Spotprenten

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Geen idee ik ken Erik niet, snel rennen kan hij in ieder geval wel.

Als jullie 10 minuten research hadden gedaan naar Erik, dan had je gezien dat hij op W71 ook was gaan rennen.
 
Reactiescore
7.918
Als jullie 10 minuten research hadden gedaan naar Erik, dan had je gezien dat hij op W71 ook was gaan rennen.

Dan nog, een persoon kan heus veranderen. En Erik speelde niet solo, er zat maarliefst 6 man op dat account waarvan 5 bij de eerste wave zijn gaan rennen. Als heb je één instabiele factor hebt zitten dan is dat inderdaad reden tot zorgen (maar het zou opgevangen kunnen worden door de andere 5), maar ergens hadden we toch wel verwacht dat er wel wat inzat omdat het team zonder incommings wel actief was.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
672AF4BD-315F-4B38-ADFE-7D6DC5072357.jpeg
 

Deleted User - 487957763

Guest
Dan nog, een persoon kan heus veranderen. En Erik speelde niet solo, er zat maarliefst 6 man op dat account waarvan 5 bij de eerste wave zijn gaan rennen. Als heb je één instabiele factor hebt zitten dan is dat inderdaad reden tot zorgen (maar het zou opgevangen kunnen worden door de andere 5), maar ergens hadden we toch wel verwacht dat er wel wat inzat omdat het team zonder incommings wel actief was.
Welke andere spelers waren ook ineens pleittos? Wellicht wel handig voor de toekomst om te weten. Al willen jullie dit liever intern houden begrijp ik dat ook.
 
Reactiescore
972
Dan nog, een persoon kan heus veranderen. En Erik speelde niet solo, er zat maarliefst 6 man op dat account waarvan 5 bij de eerste wave zijn gaan rennen. Als heb je één instabiele factor hebt zitten dan is dat inderdaad reden tot zorgen (maar het zou opgevangen kunnen worden door de andere 5), maar ergens hadden we toch wel verwacht dat er wel wat inzat omdat het team zonder incommings wel actief was.

Correctie: Bram (@CostaRica) was keurig op tijd weg, door een week voor de massa zijn vertrek aan te kondigen. Jelle zat er pas net en heeft zijn uiterste best gedaan en Pieter Jan heeft ook nog wat gedeffed, ondanks dat ze totaal in de steek gelaten werden door Bram, Erik, Bo, Stefan en Linda. Achja, genoeg excuses zullen ze allemaal hebben.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Correctie: Bram (@CostaRica) was keurig op tijd weg, door een week voor de massa zijn vertrek aan te kondigen. Jelle zat er pas net en heeft zijn uiterste best gedaan en Pieter Jan heeft ook nog wat gedeffed, ondanks dat ze totaal in de steek gelaten werden door Bram, Erik, Bo, Stefan en Linda. Achja, genoeg excuses zullen ze allemaal hebben.

Vraag me af hoeveel van die nu doodleuk 75 of 76 aan het spelen zijn.
 
Reactiescore
972
Vraag me af hoeveel van die nu doodleuk 75 of 76 aan het spelen zijn.

Zoveel. Volgens mij speelt Pit gewoon met een hoop lui op 76 en zijn ze hier bijna nergens meer te bekennen, op een enkeling die nog aan een dood paard als TNP probeert te trekken.

Wat een teringnaabs

Ik ga nog een gigantisch roast lijstje maken, want de frustratie zit al weken hoog.
 
Bovenaan