Spotprenten

Reactiescore
2.303
Altijd leuk na een wereldwinst hoeveel ruzie er in stammen kan ontstaan wie nr 1 wordt of wie wat wilt.
Zalig zijn de armen van geest.
 
Reactiescore
1.165
Reactiescore
766
Altijd leuk na een wereldwinst hoeveel ruzie er in stammen kan ontstaan wie nr 1 wordt of wie wat wilt.
Zalig zijn de armen van geest.
Ik heb het eigenlijk nog nooit meegemaakt, jullie zijn de eerste die op deze wijze hebben gereageerd.
Poh, wat zit er ongekend veel zout in jou! Waar je al wel niet druk om kan maken.:redface:
Ik ben totaal niet zoutig, heb het ook nog even teruggelezen en zie niet in waar ik die illusie heb gewekt? Denk even terug aan de Skypechat trouwens, en jullie (colla spelers) eigen woorden, alvorens je mij verwijt van zoutig zijn.

Genoeg over dit onderwerp imo, misschien worden jullie deze wereld wel weer een keertje N1. Maar lijkt me alleen maar lastiger aangezien jullie de beste stam van tw.nl achter jullie hebben :p
 
Reactiescore
1.278
Sinds de komst van die ellendige awards is het gezeik bij de wereldeinde wel enorm toegenomen.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Ik heb het eigenlijk nog nooit meegemaakt, jullie zijn de eerste die op deze wijze hebben gereageerd.
w48 soort van, w49, w52, w59, w68. w66 hadden we er netjes eerst afspraken overgemaakt om al het gezeik te voorkomen, anders had ik het daar ook wel zien losbarsten
 
Reactiescore
1.278
w48 soort van, w49, w52, w59, w68. w66 hadden we er netjes eerst afspraken overgemaakt om al het gezeik te voorkomen, anders had ik het daar ook wel zien losbarsten

59 was er toch juist gezeik over?
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
ik noemde dus juist de werelden op waar er allemaal gezeik om was waar ik van weet (omdat ik er speelde)

Ja daarom vix v uit elkaar toen toch?

nee dat was veel eerder. op het einde was er gezeik tussen de nr 1 en 2 (colla en banana) en de nr 3 en nr 4 (de sukke en noobstiaan) waarbij devin zelfs zo ver ging om no te stabben omdat hij rang 3 niet kon krijgen.
 
Reactiescore
766
Hij doelt vgm dat op al die werelden gezeik was behalve op 66 waar afspraken zijn gemaakt.
 
Reactiescore
1.278
Aha punt en komma lijkt veel op elkaar :oops:
 
Reactiescore
1.278
Het is ook een beetje het probleem dat sommige teams stug doorspelen op het moment een wereld gewonnen is en andere er dan met de pet na gooien. Ben er zelf dan wel zo dat ik het die spelers gun die stug doorspelen, ookal heb ik zelf meer op de wereld gepresteerd.

Maar snap wel dat het lastig is al gaan zulke titels naar spelers die nooit echt een actieve bijdrage gehad hebben in oorlogen. Weinig doneerde, weinig vv's... dat zo'n team de rang 1 pakt geeft dan wel een enorm vertekend beeld.

Al zou wel iedereen zich moeten schamen die aan het boosten is voor die end-game awards.
 
Reactiescore
2.303
Ik heb het eigenlijk nog nooit meegemaakt, jullie zijn de eerste die op deze wijze hebben gereageerd.
Misschien win je gewoon te weinig werelden?
W23 is de stam die zo goed als winst had uit elkaar gegaan en nog een dikke endgame (veel ruzie was hier nu ook niet maar toch wel wat).
w36 hebben we strikte regels moeten neerzetten of dit was ook gewoon het geval.
w49 was er ruzie omdat sommigen gingen uitbouwen.

Amai altijd ruzie waarom kan niet iedereen overweg met iedereen zoals mij.
 
Reactiescore
972
Het is ook een beetje het probleem dat sommige teams stug doorspelen op het moment een wereld gewonnen is en andere er dan met de pet na gooien. Ben er zelf dan wel zo dat ik het die spelers gun die stug doorspelen, ookal heb ik zelf meer op de wereld gepresteerd.

Maar snap wel dat het lastig is al gaan zulke titels naar spelers die nooit echt een actieve bijdrage gehad hebben in oorlogen. Weinig doneerde, weinig vv's... dat zo'n team de rang 1 pakt geeft dan wel een enorm vertekend beeld.

Al zou wel iedereen zich moeten schamen die aan het boosten is voor die end-game awards.

Ach, zit in de aard van het beestje denk ik. Snap sowieso niet waarom spelers zoveel waarde hechten aan die awards tbf, maar goed, ik ga er ook nooit in de buurt komen met mijn selectieve activiteit :tongue:

Je kan zeggen wat je wilt, Colla was zeker een van de belangrijkste accounts op w68.
Maar Don Pablo heeft maai en ook Colla bij de hand genomen tot +- 5mil, Zij doneerde overal altijd veruit de meeste clears en def enzv.

Dus vind dit echt een messteek in Pablo hun rug.

Even op Don Pabo en Colla inhakende: beide accounts konden wat mij betreft de nummer 1 plek krijgen. De reden dat ik en Mats onze dorpen afstonden, was puur om het feit dat wij gewoon niet actief meer waren (en geen drol geven om ranking). Beide accounts hebben hun bijdrage geleverd, al denk ik dat menig speler in zal zien dat de bijdrage van Colla over de hele linie gewoon groter was. Daarmee wordt niet gezegd dat Don Pablo niks gepresteerd heeft, integendeel. Don Pablo was ook gewoon een erg belangrijk account in Maai, maar heeft het mede door de spelerswisselingen ook een beetje laten liggen. Tot 5mil ben ik het gewoon niet mee eens Glenn, ik denk dat je beter tot 1 mil kan zeggen, als je al kan spreken van 'bij het handje nemen'.

En hoezo is dat nou weer een 'messteek' in iemands rug? Iemand mag toch de voorkeur hebben voor een rang 1 account? Het zegt genoeg over jou als jij dat al een messteek in iemands rug vindt, eerlijk gezegd...
 
Reactiescore
58
Even op Don Pabo en Colla inhakende: beide accounts konden wat mij betreft de nummer 1 plek krijgen. De reden dat ik en Mats onze dorpen afstonden, was puur om het feit dat wij gewoon niet actief meer waren (en geen drol geven om ranking). Beide accounts hebben hun bijdrage geleverd, al denk ik dat menig speler in zal zien dat de bijdrage van Colla over de hele linie gewoon groter was. Daarmee wordt niet gezegd dat Don Pablo niks gepresteerd heeft, integendeel. Don Pablo was ook gewoon een erg belangrijk account in Maai, maar heeft het mede door de spelerswisselingen ook een beetje laten liggen. Tot 5mil ben ik het gewoon niet mee eens Glenn, ik denk dat je beter tot 1 mil kan zeggen, als je al kan spreken van 'bij het handje nemen'.

En hoezo is dat nou weer een 'messteek' in iemands rug? Iemand mag toch de voorkeur hebben voor een rang 1 account? Het zegt genoeg over jou als jij dat al een messteek in iemands rug vindt, eerlijk gezegd...

Met het dik gedrukte ben ik het zeker met je eens.

Enkel toen jij nog niet in de stam zat (volgens mij) liep Pablo zo gigantisch voor en doneerde 2/3/4x zo veel clears/def dan wie dan ook, Dan kan je nu in mijn ogen niet zeggen dat iedereen in maai Colla al de nummer 1 zag.

Want iedereen uit maai heeft geprofiteerd van de voorsprong van Pablo, En tuurlijk kwam dit groten deels door pp maar dit is nou eenmaal een optie in het spel en daar moet iedereen mee leren leven.

Wij (ESFR) hadden daarom ook besloten om Pablo ons te laten internen, Want net zo als jij zegt rang boeit mij niks zo lang de stam maar wint.
 
Reactiescore
766
Misschien win je gewoon te weinig werelden?
W23 is de stam die zo goed als winst had uit elkaar gegaan en nog een dikke endgame (veel ruzie was hier nu ook niet maar toch wel wat).
w36 hebben we strikte regels moeten neerzetten of dit was ook gewoon het geval.
w49 was er ruzie omdat sommigen gingen uitbouwen.

Amai altijd ruzie waarom kan niet iedereen overweg met iedereen zoals mij.
Hahaha je noemt 3 werelden man. Ik heb er 4 gewonnen en nog nooit ergens last van gehad. Daarbij haakte ik in op de woorden die jij gebruikt. Je praat over altijd, waarin ik aangeef dat het niet ALTIJD zo hoeft te zijn.

Ga eens te rade bij jezelf, want toen deze wereld net startte en deze discussie ook opkwam. Heb jij jezelf van je mooiste kant laten zien op Skype. Misschien ben jij wel een beslissende factor in die end-game ruzies?

Genoeg over dit, ik zal dan ook niet meer reageren tenzij ik de behoefte voel mijzelf te verdedigen tegen onwaarheden.
 
Reactiescore
2.303
Hahaha je noemt 3 werelden man. Ik heb er 4 gewonnen en nog nooit ergens last van gehad. Daarbij haakte ik in op de woorden die jij gebruikt. Je praat over altijd, waarin ik aangeef dat het niet ALTIJD zo hoeft te zijn.

Ga eens te rade bij jezelf, want toen deze wereld net startte en deze discussie ook opkwam. Heb jij jezelf van je mooiste kant laten zien op Skype. Misschien ben jij wel een beslissende factor in die end-game ruzies?

Genoeg over dit, ik zal dan ook niet meer reageren tenzij ik de behoefte voel mijzelf te verdedigen tegen onwaarheden.

Haha chill out man :p
Was maar een mopje over die wereldwinst ;) ken je niet eens!

Wat deed ik dan in het begin?

En in op het einde ben ik altijd inactief!
 
Reactiescore
2.303
Dus als ik het goed begrijp wordt een pp booster zelfs als terechte nr1 gezien tegenwoordig? Dat is ook wel treurig zeg.
T'is gewoon dat VCTpro zelf die booster was vorige wereld!
 
Reactiescore
766
Ik heb geen idee wanneer je een terechte nummer 1 bent in deze huidige community. Ja er is pp verbrast, ja we waren niet altijd even actief maar uiteindelijk staan we wel op die eerste plek. Op verschillende key-moments waren we er ook en deelde we belangrijke tikken uit. We hebben bijna de hele wereld rang 1 gestaan en ik vind het dan ook gewoon verdiend.

Tuurlijk heeft colla over de hele wereld gezien een enorme bijdrage geleverd en was het NIET onterecht geweest als zij nummer 1 waren geworden. Maar om ons nu af te schepen als de onterechte nummer 1 en colla als de “eigenlijke nummer 1”, ja dat vind ik erg matig.
 
Bovenaan