Spotprenten

Reactiescore
1.584
Je moet het niet steeds opnemen voor je vriendje. Die heeft de laatste weken wel bewezen dat ie z'n mannetje kan staan in discussie, helaas vaak wel gekoppeld aan een scheldtirade.

Ben nou eenmaal een opvliegerig mannetje! ;)
 
Reactiescore
1.584
Verschrikkelijk knap, jezelf laten volstacken. Verder is die lekker bezig. Alleen je doet alsof er 2 stammen actief aan het edelen zijn. VANS moet edelen met een jumpcluster, waar sommige spelers met 4 dorpen zitten. Als VANS daar met de normale eigen accounts lag, was Barnie echt allang weg.

Verder blijf ik bij het feit. Jullie stabben speler A, speler A geeft daardoor aan te stoppen. Het is belachelijk dat jullie door een stab nog een dorpenruil kregen. Het laat zien hoe laag niveau Spread bekleed, door in zee te gaan met stabbers.

Goed kunnen deffen is ook het vermogen hebben om in te schatten op welke dorpen clears gaan lopen, de vorige massa heb ik dit (ook al waren sommige een gok) perfect ingeschat waardoor je wel een dikke block ok kan creëren. Echter waren dit maar op een dorp of 8 max waar een 100k+ stack stond, de rest van de clears liepen grotendeels gwn door en werden enkel gedodged. Dit weekend stonden er veel minder stacks dan de vorige, helaas kon ik zelf niet deffen dit weekend en stond Barnie onder VV. Beetje mijn eigen schuld dat ik het account niet perfect heb overgedragen aan de vv 'ers want stacks en edels etc. stonden nog niet echt :p

Neemt niet weg dat er aardig wat clears liepen en zonder PP en muurtjes uppen de meeste stacks alsnog wel gebashed zouden worden. Ben allang blij dat iemand kon en wilde deffen en als er dan wat front dorpjes verloren gaan kan ik daar wel mee leven :)
 
Reactiescore
2
Ben jij trouwens niet die flinke stabber van W71: Elowyo?

Om hier even op te reageren, ik weet waar je op doelt en ik kan je verzekeren dat ik daar geen aandeel in heb gehad. Ik speelde toen nog niet op Elowyo en heb ook geen rol gespeeld in wat er toen gebeurd is. Laten we nu niet onnodig met modder gaan gooien waardoor er verkeerde aannames worden gemaakt. Eigenaar van Elowyo speelt ook geen TW meer dus daarmee verdwijnt de relevantie ook.
 

Deleted User - 487971571

Guest
auw auw auw, ik werd malloot genoemd, wat doet dat pijn, tere zieltjes joh
 
Reactiescore
1.584
Ok.

Bekijk bijlage 22291
Bekijk bijlage 22292

Even een kleine greep die ik zo kon vinden, maar you do you :like:

Ja dat krijg je als er wederom door een MB stam/speler van Imago een CF gepakt wordt bij ons. Dit was ook waar de discussie met too long over ging.

Zou liever zien dat jij je eens bezig houdt om dit soort acties te voorkomen dan dat je constant maar bezig bent met alles wat ik zeg of doe. Zie het zo nog eens gebeuren want volgens mij interesseer het je geen ene mallemoer wat jullie partners doen.
 
Reactiescore
255
Wat mij tot de conclusie brengt dat Too Long Didnt Read het niveau niet kan bijbenen en als flop bestempeld mag worden :)
De toppers van TLDR hebben een ban nodig om wat te kunnen forceren blijkt. Dat is waarvoor ik ze benoem tot een flop account. Dat is mijn uitspraak en daar zal je het mee moeten doen.
Tot slot geef ik als afsluiter aan waarom ik TLDR een flop speler vind.

Mijn punt blijft als jij iemand probeert te bannen om er voordeel uit te halen ben je een onzekere speler die twijfelt aan zijn eigen spelvermogen.
Dat steekt en dat is waarom ik TLDR een flop account vind.

200.gif
 

Deleted User - 487957162

Guest
Ja dat krijg je als er wederom door een MB stam/speler van Imago een CF gepakt wordt bij ons. Dit was ook waar de discussie met too long over ging.

Zou liever zien dat jij je eens bezig houdt om dit soort acties te voorkomen dan dat je constant maar bezig bent met alles wat ik zeg of doe. Zie het zo nog eens gebeuren want volgens mij interesseer het je geen ene mallemoer wat jullie partners doen.

Alle dorpen die wij edelen zijn CF’s in jou ogen.
 
Reactiescore
1.584
Alle dorpen die wij edelen zijn CF’s in jou ogen.

Dat is onzin. Maar in totaal zijn er nu toch al wel 6/8 dorpen gepakt die gwn CF zijn/waren dus het is niet heel gek hé?
 
Bovenaan