Spotprenten

Reactiescore
300
Met de een extreme overdosis aan geluk, moet je er wel even bij zeggen ;)



Zit een groot verschil tussen rennen en stoppen omdat je tegenstander, immoreel handelt, bans aansmeren en uitlokken, regels overtreden en met mods communiceren over een tegenstanders ban. Het ene is het trieste gedrag wat bij jullie zou passen, en het tweede heeft SZN gedaan ;)

Als jullie het idee hadden dat je genaait werd had je alleen maar harder je best moeten gaan doen om ons weg te spelen.

Jullie probleem was alleen dat jullie zo verschrikkelijk slecht waren en volledig afhankelijk waren van pony dat je de wereld sws verloren had en dat wist je ook wel.... Daarom ben je op delete gegaan.
 
Reactiescore
1.454
Als jullie het idee hadden dat je genaait werd had je alleen maar harder je best moeten gaan doen om ons weg te spelen.

Jullie probleem was alleen dat jullie zo verschrikkelijk slecht waren en volledig afhankelijk waren van pony dat je de wereld sws verloren had en dat wist je ook wel.... Daarom ben je op delete gegaan.

Om even on-topic te blijven



Maar anyway, ga lekker verder met jezelf profileren als een incapable pannenkoek. Mensen met gezond verstand weten wel hoe de situatie daadwerkelijk in elkaar zat, maar daarom kan ik het jouw ook niet kwalijk nemen dat je je eigen domme leugens geloofd ;)
 
Reactiescore
362
Nee hoor hoezo rennen wij? Op w62 was jij de gene die iedereen van onze stam op grijs wilde en w70 zijn we nie gaan rennen we hebben niks meer gedaan aangezien iedereen van uno ineens stopte als ze 1 aanval kregen we waren kansloos we waren letterlijk rondom ingesloten
Jullie waren echt de grootste floppers van W62 hoor. Elke x als het jullie te heet onder de voeten werd 'was de motivatie weg' en als het weer rustig was kwamen jullie weer terug om te genieten van interns. Dit is tot wel 3x doorgegaan en naar mijn weten zijn jullie het eerste account geweest toen het slecht die er de brei aan gaven. Vervolgens ging iedereen op grijs en hebben jullie doodleuk alles zitten internen om vervolgens weer bij de eerste aanval van Gods te stoppen. Defensief hebben jullie gewoon weinig skills (heb de gesprekken nog waarin jullie dit zelf toegeven). Nu hoor ik op W70 weer exact dezelfde verhalen + meerdere mensen die dit bevestigen. Typerend dus. Hopelijk kunnen jullie op deze wereld het tegendeel bewijzen.
 
Reactiescore
489

Eerst en vooral wil ik zeggen dat het acc TAD niet op delete is gegaan en wij niet zijn gaan rennen voor INNI. Daar stopt het spotprentje dus al maar goed :p
Jullie hebben inderdaad een mooie actie gedaan op ons. De dorpen van voormalig r00t waren een risico om te nemen omdat Ryker er vlak naast lag, wij niet. Onze edels waren nog op de terugweg van r00t's 2de dorp en hadden nog geen def kunnen fixen voor ons 2de dorp. Goed gespeeld, maar wij zijn geen troepen verloren. Ryker ondertussen zijn halve clear en hebben inmiddels een mooi dorpje kunnen pakken van jullie MB. Jullie hebben met 2 accs een andere aanval proberen backtimen, maar dat is zwaar gefaald. Dus zo pro zijn jullie ook weer niet :) Eén zwaluw maakt de lente niet. Verder zitten jullie met heel INNI met een stuk of 10 acc's rondom ons wat het voor ons ook wat zoeken is tussen al die defbunkertjes :p

Ik kan ook een spotplaat maken over jullie die ons 1 week geleden een ban probeerden aan te smeren voor niets (de befaamde INNI way, waardoor wij 1u niet konden spelen), wat lachwekkender zou zijn dan deze spotprent :p
 
Reactiescore
300
Eerst en vooral wil ik zeggen dat het acc TAD niet op delete is gegaan en wij niet zijn gaan rennen voor INNI. Daar stopt het spotprentje dus al maar goed :p
Jullie hebben inderdaad een mooie actie gedaan op ons. De dorpen van voormalig r00t waren een risico om te nemen omdat Ryker er vlak naast lag, wij niet. Onze edels waren nog op de terugweg van r00t's 2de dorp en hadden nog geen def kunnen fixen voor ons 2de dorp. Goed gespeeld, maar wij zijn geen troepen verloren. Ryker ondertussen zijn halve clear en hebben inmiddels een mooi dorpje kunnen pakken van jullie MB. Jullie hebben met 2 accs een andere aanval proberen backtimen, maar dat is zwaar gefaald. Dus zo pro zijn jullie ook weer niet :) Eén zwaluw maakt de lente niet. Verder zitten jullie met heel INNI met een stuk of 10 acc's rondom ons wat het voor ons ook wat zoeken is tussen al die defbunkertjes :p

Ik kan ook een spotplaat maken over jullie die ons 1 week geleden een ban probeerden aan te smeren voor niets (de befaamde INNI way, waardoor wij 1u niet konden spelen), wat lachwekkender zou zijn dan deze spotprent :p

Niet op delete gaan en gewoon helemaal niet deffen is niks anders als rennen, noob.
 
Reactiescore
1.454
Niet op delete gaan en gewoon helemaal niet deffen is niks anders als rennen, noob.

De meme die ik eerder gepost had is nu nog toepasselijker dan voorheen...
 
Reactiescore
1.454
Gans szn ging rennen dus ssst !
Als je geen kans maakt op wereldwinst boeit het niks meer he dat is de reden.
Als er iemand aan verneukte propaganda doet ben jij het wel Martijn. Overigens heeft die nog gelijk ook, jullie zijn de runners.
Nee hoor hoezo rennen wij? Op w62 was jij de gene die iedereen van onze stam op grijs wilde en w70 zijn we nie gaan rennen we hebben niks meer gedaan aangezien iedereen van uno ineens stopte als ze 1 aanval kregen we waren kansloos we waren letterlijk rondom ingesloten

Gelukkig beginnen wij ;)
 
Reactiescore
1.454
Wij reageren ergens op hypocriet

Ja dat is dus niet zo. Jij gaat het over het ‘rennnen’ op w70 hebben (is de enige wereld waar je ons van kent), young haalt szn er voor het eerst aan en ryker begint met w70 noemen. Ook vind ik het leuk dat je ons renners noemt terwijl je zo niet naar Ryker kijkt die dan in jouw belevingswereld het zelfde heeft gedaan. Hypocrite much.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.454
Volgens mij word er een spotprentje gepost en gaan jullie daar weer op in noob..
Gaat deze flapdrol deze wereld niet rennen?
Gans szn ging rennen dus ssst !
Als je geen kans maakt op wereldwinst boeit het niks meer he dat is de reden.

Aangezien je blijkbaar niet capabel genoeg was om twee paginas terug te scrollen heb ik de drie post maar even op een rijtje gezet voor je. Ontken het nog maar eens. Je geloofwaardig is toch al helemaal weg ;)
 
Reactiescore
300
Precies wat ik zeg... Jullie gaan in op een spot prentje van young. En gaan dan lopen zijken als je daar reactie op krijgt lol
 
Reactiescore
1.454
Precies wat ik zeg... Jullie gaan in op een spot prentje van young. En gaan dan lopen zijken als je daar reactie op krijgt lol

Ja met de vraag of die weer gaat rennen wat hij op meerdere werelden heeft gedaan volgens menige, jullie halen W70 erbij. Ik weet wel dat je niet slimste thuis bent, maar dit lijkt me toch niet heel lastig om te begrijpen...
 
Bovenaan