Spotprenten

Reactiescore
279
Sorry dat ik hier niet speel om de hele dag (veelal) kinderachtige memes te maken en te bekijken, doorgaans ook nog prentjes die ik al 30-40x gezien heb. Het enige wat men hier bij mij weet op te wekken is een jeugdsentiment waarbij ik als dertienjarige mijn tijd nog verdeed op dumpert en 9gag of aan het kijken van The simpsons. Die tijd heb ik wel achter mij gelaten. Dit komt ook jullie ten goede, aangezien ik misschien nog wel slechtere prentjes zou maken dan Martijn.

Een jaar of vijf terug maakte ik heel soms wel een prentje, maar toen was de norm: Fokke en Sukke en dat sprak mij persoonlijk meer aan. Maargoed dat is mijn mening maar. Jullie moeten hier vooral doen wat jullie willen, wees blij dat ik de spotprentjes in ieder geval nog serieus genoeg neem dat ik de inhoud lees en bekritiseer - want daar het gaat per slot van rekening om op dit forum.
Spotprent.jpg
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Langzamer nog, de overstaps hebben ergens tussen 23u00 en 00u00 plaatsgevonden en worden als 01u04 geregistreerd.
 
Reactiescore
241
Wij kregen Inc uit Imago, Swift, NUU, Emrata en -UW- o_O

Hahaha, Emrata telt nog 3 leden die spelen. Daarvan ben ik de enige die effectief clears/edels heeft verstuurd. Je kan er inderdaad alles aan doen om de verliezen minder erg te doen lijken.

Al heb je nu wel plezier in het spel gekregen, of niet dan?
1590395739690.png
 
Reactiescore
7.918
42t2xl.gif
 
Bovenaan