Spotprenten

Reactiescore
399
ja we hebben goede communicatie hier. Meestal tag ik de eerste aanval en meld dan dat ik 2 dagen runnen ben en daarna weer actief ben:)
 
Reactiescore
455
ja we hebben goede communicatie hier. Meestal tag ik de eerste aanval en meld dan dat ik 2 dagen runnen ben en daarna weer actief ben:)

Een aanval taggen is bijdragen toch? Meer dan prima :D
 
Reactiescore
239
ja we hebben goede communicatie hier. Meestal tag ik de eerste aanval en meld dan dat ik 2 dagen runnen ben en daarna weer actief ben:)

Dat is dan meer als je bijdrage op w70 :)
Bij te veel incs of als het te heet word aan je voeten kun je altijd onze stamleiding eens een solli sturen zoals je deed op w67.
Mss lukt het hier wel he :)
 
Reactiescore
399
Wat bedoel je precies van w67?

W70 hebben we prima gedeft met de beschikbare middelen. Alleen de reden waarom niemand op mijn account logde (inclusief ik) is denk ik wel bekend bij de meeste uit prive gesprekken en een PM die naar iedereen is gestuurd.
 
Reactiescore
75
.inevitable op 21.05. om 22:55 uur

Hallo Smokin
smile
.


Ik had een vraagje met betrekking tot: FRESH! (512|506) C55.

In mijn ogen is dit een illegale Clusterfuck die gelegd is.

Ik zal uitleggen waarom hij in mijn ogen illegaal is:
Jullie hebben dit dorp van de MB van ruvon over genomen. Echter heeft de MB van ruvon niets met ons te maken als MoTr! zijnde.

Ik snap dat het lijkt alsof ruvon bij ons hoort, maar hij heeft ook niet mee gedaan in de Massa's, omdat dit gewoon weg oneerlijk is. Daarnaast is het vrij aan jullie om te doen wat je wilt met ruvon natuurlijk, maar om zijn MB te edelen om een CF bij ons te plaatsen vind ik een beetje jammer.

Het is een illegale CF omdat hij direct grenst aan 1 van mijn dorpen en het ten opzichte van MoTr! een neutrale speler was.

Ik hoop dat wij dit wellicht kunnen oplossen?

Met vriendelijke groeten,

Dylan | Team .inevitable


Hmm, heb ik iets gemist? Totaal geen haat naar Inevitable zijn topgozers!
 
Reactiescore
519
Er staat niet bij vermeld dat je een nap had met ruvon en ondertussen een MB van hem in zn cluster edelt dus dat dorp is gewoon op een smerige manier gepakt om tog maar een CF te kunnen hebben in toekomstig Motr cluster..
Dan noem je ons triest o_O
 
Reactiescore
286
.inevitable op 21.05. om 22:55 uur

Hallo Smokin
smile
.


Ik had een vraagje met betrekking tot: FRESH! (512|506) C55.

In mijn ogen is dit een illegale Clusterfuck die gelegd is.

Ik zal uitleggen waarom hij in mijn ogen illegaal is:
Jullie hebben dit dorp van de MB van ruvon over genomen. Echter heeft de MB van ruvon niets met ons te maken als MoTr! zijnde.

Ik snap dat het lijkt alsof ruvon bij ons hoort, maar hij heeft ook niet mee gedaan in de Massa's, omdat dit gewoon weg oneerlijk is. Daarnaast is het vrij aan jullie om te doen wat je wilt met ruvon natuurlijk, maar om zijn MB te edelen om een CF bij ons te plaatsen vind ik een beetje jammer.

Het is een illegale CF omdat hij direct grenst aan 1 van mijn dorpen en het ten opzichte van MoTr! een neutrale speler was.

Ik hoop dat wij dit wellicht kunnen oplossen?

Met vriendelijke groeten,

Dylan | Team .inevitable


Hmm, heb ik iets gemist? Totaal geen haat naar Inevitable zijn topgozers!

Ik ben diegene die dit naar je getypt hebt.

Als dit Reactie is op het spotprentje van Goth angel, Congratz met jullie dorp van de mb van Ruvon. Knap werk geleverd.

Als het een sneer is naar mij ( Ondanks dat je zegt dat het geen haat is, een sneer kan altijd leuk zijn). Snap ik hem nog steeds niet helemaal :X.

Het was grijs gebied, dit omdat het een MB is van Ruvon. Dat Ruvon nog meer met MOTR! had dan met Fresh, was duidelijk. Maar wij hebben er wel voor gekozen zijn OFF niet mee te gooien in de massa op jullie, want dan zou hij net zo goed een invite in de stam kunnen hebben.

Ik snap alleen niet dat jullie zijn MB gaan edelen, terwijl je nog een NAP Hebt lopen met hem.

Maar goed, ik snap het verder ook niet. Ik kan mij alleen bedenken dat het de reactie was op dat jullie 0 dorpen hebben gepakt.
Nou, als je deze als je enige dorp wilt berekenen. Gefeliciteerd <3


xx Dylan
 
Reactiescore
516
Het was grijs gebied, dit omdat het een MB is van Ruvon. Dat Ruvon nog meer met MOTR! had dan met Fresh, was duidelijk. Maar wij hebben er wel voor gekozen zijn OFF niet mee te gooien in de massa op jullie, want dan zou hij net zo goed een invite in de stam kunnen hebben.

Beetje mosterd na de maaltijd dit. Jullie werken gewoon nog steeds samen met bewezen stabbers. Zo lang jullie het maar goed uitkomt is d'r blijkbaar niks aan de hand? Best wel bizar om te zien dat d'r nog steeds geen passende maatregelen genomen zijn. Er wordt gehoopt dat met het internen van Ruvon zomaar het gehele stab verhaal verdwijnt? Het doel heiligt de middelen zullen we maar zeggen. Je kan Ruvon net zo goed in Motr gooien in plaats van telkens schijnheilig Globe te joinen.

Edit:
Volgens mij zijn deze wereldafspraken opgesteld door @Predec en co. Mooi om te zien dat jullie er dus voor kiezen om zijn "off niet gebruiken". Het zou toch niet zo zijn dat je VV hebt binnen de stam? Dat zou betekenen dat Motr de wereldafspraken verbreekt.

1590794291422.png
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
760
@Project 1 is dit niet precies het zelfde wat jullie doen?


bijv:

40 clears op beerc gooien die al weken of maanden er ligt en prive bij ons komen janken dat de dorpen naar jullie moeten?

Beetje mosterd na de maaltijd dit. Jullie werken gewoon nog steeds samen met bewezen stabbers. Zo lang jullie het maar goed uitkomt is d'r blijkbaar niks aan de hand? Best wel bizar om te zien dat d'r nog steeds geen passende maatregelen genomen zijn. Er wordt gehoopt dat met het internen van Ruvon zomaar het gehele stab verhaal verdwijnt? Het doel heiligt de middelen zullen we maar zeggen. Je kan Ruvon net zo goed in Motr gooien in plaats van telkens schijnheilig Globe te joinen.

Jari is allang van Ruvon af en hij word ook niet toegelaten .
 
Reactiescore
516
@Project 1 is dit niet precies het zelfde wat jullie doen?

bijv:

40 clears op beerc gooien die al weken of maanden er ligt en prive bij ons komen janken dat de dorpen naar jullie moeten?


Jari is allang van Ruvon af en hij word ook niet toegelaten .

Je vergelijking slaat kant noch wal. We hebben het hier over samenwerken met een [stab account] en het mogelijk niet naleven van de wereldafspraken door Motr.
Overigens hoor je mij nergens klagen over de Beerculus dorpen. Heb je nog meer nuttigs bij te dragen, of was dit het?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
519
Ruvon is inderdaad een stabber omdat hij voor het einde van een nap heeft aangevallen.
Iets wat fresh nu al 3 keer geflikt heeft, zullen we vragen om al die accs nu ook te kicken?
Want jullie doen exact hetzelfde als ruvon !
Dus praat niet over motr die wereldafspraken breken terwijl jullie het zelf nog meer doen
 
Bovenaan