Spotprenten

Reactiescore
766
Een paar spotprenten is prima maar dit is overdreven, nu proberen mensen gewoon zoveel mogelijk spotprenten te maken en dat moet je niet over 1 persoon doen. Dat filmpje waarin hij aan het zingen is is enorm oud, laat het met rust.
iemand enig idee waarom het ook nog niet verwijdert is?
 
Reactiescore
766
Iemand anders dan Martijn zelf heeft het op youtube gegooid. Martijn heeft meerdere malen gerapporteerd maar Yt haalt het er niet af.
Help Martijn op weg en we geven het filmpje allemaal een report :) Ik ben begonnen.
 
Reactiescore
1.278
Dat filmpje is machtig. Laat het een les zijn voor iedereen wat je op het internet gooit krijg je er bijna niet vanaf. Vooral een liefdesbekentenis in de vorm van een lied vind iedereen natuurlijk prachtig om te delen.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Spotprenten zijn leuk tot op een zekere hoogte. Zolang je jezelf in dergelijke spotprent kan plaatsen en er alsnog om kan lachen, dan is het een juiste spotprent. Ga je echter de grenzen opzoeken neigt het eerder een shitpost te worden.

Tijd voor een nieuw onderwerp dus ;)
 
Reactiescore
2.039
Spotprenten zijn leuk tot op een zekere hoogte. Zolang je jezelf in dergelijke spotprent kan plaatsen en er alsnog om kan lachen, dan is het een juiste spotprent. Ga je echter de grenzen opzoeken neigt het eerder een shitpost te worden.

Tijd voor een nieuw onderwerp dus ;)
Sinds wanneer ben jij zo'n moraal ridder
 
Reactiescore
1.853
Kreeg dit ook te horen en is bewijs genoeg dus vanaf morgen weer Martijn memes van mij kant
Je hebt je zegje al wel gedaan en je portie gehad denk ik. 'T is wel mooi geweest nu. Als Martijn zelf weer gaat beginnen is het een ander verhaal, maar dat is (nog) niet het geval.

Daarnaast een tip: oefen even met je memes in jullie Inni-chat. Want ze zijn teringslecht.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Mensen kunnen wel medelijden krijgen met Martijn. Ik vind het allemaal wel meevallen. Zeker voor iemand die zelf privé foto's van mensen deelt in skype groepen en fora's.

Als je er zelf doet en erger moet je ni klagen.

combo-breaker-2.jpg
 
Reactiescore
300
Je hebt je zegje al wel gedaan en je portie gehad denk ik. 'T is wel mooi geweest nu. Als Martijn zelf weer gaat beginnen is het een ander verhaal, maar dat is (nog) niet het geval.

Daarnaast een tip: oefen even met je memes in jullie Inni-chat. Want ze zijn teringslecht.

Post jij er eens een paar voor @icedking :)
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Goed iemand nog een interessant onderwerp dan??!
 
Reactiescore
1.853
Jullie lopen gewoon te haten omdat het over jullie maatje Martijn gaan xd
Nee. Ik ben in het verleden vaak genoeg openbaar geweest kritisch over Martijn en dat zal op deze wereld ongetwijfeld nog eens voorkomen. Maar dit is gewoon bashen om het bashen. Dat ie weer een volledig nieuwe topic heeft gewijd aan jullie noobs over iets dat niet relevant is op deze wereld vind ik geen handige zet en dat mag je gerust weten. Maar op een gegeven moment is het wel genoeg geweest.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan