Spotprenten

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Reactiescore
2.303
had graag linda der tetten eens gezien maja mocht niet zijn, spread deed weer massa :/ ging heus wel delen?
 
Reactiescore
2.444
Reactiescore
1.226
Correctie: Bram (@CostaRica) was keurig op tijd weg, door een week voor de massa zijn vertrek aan te kondigen. Jelle zat er pas net en heeft zijn uiterste best gedaan en Pieter Jan heeft ook nog wat gedeffed, ondanks dat ze totaal in de steek gelaten werden door Bram, Erik, Bo, Stefan en Linda. Achja, genoeg excuses zullen ze allemaal hebben.

Ik had inside info, dacht als ik het een week van te voren aangeef lijkt het net of ik niet aan het runnen ben. Helaas door de mand gevallen :(
 
Reactiescore
614
Correctie: Bram (@CostaRica) was keurig op tijd weg, door een week voor de massa zijn vertrek aan te kondigen. Jelle zat er pas net en heeft zijn uiterste best gedaan en Pieter Jan heeft ook nog wat gedeffed, ondanks dat ze totaal in de steek gelaten werden door Bram, Erik, Bo, Stefan en Linda. Achja, genoeg excuses zullen ze allemaal hebben.

Ey dat is Bo die mij een terrorist noemde tijdens nap onderhandelingen, ja dat zag ik al aankomen :)
 
Reactiescore
972
Ik had inside info, dacht als ik het een week van te voren aangeef lijkt het net of ik niet aan het runnen ben. Helaas door de mand gevallen :(

Nja, opzich neem ik je niet heel veel kwalijk, omdat je je altijd wel ingezet hebt voor Imago. Het enige wat mij tegen het zere been stootte, was vooral het plotselinge van je vertrek. Als Jelle er niet was geweest, was het account al helemaal onbemand geweest. Je had het wel wat beter kunnen afhandelen, eerlijk gezegd.
 
Reactiescore
1.226
Nja, opzich neem ik je niet heel veel kwalijk, omdat je je altijd wel ingezet hebt voor Imago. Het enige wat mij tegen het zere been stootte, was vooral het plotselinge van je vertrek. Als Jelle er niet was geweest, was het account al helemaal onbemand geweest. Je had het wel wat beter kunnen afhandelen, eerlijk gezegd.

Ja de timing was rot, maar zoals ik al aangaf in de leidingchat; als een maat mij om hulp vraagt en vraagt of ik hem kan helpen bij zijn bedrijf dan zal ik diezelfde keuze nog 100 keer maken. Ik ga toch niet een browserspelletje voorrang geven op een maat van mij. Ik ben gelijk uit alle chats gegaan omdat het dan ook duidelijk is dat ik er niet meer ben. Ik was nog wel in de accountchat, maar heb daar weinig kunnen betekenen. Ten tijde van de incommings had ik ook nog eens weekenddienst ook dus dat had al weinig verschil gemaakt. Ik snap heel goed hoe het overkomt, maar dat maakt mij eerlijk gezegd niet zo heel veel uit, mensen die mij kennen weten dat ik mij altijd zal inzetten als dit binnen mijn mogelijkheden ligt, maar nee, dingen RL afzeggen voor TW zul je mij niet zo snel zien doen.

Je noemt ook heel leuk Bo, Stefan en Linda. Bo is volgens mij al 2(?) maanden geleden gestopt, en Linda en Stefan beide ook al ruim een maand.
 
Reactiescore
972
Ja de timing was rot, maar zoals ik al aangaf in de leidingchat; als een maat mij om hulp vraagt en vraagt of ik hem kan helpen bij zijn bedrijf dan zal ik diezelfde keuze nog 100 keer maken. Ik ga toch niet een browserspelletje voorrang geven op een maat van mij. Ik ben gelijk uit alle chats gegaan omdat het dan ook duidelijk is dat ik er niet meer ben. Ik was nog wel in de accountchat, maar heb daar weinig kunnen betekenen. Ten tijde van de incommings had ik ook nog eens weekenddienst ook dus dat had al weinig verschil gemaakt. Ik snap heel goed hoe het overkomt, maar dat maakt mij eerlijk gezegd niet zo heel veel uit, mensen die mij kennen weten dat ik mij altijd zal inzetten als dit binnen mijn mogelijkheden ligt, maar nee, dingen RL afzeggen voor TW zul je mij niet zo snel zien doen.

Je noemt ook heel leuk Bo, Stefan en Linda. Bo is volgens mij al 2(?) maanden geleden gestopt, en Linda en Stefan beide ook al ruim een maand.

Dat is ook helemaal prima, maar waar zeg ik dat ik dat van jou verwacht? Goed, ik kan jouw planning niet bepalen, maar ik heb je wel zien posten hier. In de tijd die je stak in posts, had je ook kunnen helpen om het account in goede handen te krijgen, of nieuwe spelers te zoeken. Nee, je koos ervoor om dat niet te doen, en daarom maak ik er melding van op het AF. Ik vind je nog steeds een prima gozer hoor, en kraak helemaal nergens je keuze af. Ik vertel hier gewoon hoe het zat met Guided.

Goed, Bo, Stefan en Linda hebben dat niet met mij gecommuniceerd en zaten gewoon nog in de gedeelde chat. Ze hebben alles mee kunnen lezen en hadden net als jij meer kunnen doen om het account in goede handen laten komen. Dat deden ze niet, en kozen gewoon de makkelijke weg.
 
Reactiescore
2.444
Ja de timing was rot, maar zoals ik al aangaf in de leidingchat; als een maat mij om hulp vraagt en vraagt of ik hem kan helpen bij zijn bedrijf dan zal ik diezelfde keuze nog 100 keer maken. Ik ga toch niet een browserspelletje voorrang geven op een maat van mij. Ik ben gelijk uit alle chats gegaan omdat het dan ook duidelijk is dat ik er niet meer ben. Ik was nog wel in de accountchat, maar heb daar weinig kunnen betekenen. Ten tijde van de incommings had ik ook nog eens weekenddienst ook dus dat had al weinig verschil gemaakt. Ik snap heel goed hoe het overkomt, maar dat maakt mij eerlijk gezegd niet zo heel veel uit, mensen die mij kennen weten dat ik mij altijd zal inzetten als dit binnen mijn mogelijkheden ligt, maar nee, dingen RL afzeggen voor TW zul je mij niet zo snel zien doen.

Dit is precies de reden waarom ik het mensen eigenlijk niet meer kwalijk neem als ze vroegtijdig opgeven, waar ik dat vroeger toen ik wat jonger was wel heel erg deed. Als iemand problemen met zijn vriendin/vrouw/vriend/man, werk of een andere privézaak krijgt en daardoor moet stoppen of erger nog door het spelletje die problemen krijgt. Wie zijn wij dan om te 'haten' op die persoon omdat die een spelletje niet boven zijn privé zet, die persoon heeft dan juist zijn prioriteiten goed op orde. Hoewel de afhandeling en manier waarop iets gebeurd vaak beter afgehandeld kan worden, zeker nadat iemand langdurig persoonlijk contact met een groep spelers heeft gehad. Kan ik persoonlijk niemand wat kwalijk nemen als die eerlijk zegt: 'ik kan/trek het niet meer, ik moet stoppen'.
 
Reactiescore
972
Dit is precies de reden waarom ik het mensen eigenlijk niet meer kwalijk neem als ze vroegtijdig opgeven, waar ik dat vroeger toen ik wat jonger was wel heel erg deed. Als iemand problemen met zijn vriendin, werk of een andere privézaak krijgt en daardoor moet stoppen of erger nog door het spelletje die problemen krijgt. Wie zijn wij dan om te 'haten' op die persoon omdat die een spelletje niet boven zijn privé zet, die persoon heeft dan juist zijn prioriteiten goed op orde. Hoewel de afhandeling en manier waarop iets gebeurd vaak beter afgehandeld kan worden, zeker nadat iemand langdurig persoonlijk contact met een groep spelers heeft gehad. Kan ik persoonlijk niemand wat kwalijk nemen als die eerlijk zegt: 'ik kan/trek het niet meer, ik moet stoppen'.

Je zult ook nooit van mij horen dat ik dat veroordeel. Echter trek ik wel mijn twijfels als je nog wel tijd hebt om het AF bij te lezen, maar geen enkele moeite meer doet om het account in goede handen te laten komen. Dát is waar ik een punt van maak.
 
Reactiescore
1.226
Goed, ik kan jouw planning niet bepalen, maar ik heb je wel zien posten hier. In de tijd die je stak in posts, had je ook kunnen helpen om het account in goede handen te krijgen, of nieuwe spelers te zoeken. Nee, je koos ervoor om dat niet te doen, en daarom maak ik er melding van op het AF.

Je mag melden wat je wilt uiteraard, maar je doet nu een aantal beweringen die niet correct zijn.

Ik heb wel degelijk mensen benaderd om te kunnen helpen op Guided, en ik heb ook nog op het account gelogged nadat ik uit de stamchat was.

Goed, Bo, Stefan en Linda hebben dat niet met mij gecommuniceerd en zaten gewoon nog in de gedeelde chat.

Dit is ook gewoon gecommuniceerd geweest met de leiding, dat jij wellicht toen nog niet bij de leiding zat zou kunnen.

Ga nu ook niet meer reageren, je kunt me altijd benaderen op skype mocht je het nog ergens over willen hebben.
 
Bovenaan