Spotprenten

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
en dan drukt hij op beide knoppen tegelijk
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Waar denk je dit op te baseren? Dit is de zevende en laatste keer dat ik leiding zal geven. Tot dusver verloor ik als leiding geen enkele wereld en startte mijn stammen op geen enkele wereld een katapultoorlog. Toch even wat specifieke informatie voordat een slimpie denkt dat ik dingen bewust achterwege laat:
- In al die jaren hebben we één keer een overduidelijke stabber (met goedkeuring van alle partijen op de wereld) op grote afstand gestraft met overmatig katapulteren.
- Als stam stabben is nooit gebeurd, zelfs geen discussie over geweest. Wel heeft een enkeling uit een van mijn stammen een stab begaan, deze zijn zonder uitzonderingen ten alle tijden uit de alliantie verwijderd en van de wereld geedeld op kort termijn.
@Roald97
Je kunt roepen wat je wilt; mijn record is clean en ik ben voornemens om dat zo te houden. We voeren een intern beleid. Dit beleid bevat regels en de consequenties voor het breken van die regels staan al lang vast. Een consequentie van meermaals foutief clusterfucken is bijvoorbeeld een verwijdering uit de stam. Men kan mij een ontzettende lul vinden, daar hebben ze helemaal geen ongelijk in, maar ik ben wel transparant, eerlijk en consequent.
-------------------
Aangezien jij mij n rare factor noemde (wat ik persoonlijk al raar vind, omdat het tegen jouw beleid gaat van "samen gewonnen etcetc" + heb 0 te maken met dat bot gejank). Die kakaka mongolen staan gewoon bekend erom om accounts fake aan te geven voor "te koop staan". en nog meer vieze rotstreek. w67 ook katas en kinderachtig stab gedrag. Ik adviseer je om je daarin even goed in te lezen, in het af daar. Ookal heb je daar n 7v1 gejank, het feit ligt er.. Uiteindelijk mag je zelf weten wat je doet qua leiding ofcourse. Maar het klinkt zo tegenstrijdig. Daarnaast heb je ook nog ex scriptmods in jouw stam zitten die bij de mods onder de tafel gaan. Aardig bewezen ook dat ze bots gebruiken. Alleen buiten alle mazen om. Omdat hij scriptmod geweest is. Wat je ook weer kinderachtig machtsmisbruik noemt. Allemaal kinderachtige voordelen om niks.. Vind dat je dat ook wel in overweging moet nemen. Zonde man. Concluderent wens ik je veel sterkte met jouw "fair premade " kerel. Maar wees daarin aub wat beter geïnformeerd... :)

Worlds Smallest Keyboard 08032020133042.jpg
 
Reactiescore
1.166
Allemaal salty dat ze zijn afgewezen of niet uitgenodigd! :redface:
 
Bovenaan