Spotprenten

Reactiescore
1.478
Speelt chicago5 weer, ja?
Jammer dat hij blijft kataen, is een prima speler verder.
 

Deleted User - 487922315

Guest
Oooh hoe zielig is deze gast ...
Net binnen gekregen.
jbdlzdgiio9.png
 
Reactiescore
80
haha next level filmpje, Wat voor programma gebruik jij?
Thanks! Voor het editen heb ik Davinci Resolve gebruikt. Sommige effects zijn met JavaScript gemaakt :).
Helaas wist ik het wachtwoord niet meer van het orignele kanaal, dus heb ik het oudere filmpje opnieuw geüpload.
 
Reactiescore
702
Thanks! Voor het editen heb ik Davinci Resolve gebruikt. Sommige effects zijn met JavaScript gemaakt :).
Helaas wist ik het wachtwoord niet meer van het orignele kanaal, dus heb ik het oudere filmpje opnieuw geüpload.

Die speciale effecten zijn bij jou mooi om te zien.
Maar dankzij jou eerste filmpje ben ik ook begonnen met wat prutsen van filmpjes. :)
Zal eens kijken voor dat programma die jij gebruik, want daar kan je behoorlijk meer mee vergeleken met die van mij
 
Reactiescore
80
Die speciale effecten zijn bij jou mooi om te zien.
Maar dankzij jou eerste filmpje ben ik ook begonnen met wat prutsen van filmpjes. :)
Zal eens kijken voor dat programma die jij gebruik, want daar kan je behoorlijk meer mee vergeleken met die van mij
Leuk om te horen! Ik ben benieuwd wat je ervan vindt!
 
Reactiescore
7.931
Even realiserende dat wave 1 en 2 niet bedoelt waren om te edelen. Wave 1 alle nukes bij laatste edel, wave 2 alle nukes bij 2e edel. Om jouw def te slopen, en dat lukt behoorlijk goed. Maar dat weet je ook wel :biggrin:
 
Bovenaan