Spotprenten

1.5mil ODA en een nettowinst van 1 dorp tot nu toe?
+ 1 dorpje van Coruscant. Dit is echter wel wave 1 natuurlijk. We zullen zien hoe het zich verder ontwikkelt. Ik gok dat je wel op de hoogte gehouden zal worden via het forum. Ofwel door de verdedigende stam (als zij iets goeds doen) of de aanvallende stam (als wij iets goeds doen) ;)

+ 1 dorpje van Coruscant. Dit is echter wel wave 1 natuurlijk. We zullen zien hoe het zich verder ontwikkelt. Ik gok dat je wel op de hoogte gehouden zal worden via het forum. Ofwel door de verdedigende stam (als zij iets goeds doen) of de aanvallende stam (als wij iets goeds doen) ;)
Van onze kant zal er altijd reactie zijn ;)

Voor een keer proficiat aan @Coruscant voor het deffen van 2 accounts ^^

Ik zal t sowieso in de gaten blijven houden via tw stats, maar wat updates van beide kanten is natuurlijk altijd leuk :) misschien wat leven brengen in het rapportjes topic ;)