Spotprenten

DeletedUser81766

Guest
Ik zie al dat hier weer een nieuw boekdeel over geschreven kan worden, open er een topic over zou ik zeggen anders hou ik al helemaal geen topic meer over wat leuk is om te volgen!
 
Reactiescore
735
en wat maakt dat uit? die spelers vanuit de premade deden het ook niet en dat was geen probleem en nu plots wel . jullie zijn zo hypocriet niet normaal
Altijd maar dat gesmijt met de term hypocriet, op het moment dat degene die jij bedoeld met "jullie" zich zelf schuldig hadden gemaakt aan het posten van dergelijke rapportjes had je ze hypocriet kunnen noemen. Nu zou het hooguit inconsistent commentaar leveren zijn;)
 

DeletedUser69389

Guest
3y3cuf.jpg
 
Reactiescore
2.303
Ah kijk. Het glorieuze team van savior is op hun tenen getrapt door een spotprent.
 

DeletedUser79704

Guest
Altijd maar dat gesmijt met de term hypocriet, op het moment dat degene die jij bedoeld met "jullie" zich zelf schuldig hadden gemaakt aan het posten van dergelijke rapportje had je ze hypocriet kunnen noemen. Nu zou het hooguit inconsistent commentaar leveren zijn;)
omdat jullie hypocriet zijn? toen er dit soort rapportjes gepost werd over de premade zag ik niemand zeggen "he dat is niet mooi" , toen de premade door hun post hele stammen had die samenwerkten tegen hun was het "eigen schuld" en nu komt dit rapportje er en is het plots een probleem omdat mensen zouden beginnen samenwerken tegen jullie door die katta's ? komaan man haha
 
Reactiescore
735
omdat jullie hypocriet zijn? toen er dit soort rapportjes gepost werd zag ik niemand zeggen "he dat is niet mooi" , toen de premade door hun post hele stammen had die samenwerkten tegen hun was het "eigen schuld" en nu komt dit rapportje er en is het plots een probleem omdat mensen zouden beginnen samenwerken tegen jullie door die katta's ? komaan man haha
Heb je überhaupt gelezen wat ik schreef?
 
Reactiescore
1.166
Reactiescore
735
Ah kijk. Het glorieuze team van savior is op hun tenen getrapt door een spotprent.
Zolang je het maar verpakt in een spotprent is alles netjes en geoorloofd en als iemand op 73 het doet bij jullie dan moet je het bij elk ieder ander kunnen doen zonder dat ze daar wat van mogen zeggen, erg sterke argumenten voeren jullie aan.
Bedankt voor de neerbuigende reactie Mille groetjes van het glorieuze Savior team (k)
 
Reactiescore
1.647
Dat Wow Who gek is op rapportjes posten wil toch niet zeggen dat Savior het ook moet ontgelden, wat is daar een argument aan? De eerste like van GK is dorpmafketels die ons probeert neer te zetten als stabbers in de buurt, dergelijke onnodige info is de perfecte manier om de buurt lekker tegen ons op te hitsen en wie weet katas uit te lokken.
Simpelweg maar een spotprent ga je wel voorbij op het moment dat je al die info toont lijkt me :)

Wat heb ik hier opeens mee te maken :eek:
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
yess en verandert niets aan wat ik zeg? het was geen probleem dat anderen het deden tegenover swift/amen maar als het bij jullie gebeurt is het wel een probleem
Niets over de situatie zeggen is wat anders dan er voor zijn. Als het op jezelf gericht is reageer je er vanzelfsprekend op.
 
Reactiescore
2.303
Zolang je het maar verpakt in een spotprent is alles netjes en geoorloofd en als iemand op 73 het doet bij jullie dan moet je het bij elk ieder ander kunnen doen zonder dat ze daar wat van mogen zeggen, erg sterke argumenten voeren jullie aan.
Bedankt voor de neerbuigende reactie Mille groetjes van het glorieuze Savior team (k)

Ah komop Fab, zo triest moet je toch niet reageren? T'is een spotprent. Denk dat bijna alle spotprenten hier bijna over ons gaan... wij janken niet iedere keer zoals jullie nu komen doen.

Maja wel weer ideaal om een spotprent te maken over jullie gejank. Dolletjes.
 
Reactiescore
735
Ah komop Fab, zo triest moet je toch niet reageren? T'is een spotprent. Denk dat bijna alle spotprenten hier bijna over ons gaan... wij janken niet iedere keer zoals jullie nu komen doen.

Maja wel weer ideaal om een spotprent te maken over jullie gejank. Dolletjes.
Volgens mij valt het allemaal best wel mee hoezeer ik hier over zit te "janken", succes met de volgende spotprent;)
 
Reactiescore
7.931
Zolang je het maar verpakt in een spotprent is alles netjes en geoorloofd en als iemand op 73 het doet bij jullie dan moet je het bij elk ieder ander kunnen doen zonder dat ze daar wat van mogen zeggen, erg sterke argumenten voeren jullie aan.
Bedankt voor de neerbuigende reactie Mille groetjes van het glorieuze Savior team (k)
Nou die zijn we ruim voorbij, keep up the good work mensen! :D

1587823670307.png

Doe niet zo zielig joh
 
Reactiescore
524
Tegen de de tijd dat wij er front mee hebben zijn de de 500 dorpen gepasseerd.
Die 0,2% aan troepeninfo die we dan hebben zal het verrassingseffect van de eerste massa echt doen verwaarlozen.
 
Reactiescore
7.931
Had gekund, dat account heeft nu inmiddels 40 dorpen. In de beginfase had ik dat prima begrepen, nu zijn ze gewoonweg boos om niks.
 
Reactiescore
1.454
Tegen de de tijd dat wij er front mee hebben zijn de de 500 dorpen gepasseerd.
Die 0,2% aan troepeninfo die we dan hebben zal het verrassingseffect van de eerste massa echt doen verwaarlozen.

Je hebt door dat er meer spelers op deze wereld zijn dan jullie he...
Denk je dat tegen de tijd dat Pit vol met Savior front het al veranderd is? Is gewoon standaard dat je dat weg krast...
 
Bovenaan