Spotprenten

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.784
In zekere zin keur je katagebruik goed als je onderdeel van de KaKaKa-stam bent geweest, dus wel een vorm van hypocrisie? Dus om die reden heb ik je naam er gewoon snel in gegooid :tongue:

Onzin. Je gaat toch ook niet alle Duitsers veroordelen die tijdens de Tweede Wereldoorlog in Duitsland woonden? Mensen die aan het stuur zaten, die kunnen wel degelijk iets verweten worden. Je hebt soms niks te zeggen over wat andere doen, en al zeker als je geen leidingrol hebt. Ik vind het ook bijzonder dat KaKaKa geen stamleiding had schijnbaar. Je kunt je bijna afvragen hoe dat gewerkt moet hebben. Het zal zeker geleid hebben tot een open sfeer, maar zeker ook tot het feit dat niemand "op de vingers getikt" kon worden. Wie gaat dat immers doen? Wie heeft daar het recht tot? Lijkt me bijzonder lastig.

Maar het over één kam scheren is hier, is echt geen stijl. Zeker als het over een onderwerp gaat als kata'en, wat al vanaf de kinderschoenen van Tribal Wars altijd een delicaat onderwerp geweest is.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Onzin. Je gaat toch ook niet alle Duitsers veroordelen die tijdens de Tweede Wereldoorlog in Duitsland woonden? Mensen die aan het stuur zaten, die kunnen wel degelijk iets verweten worden. Je hebt soms niks te zeggen over wat andere doen, en al zeker als je geen leidingrol hebt. Ik vind het ook bijzonder dat KaKaKa geen stamleiding had schijnbaar. Je kunt je bijna afvragen hoe dat gewerkt moet hebben. Het zal zeker geleid hebben tot een open sfeer, maar zeker ook tot het feit dat niemand "op de vingers getikt" kon worden. Wie gaat dat immers doen? Wie heeft daar het recht tot? Lijkt me bijzonder lastig.

Maar het over één kam scheren is hier, is echt geen stijl. Zeker als het over een onderwerp gaat als kata'en, wat al vanaf de kinderschoenen van Tribal Wars altijd een delicaat onderwerp geweest is.

De Duitsers hadden ook geen gelegenheid om voor dit beleid te kiezen of erin mee te gaan. Dus die vergelijking klopt niet helemaal.

Ik wou het KaKaKa-beleid verder ook niet serieus betrekken op deze wereld, want dat is nergens voor nodig. Zoals @.sleepwell aangaf, het W68 Maai beleid wordt hier gehanteerd en daar gaat het nu om. Ik maak gewoon prentjes over alles en iedereen en is nergens verwijtend bedoeld.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.784

Dat zal altijd gebeuren: hoe je het ook wilt. Zeker als een wereld net begonnen is, ontkom je daar niet aan. Wat wil je zeggen over de huidige prestaties van deze wereld? Die zeggen echt niks.

Verder was het ook een prima discussie met Calamity.
 
Reactiescore
2.444
Onzin. Je gaat toch ook niet alle Duitsers veroordelen die tijdens de Tweede Wereldoorlog in Duitsland woonden? Mensen die aan het stuur zaten, die kunnen wel degelijk iets verweten worden. Je hebt soms niks te zeggen over wat andere doen, en al zeker als je geen leidingrol hebt. Ik vind het ook bijzonder dat KaKaKa geen stamleiding had schijnbaar. Je kunt je bijna afvragen hoe dat gewerkt moet hebben. Het zal zeker geleid hebben tot een open sfeer, maar zeker ook tot het feit dat niemand "op de vingers getikt" kon worden. Wie gaat dat immers doen? Wie heeft daar het recht tot? Lijkt me bijzonder lastig.

Maar het over één kam scheren is hier, is echt geen stijl. Zeker als het over een onderwerp gaat als kata'en, wat al vanaf de kinderschoenen van Tribal Wars altijd een delicaat onderwerp geweest is.

Godwin's Law | Know Your Meme
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.784

Hah, die kon ik ja: had ik al ergens gezien, 9gag ofzo. Mijn vergelijking was natuurlijk bizar en appels met peren vergelijken, maar Calamity. wees dat ook (terecht) aan. Desondanks had de vergelijking wel een functie, en die is wel zichtbaar.
 
Reactiescore
28
Maar het over één kam scheren is hier, is echt geen stijl. Zeker als het over een onderwerp gaat als kata'en, wat al vanaf de kinderschoenen van Tribal Wars altijd een delicaat onderwerp geweest is.

Ik stam uit tijdperk W3, no problemo's met kata's daar hoor.
ik persoonlijk vind het bs dat kata's niet zouden mogen. 't is een tool als een andere en met AM is alle schade in 3 kliks opgelost. Boehoe...
Ik houd me uiteraard wel aan wereldafspraken mbt kata's, als die er zijn.
 
Reactiescore
116
Ik stam uit tijdperk W3, no problemo's met kata's daar hoor.
ik persoonlijk vind het bs dat kata's niet zouden mogen. 't is een tool als een andere en met AM is alle schade in 3 kliks opgelost. Boehoe...
Ik houd me uiteraard wel aan wereldafspraken mbt kata's, als die er zijn.

W3 cervix was alles toegestaan :p
 
Bovenaan