te starten met zulke lelijke acties ;)

Check uw feiten koetje
???

Weer dat moddergooien zonder onderbouwing? Scheelt dat niemand jou serieus neemt. :biggrin:
 
Reactiescore
2.064
Reactiescore
201
???

Weer dat moddergooien zonder onderbouwing? Scheelt dat niemand jou serieus neemt. :biggrin:

Het is nogal moeilijk om rapportjes op te vragen van een acc dat nu verwijderd is. Maar als je echt geloofd dat er geen kazernes ed werden afgebroken bij mij destijds dan is er wel iets mis hoor.
De stab vans vanuit fix naar mij zijn tot 2x toe gewoon bevestigd geweest van spelers uit fix. Maar hebben jullie lekker niets mee gedaan he.

Ga je dan nu ook nog serieus ontkennen dat er info van fix naar onze rim gelekt is?
Je maakt jezelf serieus belachelijk hoor.


Jullie wijzen keer op keer met een vingertje, lopen al een hele wereld lang te janken dat jullie onrecht aangedaan wordt maar zetten telkens opnieuw een kettingreactie zelf in gang.
 
Reactiescore
2.878
Even pure interesse, is jouw naam afgeleid van de fameuze ‘Rene le Blanc’? En is je achternaam ‘De Groot?’ In dat geval kudo’s:cool:

Ik hoorde dat het de tweeling broer van Fedde Le Grand is.
 

Deleted User - 487948682

Guest
Jullie wijzen keer op keer met een vingertje, lopen al een hele wereld lang te janken dat jullie onrecht aangedaan wordt maar zetten telkens opnieuw een kettingreactie zelf in gang.

Jah, wat hebben we afgesproken over wijzen? :p
 
Bovenaan