Spotprenten

Deleted User - 487957162

Guest
Gaan we weer beginnen over VANS CF’s? Jammer dat de stabs van de MB’s van Spread nergens worden benoemd. “Stam was inactief” wat wen bull shit.
 
Reactiescore
1.582
Gaan we weer beginnen over VANS CF’s? Jammer dat de stabs van de MB’s van Spread nergens worden benoemd. “Stam was inactief” wat wen bull shit.

Niks bullshit aan, het zijn gewoon simpelweg de feiten. Je hebt het telkens over een stab maar dit is jullie enkel dekmantel om te verantwoorden van voor idiote actie er gepleegd is. Wederom moet ik je maar eens uitleggen dat het niet aan VANS is/was om te handelen als eigen rechter voor de acties of beslissingen die wij als account maken. Jullie hadden geen bal verstand van de situatie en hebben simpelweg (of miss wel domweg) gehandeld aan de hand van de informatie die je had. Ik beschouw een scoutwave niet als regelrechte stab als je wordt verteld door de stamleiding dat alle leden inactief zijn, overigens was ook de samenwerking al een dag beëindigd. Dus ik weet niet waarom je nu wilt komen wenen over een stab terwijl je de feiten niet kent..

Gelukkig zijn we er eindelijk uitgekomen d.m.v. een dorpenruil, al heb ik hier wel met kiespijn voor gekozen want vind het nog steeds te gek voor woorden wat er gebeurt is en dat het allemaal gedoogd wordt. Het wordt eens tijd dat er wereldafspraken komen zodat dit soort dingen voorkomen (kunnen) worden.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
766
Niks bullshit aan, het zijn gewoon simpelweg de feiten. Je hebt het telkens over een stab maar dit is jullie enkel dekmantel om te verantwoorden van voor idiote actie er gepleegd is. Wederom moet ik je maar eens uitleggen dat het niet aan VANS is/was om te handelen als eigen rechter voor de acties of beslissingen die wij als account maken. Jullie hadden geen bal verstand van de situatie en hebben simpelweg (of miss wel domweg) gehandeld aan de hand van de informatie die je had. Ik beschouw een scoutwave niet als regelrechte stab als je wordt verteld door de stamleiding dat alle leden inactief zijn, overigens was ook de samenwerking al een dag beëindigd. Dus ik weet niet waarom je nu wilt komen wenen over een stab terwijl je de feiten niet kent..

Gelukkig zijn we er eindelijk uitgekomen d.m.v. een dorpenruil, al heb ik hier wel met kiespijn voor gekozen want vind het nog steeds te gek voor woorden wat er gebeurt is en dat het allemaal gedoogd wordt. Het wordt eens tijd dat er wereldafspraken komen zodat dit soort dingen voorkomen (kunnen) worden.
Heeft het dreigement van @Global Knowledge met kata’s je toch wel bang gemaakt ? :p
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Je moet het niet steeds opnemen voor je vriendje. Die heeft de laatste weken wel bewezen dat ie z'n mannetje wel kan staan in discussie, helaas vaak wel gekoppeld aan een scheldtirade.

Hij heeft eveneens bewezen dat hij twee stammen al zo’n maand bezig kan houden met zeer goed defwerk. Bekleed momenteel de #2 positie wat betreft ODD en heeft vrijwel alles prima gesniped. Enige vorm van ego zou ik in deze nog wel begrijpen, omdat het ook gekoppeld zit aan een prestatie. Het enige wat de stam VANS laat zien zijn zeer discutabele cf’s, barbjumps en onredelijkheid in pm-discussies. Gelukkig hebben jullie nog een leider die tot een normale conversatie in staat is.

Als jullie dan komen zeuren over hoe hij zich opstelt en gaan dreigen met kata’s daardoor moet ik er wel om lachen. Je zou ook wat respect kunnen opbrengen voor de persoon waar jullie je gehele bg voor nodig hebben, omdat het solo niet helemaal lukt. Het is natuurlijk toch ironisch dat praktisch heel imago op Barnie & co lopen of liepen en de accounts nogsteeds in leven zijn.

Ben jij trouwens niet die flinke stabber van W71: Elowyo?
 

Deleted User - 487957162

Guest
Hij heeft eveneens bewezen dat hij twee stammen al zo’n maand bezig kan houden met zeer goed defwerk. Bekleed momenteel de #2 positie wat betreft ODD en heeft vrijwel alles prima gesniped. Enige vorm van ego zou ik in deze nog wel begrijpen, omdat het ook gekoppeld zit aan een prestatie. Het enige wat de stam VANS laat zien zijn zeer discutabele cf’s, barbjumps en onredelijkheid in pm-discussies. Gelukkig hebben jullie nog een leider die tot een normale conversatie in staat is.

Als jullie dan komen zeuren over hoe hij zich opstelt en gaan dreigen met kata’s daardoor moet ik er wel om lachen. Je zou ook wat respect kunnen opbrengen voor de persoon waar jullie je gehele bg voor nodig hebben, omdat het solo niet helemaal lukt. Het is natuurlijk toch ironisch dat praktisch heel imago op Barnie & co lopen of liepen en de accounts nogsteeds in leven zijn.

Ben jij trouwens niet die flinke stabber van W71: Elowyo?

Verschrikkelijk knap, jezelf laten volstacken. Verder is die lekker bezig. Alleen je doet alsof er 2 stammen actief aan het edelen zijn. VANS moet edelen met een jumpcluster, waar sommige spelers met 4 dorpen zitten. Als VANS daar met de normale eigen accounts lag, was Barnie echt allang weg.

Verder blijf ik bij het feit. Jullie stabben speler A, speler A geeft daardoor aan te stoppen. Het is belachelijk dat jullie door een stab nog een dorpenruil kregen. Het laat zien hoe laag niveau Spread bekleed, door in zee te gaan met stabbers.
 
Reactiescore
972
Hij heeft eveneens bewezen dat hij twee stammen al zo’n maand bezig kan houden met zeer goed defwerk. Bekleed momenteel de #2 positie wat betreft ODD en heeft vrijwel alles prima gesniped. Enige vorm van ego zou ik in deze nog wel begrijpen, omdat het ook gekoppeld zit aan een prestatie. Het enige wat de stam VANS laat zien zijn zeer discutabele cf’s, barbjumps en onredelijkheid in pm-discussies. Gelukkig hebben jullie nog een leider die tot een normale conversatie in staat is.

Als jullie dan komen zeuren over hoe hij zich opstelt en gaan dreigen met kata’s daardoor moet ik er wel om lachen. Je zou ook wat respect kunnen opbrengen voor de persoon waar jullie je gehele bg voor nodig hebben, omdat het solo niet helemaal lukt. Het is natuurlijk toch ironisch dat praktisch heel imago op Barnie & co lopen of liepen en de accounts nogsteeds in leven zijn.

Ben jij trouwens niet die flinke stabber van W71: Elowyo?

Ach, niet doen alsof het Barnie tegen de wereld is. Met vervende stamwisselingen zijn jullie prima in staat geweest Barnie van vrij veel deff te voorzien, naar ik begreep. Nadat Barnie veel dorpen is verloren, toch maar snel in Spread gedaan zodat hij snel gestacked kan worden.

Doet niks af aan het feit dat er prima gedeffed is hoor, maar niet overdrijven!
 
Reactiescore
253
Hij heeft eveneens bewezen dat hij twee stammen al zo’n maand bezig kan houden met zeer goed defwerk. Bekleed momenteel de #2 positie wat betreft ODD en heeft vrijwel alles prima gesniped. Enige vorm van ego zou ik in deze nog wel begrijpen, omdat het ook gekoppeld zit aan een prestatie. Het enige wat de stam VANS laat zien zijn zeer discutabele cf’s, barbjumps en onredelijkheid in pm-discussies. Gelukkig hebben jullie nog een leider die tot een normale conversatie in staat is.

Voor zijn defwerk heb ik zeker respect. Ik ben de eerste om zoiets toe te geven. Al moet je hem ook niet te veel credit geven. Als heel het front gestacked staat met stacks van 50k/50k, kan mijn neefje van vijf jaar ook nog wel zonder dorpenverlies uit de strijd komen met een #2 ODD als gevolg. Wanneer die stacks verdwijnen, is er toch meteen duur dorpenverlies, dus dat toont weer aan van welk belang die def was.

Als jullie dan komen zeuren over hoe hij zich opstelt en gaan dreigen met kata’s daardoor moet ik er wel om lachen. Je zou ook wat respect kunnen opbrengen voor de persoon waar jullie je gehele bg voor nodig hebben, omdat het solo niet helemaal lukt. Het is natuurlijk toch ironisch dat praktisch heel imago op Barnie & co lopen of liepen en de accounts nogsteeds in leven zijn.

Denk dat er één opmerking gemaakt is over kata'en door Steven. Als jullie dit dan zo nodig serieus willen nemen en x aantal keren willen aangrijpen in een discussie is jullie keuze, maar ik denk dat het voor iedereen duidelijk is dat wij niet zouden deelnemen in zulke praktijken. Verder kan je inderdaad zeggen dat Imago zich nu voor een groot deel richt op -AIE-, maar dat is ook gewoon een reactie op jullie beleid om een rimstam te infiltreren, deze te voorzien van nieuwe accounts (met bergen def) en nieuwe spelers te plaatsen op bestaande accounts. Vind je het dan raar dat hier gezamenlijk (door VANS en Imago) op gereageerd wordt?

Ben jij trouwens niet die flinke stabber van W71: Elowyo?

Heb geen wereld meer gespeeld sinds W34, dus denk dat je je vergist. Mijn co Thomas heeft eventjes op Elowyo gespeeld, maar geloof niet dat hij een aandeel had in die stab waar jij het over hebt.
 
Reactiescore
1.754
Niet dat ik de discussie niet interessant vind om te volgen @ iedereen die hierboven heeft gepost, al denk ik dat hier andere (en betere) topics voor bestaan :)

De spotprent is ook maar matig, excuses hiervoor xoxo

49jl8d.jpg
 
Bovenaan