Deleted User - 24028
Guest
Lees ik nu excuses van de snipe 2019Overmacht? Of door vrienden van me, mij laten stabben?
Dat wordt moeilijk, al mn maatjes zitten bij jou!
Lees ik nu excuses van de snipe 2019Overmacht? Of door vrienden van me, mij laten stabben?
Dat wordt moeilijk, al mn maatjes zitten bij jou!
The snipe 2019 kreeg de patatten rond zijn oren gevlogen de vorige classic. Hij noemt hemzelf tegenwoordig Patatus Snipus ofzo
The snipe 2019 kreeg de patatten rond zijn oren gevlogen de vorige classic. Hij noemt hemzelf tegenwoordig Patatus Snipus ofzo
ha goeie
Das door een co van me gefixt ofzo. Lelijke naam vindk. Kzou voor frietus snipus gaan. Patat..oh ben jij The Snipe 2019, Lau?
ha nu snap ik bijnaam Patatus
Wereld 73 is ook snelheid 1.2, daarnaast is W73 degene zonder ridders en niet 74.
Maakt de prent er verder niet slechter om
Likes waren toch niet zo belangrijk voor hem?Het enige voordeel voor Roald is dat hij nu permanent 2 likes krijgt per post.
Voor mij wel!!Likes waren toch niet zo belangrijk voor hem?
Enjoy the like broVoor mij wel!!
Het leukste topic voor 10 pagina's tot het doodbloed!
Dan nog kan er wel gebasht worden op team Patatus, maar we weten allebei dat relatief gezien het abuse door hen meevalt. Er is in de rim bij mij iemand die bijvoorbeeld in 1 dag van 2K naar 7K groeide d.m.v. abuse. In de rim zit er ook een speler die binnen een dag al dik 2K aan punten heeft. Dat noem ik overmatig abusen.