Spotprenten

Reactiescore
1.365
Naja,
De meeste die W72 hadden gespeeld zitten nu ook binnen F!X.
Snap het dus niet, dat een stam die genaait was geworden in W72, nu niet opstaat en wereldafspraken kan afronden.

Telkens een Pubertje naar voren schuiven gaan de zaken niet echt opschieten................................
Mwa ik ben er puur gaan spelen, omdat Mark me vroeg man. Was nogal druk met w73 en cas 9.. En natuurlijk omdat ik ooit nog n keer met de bae jaimie wou spelen :). Dat diplogejank is idd echt fkin bs man.. Stom gejank om niks, maar verbaasd me ook niks tbh.. bij planet zitten haast alleen maar vieze kata/stab/reportnoobs die er niks van bakken en n midgetoldgen en n k*t fret die stinkt.. Dusja en ziddy mot t nog leren, boeien. Je moet t ooit n keer leren. Die gozer is sinds die op noonoo kwam n tw beest geworden(heeft natuurlijk van de beste geleerd xd)
 
Reactiescore
634
Z. zal heus wel een goede speler kunnen worden.
Daarvoor moet hij alleen nog een eigen Team hebben en een front account bespelen.

Daarnaast was W74 al eerder flink verpest geworden door al die Naps, gelukkig zijn die nu bijna voorbij.
Nu nog de wereld afspraken afronden en W74 gaat nog een kans maken om niet te eindigen als een drama wereld
 
Reactiescore
1.365
Z. zal heus wel een goede speler kunnen worden.
Daarvoor moet hij alleen nog een eigen Team hebben en een front account bespelen.

Daarnaast was W74 al eerder flink verpest geworden door al die Naps, gelukkig zijn die nu bijna voorbij.
Nu nog de wereld afspraken afronden en W74 gaat nog een kans maken om niet te eindigen als een drama wereld
Mwa, ziddy heeft op w73 gewoon met n team in de core tegen de top gespeeld en gewonnen hoor :p. Dat jochie kan wel wat met instructies ^^. Hijs tbh nu wel n luie flikkah.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Jij had een voorstel gelegd waar ik en de overige leiders onze bedenkeningen bij hadden aangezien sommige afspraken nergens op sloegen. Samen hebben we antwoorden geformuleerd en deze bedenkingen met je gedeeld, gevolgd met een voorstel langs onze kant. De gesprekken liepen erna vast aangezien jullie vasthielden aan bepaalde zaken die in onze ogen niet schappelijk waren. (afspraak dat f!x niets meer mocht recruiten nadat jullie naar een 13mil overmacht hadden gerecruit :redface:). Je weet dondersgoed dat er nooit enig akkoord is gesloten dus die stelling kan je gerust achterwege laten. Mijn laatste vraag mbt afspraken is zelfs onbeantwoord gebleven. Achter mijn rug heb jij het gesprek aangeknoopt met iemand anders uit F!x, dan laat ik het daar ook bij. Leuk dat je denkt te weten hoe het binnenshuize loopt maar je slaat de plank serieus mis. Dat een eenzaad zijn beklag doet bij jou en enorm opblaast is jammer maar onderhand al opgelost. Snap best dat je dit met oogkleppen wilt volgen en wat onrust wilt stoken maar dat pakt hier helaas niet.
Ik vind het onnodig om screens op het AF te rammen met PM's tussen ons, aangezien die wat mij betreft vertrouwelijk zijn. Als je zelf even terugleest zie je dat er akkoorden zijn op vrij veel vlakken, op slechts een rekruteringsbeleid en rimafspraak na. Dit rekruteringsbeleid is met Martijn besproken later, het rimbeleid met de betreffende spelers (Candice & Finis). Op beide vlakken is nu een overeenkomst. Toen ik echter de akkoorden die eerder waren bereikt tussen jou en mij hieraan toevoegde kreeg ik te horen dat die akkoorden nooit waren overlegd naar de rest van de stam, wat dus inderdaad betekent dat jij gefaald hebt?

Achter jouw rug om heb ik het gesprek aangeknoopt met iemand anders uit F!x? Dit is gewoon geheel onwaar. Afgelopen maandagavond kreeg ik een bericht dat jij en je lamlendige houding de afspraken belemmerden, dus dat ik beter met iemand anders kon gaan praten. Ik heb geen contact gezocht met iemand anders, maar hoorde wel dat jij een zooi fouten hebt gemaakt in de onderhandelingen.

Ik probeer hier geen stennis te schoppen, ik probeer alleen wat duidelijkheid te creëren in deze chaos.
 
Reactiescore
1.365
Reactiescore
2.477
Ik vind het onnodig om screens op het AF te rammen met PM's tussen ons, aangezien die wat mij betreft vertrouwelijk zijn. Als je zelf even terugleest zie je dat er akkoorden zijn op vrij veel vlakken, op slechts een rekruteringsbeleid en rimafspraak na. Dit rekruteringsbeleid is met Martijn besproken later, het rimbeleid met de betreffende spelers (Candice & Finis). Op beide vlakken is nu een overeenkomst. Toen ik echter de akkoorden die eerder waren bereikt tussen jou en mij hieraan toevoegde kreeg ik te horen dat die akkoorden nooit waren overlegd naar de rest van de stam, wat dus inderdaad betekent dat jij gefaald hebt?

Achter jouw rug om heb ik het gesprek aangeknoopt met iemand anders uit F!x? Dit is gewoon geheel onwaar. Afgelopen maandagavond kreeg ik een bericht dat jij en je lamlendige houding de afspraken belemmerden, dus dat ik beter met iemand anders kon gaan praten. Ik heb geen contact gezocht met iemand anders, maar hoorde wel dat jij een zooi fouten hebt gemaakt in de onderhandelingen.

Ik probeer hier geen stennis te schoppen, ik probeer alleen wat duidelijkheid te creëren in deze chaos.

Die 2 afspraken zijn natuurlijk van groot belang. Ook was er nooit een akkoord omtrent de Path dorpen en enkele vragen bleven onbeantwoord. De andere kwestie is gewoon telkens voorgelegd met overige leidersfiguren binnen F!x, geen idee wie wat uit zijn nek kletst maar dat is dus foutief, zoals eerder aangegeven. Geen faalgedrag of wat dan ook, beetje makkelijk om dat zo te bestempelen natuurlijk. Langs beide kanten (Planet en F!x) was er gewoon een passieve houding in mijn optiek.

Dat is wat ik doorkreeg in ieder geval. Maar goed, als jij het gesprek met iemand anders voortzet kon je dat wel even melden. Vandaar dat ik er ook niet naar heb omgekeken. Als je de gesprekken wilt afhandelen mag je gerust pm'en, je mag zelfs kiezen wie!
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Die 2 afspraken zijn natuurlijk van groot belang. Ook was er nooit een akkoord omtrent de Path dorpen en enkele vragen bleven onbeantwoord. De andere kwestie is gewoon telkens voorgelegd met overige leidersfiguren binnen F!x, geen idee wie wat uit zijn nek kletst maar dat is dus foutief, zoals eerder aangegeven. Geen faalgedrag of wat dan ook, beetje makkelijk om dat zo te bestempelen natuurlijk. Langs beide kanten (Planet en F!x) was er gewoon een passieve houding in mijn optiek.

Dat is wat ik doorkreeg in ieder geval. Maar goed, als jij het gesprek met iemand anders voortzet kon je dat wel even melden. Vandaar dat ik er ook niet naar heb omgekeken. Als je de gesprekken wilt afhandelen mag je gerust pm'en, je mag zelfs kiezen wie!
Uiteraard. Rimafspraak is afgesloten tussen de twee rimspelers die daar liggen (Finis & Candice) onder toezicht van uitgekozen figuren van F!x en Planet, lijkt me goed dan toch? Qua rekruteringsbeleid is alles eruit gegooid. Op dorpen van Path heb ik een tweezijdige NAP aangeboden, wat me redelijk genoeg lijkt? Volgens mij hebben we dan alle punten afgewerkt die nog misten toen de afspraken werden overgenomen, maar toch is er geen akkoord. Nu snap ik niet geheel hoe dit kan, maarja...
 
Reactiescore
2.477
Uiteraard. Rimafspraak is afgesloten tussen de twee rimspelers die daar liggen (Finis & Candice) onder toezicht van uitgekozen figuren van F!x en Planet, lijkt me goed dan toch? Qua rekruteringsbeleid is alles eruit gegooid. Op dorpen van Path heb ik een tweezijdige NAP aangeboden, wat me redelijk genoeg lijkt? Volgens mij hebben we dan alle punten afgewerkt die nog misten toen de afspraken werden overgenomen, maar toch is er geen akkoord. Nu snap ik niet geheel hoe dit kan, maarja...

Dat heb je allemaal geregeld via iemand anders, dan neem ik aan dat je het daarmee afhandelt? Wellicht een fout in de communicatie maar om de vinger enkel naar ons/mij als persoon te wijzen is natuurlijk onterecht. Zoals ik zei, wil het morgen best afhandelen?
 

Deleted User - 487957162

Guest
Dat heb je allemaal geregeld via iemand anders, dan neem ik aan dat je het daarmee afhandelt? Wellicht een fout in de communicatie maar om de vinger enkel naar ons/mij als persoon te wijzen is natuurlijk onterecht. Zoals ik zei, wil het morgen best afhandelen?

Ik ben benieuwd wat er is afgesproken over alle CF’s van jullie leider bij Zireael. Zal wel weer verzwegen worden.
 
Reactiescore
2.477
Ik ben benieuwd wat er is afgesproken over alle CF’s van jullie leider bij Zireael. Zal wel weer verzwegen worden.
Niks? Ze worden door je leiders gewoon als legaal beschouwd?
 

Deleted User - 487971803

Guest
Bedoel je Action Reaction ?

Jens, je moet naar mij wijzen in een wereld waar ik serieus speel en niet aanwezig ben om spelers wat van TW te leren.
Opzicht hoef ik daar nog niet eens over te beginnen, stats van Coruscant zeggen voldoende :).


Maar moet wel toegeven dat F!X serieus goede massa's aan het uitvoeren is.
Ben ze aan analyseren ;)




Als Mark de Uni niet had gestopt, hadden jullie mijn *** gewonnen :)
(Heb het dan nog niet eens over wie zich hadden ingezet voor de samensmelting)
Maar je hebt gelijk, de werelden zijn zo laag, dat de Noobs zelfs praatjes hebben gekregen
No hate, just curious.

Welke stats bedoel je dan precies? Want de werelden op je profiel zijn niet echt bepaald van hoog niveau om hiervoor vervolgens trots over de daken te schreeuwen? #1 met de pp verteld tegenwoordig ook niet zo heel veel meer.

En telkens alles schuiven op dat je een wereld niet serieus speelt is ook natuurlijk onzin.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.477
Reactiescore
1.918
Reactiescore
1.365
Ik ben benieuwd wat er is afgesproken over alle CF’s van jullie leider bij Zireael. Zal wel weer verzwegen worden.

Die noob hebben we gewoon geblitzt. En dat waren toen zijn mbs. legit dus
 
Reactiescore
201
ah joh Mike, laat ze lekker doen. ze denken toch steeds dat ze 'benadeeld' worden met ieder voorstel om een schappelijke wereld te spelen.
 
Bovenaan