Spotprenten

Reactiescore
2.303
Ik heb het hier enkel gehad over dat Imago eerst ons op het aanvalt over Kip.
En nu deze actie wel heel makkelijk weg wuift als hoort er bij.
Dat is in mijn ogen hypocriet.

Beide acties zijn in mijn ogen gewoon kut voor de oude stam maar verder valt er weinig op aan te merken.
Ik verwijt Imago dus niks anders dan hoe ze op Kip gereageerd hebben destijd wat ik toen ook al overdreven vond.
vanuit Exit kon ik het nog wel begrijpen al geldt ook daar nog altijd mijn mening dat hoe kut ook voor de oude stam een speler vrij is om voor een andere stam te kiezen zolang hij geen misbruik maakt van zijn oude stam of onnodig lang blijft zitten als hij al lang en breed voor een andere stam gekozen heeft. (paar dagen dingen regelen daar gelaten)
Maar Jurrien, wij hebben hier niks mee te maken :p dus wtf zeik je.
 
Reactiescore
1.140
zeg toch nergens dat jullie er iets mee te maken hebben?
zeg enkel dat jullie nu heel makkelijk afdoen als niks terwijl dat met kip dat wel door jullie werd ver oordeelt.

Beide situaties hadden jullie niets te maken zo ver ik weet maar in beide gaven jullie een mening die totaal anders is.
Zeg enkel dat ik dat hypocriet vind.
Waarom jullie telkens zeggen dat jullie er niets mee te maken hebben weet ik niet maar daar beschuldig ik jullie nergens van en al paar keer gezegd nu ook.
 
Reactiescore
7.931
Juh omdat jullie willens en wetens kip gerecruit hebben en unagi uit eigen beweging weg is gegaan en nu wat dorpen mee snoept. Hoe je die link met elkaar wilt leggen nu is mij een raadsel, je blijft er ook maar over door raaskallen in spotprenten topic waar je je angevallen voelt over een spotprent. Note: Spotprenten zijn om te spotten, dat deze die indruist met de werkelijkheid weet ik ook wel gezien we letterlijk niks met Unagi te maken hebben. Daar waar jullie met Kip wel ex kapot hebben gemaakt. Maargoed, alles om maar op Imago te kunnen bashen eh.

Waarom wij steeds zeggen dat we er niks mee te maken hebben? Omdat je constant die link wil maken tussen Unagi en Kip om maar te kunnen bashen, terwijl daar geen zak van klopt. ' En nu deze actie wel heel makkelijk weg wuift als hoort er bij.'. Eum ja? Wat Unagi doet moet hij weten, wij hebben er niks mee te maken.
 
Reactiescore
1.140
Lol ik heb 0 intensie om te bashen joh voel je niet zo aangevallen.
Ik zeg gewoon dat de spotprent niet helemaal klopt aangezien wij nergens de actie van unagi aan het veroordelen waren maar het enkel hadden gehad over dat we het hypocriet vonden dat imago destijds wel de actie van kip veroordeelde.

Als het tegenwoordig al bashen is als ik zeg dat ik jullie bash op ons hypocriet vind :redface:

Maar je hebt gelijk het is het spotprenten topic zal de discussie wel kappen ;)
 
Reactiescore
1.278
Juh omdat jullie willens en wetens kip gerecruit hebben en unagi uit eigen beweging weg is gegaan en nu wat dorpen mee snoept. Hoe je die link met elkaar wilt leggen nu is mij een raadsel, je blijft er ook maar over door raaskallen in spotprenten topic waar je je angevallen voelt over een spotprent. Note: Spotprenten zijn om te spotten, dat deze die indruist met de werkelijkheid weet ik ook wel gezien we letterlijk niks met Unagi te maken hebben. Daar waar jullie met Kip wel ex kapot hebben gemaakt. Maargoed, alles om maar op Imago te kunnen bashen eh.

Waarom wij steeds zeggen dat we er niks mee te maken hebben? Omdat je constant die link wil maken tussen Unagi en Kip om maar te kunnen bashen, terwijl daar geen zak van klopt. ' En nu deze actie wel heel makkelijk weg wuift als hoort er bij.'. Eum ja? Wat Unagi doet moet hij weten, wij hebben er niks mee te maken.

Je kan ook overdrijven hé.
 
Reactiescore
1.226
e5d7475b2becd7cefcfa97ebae9cce43.png
 
Reactiescore
1.365
Jeetje man, kunnen imagolui nog meer janken?
Stelletje noobs, leer farmen of twen ofzo.
Ipv dat kinderachtige geintern.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Screenshot_20200618-004010~2.png

Daarbij ging het statement over een onbalans, die onbalans is alleen maar groter geworden sinds het statement. Die paar dorpen van Exitus gaan het verschil niet maken, zelfs meerdere grote rekruten zouden nog altijd niet leiden tot een kwantitatieve balans - hetgeen we hebben aangegeven niet te gaan bewerkstelligen door middel van rekruuts - aangezien Spread zich dan weer (onterecht) genoodzaakt zal voelen tot het weeral creëren van een grotere onbalans (zoals dat nu ook is) - wat weer negatieve gevolgen heeft voor de wereld.


Robbie Rotten Presents 18062020003406.jpg
 
Reactiescore
948
Ondanks de verstoorde kwantiteitsbalans hebben we er toch voor gekozen om NIET te gaan rekruteren als reactie daarop, omdat wij niet mee willen doen aan een eindeloze neerwaartse actie-reactie spiraal waarin beide partijen de wereld voor zich zelf en voor alle neutralen verpesten. Hoogstwaarschijnlijk zal Spread zich alsnog naar een nog grotere onbalans toe rekruteren, maar er kan in ieder geval nooit gesuggereerd worden dat het verdere rekruteren van Spread een legitieme reactie is op iets van Imago zou zijn.
guided.png

bart2.png
 
Bovenaan