Spotprenten

Reactiescore
215
even terugkomend op deze...

Lijkt erop dat er meer kindjes dan mannen actief zijn bij top 2 stammen!? Eerst een jongetje van 100 die dorpen blootstelt op AF.
En bij Fresh jankerds die huilen om dorpsnamen, leg me eens uit hoe je zo serieus kan zijn!?!?

Groeten Stinooo, rehhrehh

MMmmm janken bij Fresh al iemand alle leden van fresh klootzakken noemt mag daar wel wat van gevonden worden lijkt me.
 
Reactiescore
161
MMmmm janken bij Fresh al iemand alle leden van fresh klootzakken noemt mag daar wel wat van gevonden worden lijkt me.

Laten we het anders nóg een keer aanhalen hè... Ik heb het aangekaart bij ACAB en duidelijk gemaakt dat het niet nodig was. Hij was het hiermee eens, maar het was louter bedoeld als grapje. Voor de ene leuker dan voor de ander, maar wat mij betreft is de kous hiermee af.
 
Reactiescore
306
Ik kan je vertellen dat wij de rover hebben, vanmorgen 1 grote bb van 5k punten gecleared en daarmee 220k gs opgehaald. Voor de rest lopen wij gewoon de hele dag als een gek te microfarmen, als je de stand van de rover eens in de gaten houdt zal je merken dat hij elke zoveel seconden wel een beetje stijgt en er geen grote sprongen gemaakt worden. Er is dus zeker geen sprake van boosten:wink:

Had het zeker niet over de rover van vandaag hoor. Jullie zijn goed bezig en dat kan ik alleen maar aansporen.

Laten we het anders nóg een keer aanhalen hè... Ik heb het aangekaart bij ACAB en duidelijk gemaakt dat het niet nodig was. Hij was het hiermee eens, maar het was louter bedoeld als grapje. Voor de ene leuker dan voor de ander, maar wat mij betreft is de kous hiermee af.

Een mopje op basis van wat?
Kan er inkomen dat er over een thema iets ludiek provocerend gedaan of gezegd wordt. Maar dit is op niks gebaseerd.
Om hiervoor een ban te riskeren vind ik eerder dom.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
225
Een mopje op basis van wat?
Kan er inkomen dat er over een thema iets ludiek provocerend gedaan of gezegd wordt. Maar dit is op niks gebaseerd.
Om hiervoor een ban te riskeren vind ik eerder dom.

Om een dorpsnaam hoef je niet te gaan reporten voordat je een pm naar die speler hebt gestuurd.
Als je jonger bent dan 16 jaar dan snap ik dat je het eng vindt om zo'n berichje te doen maar als volwassen kerel kan je best ff een pm doen wanneer je je beledigd voelt en de humor niet waardeert (en humor is subjectief, dus als je iets niet grappig vind mag je dat gerust vinden en word dat gerespecteerd. De "grap" is met een normale pm in-game makkelijk aan te passen).
 
Reactiescore
306
Op wat was de grap gebaseerd? ;)
 

DeletedUser82072

Guest
Heb de dorpsnamen gezien en moet zeggen dat het me verbaasd dat je Fresh! kinderachtig noemt. Die dorpsnamen waren namelijk het enigste in dit hele verhaal wat kinderachtig was.
 
Reactiescore
306
Oh sorry daar ging ik vanuit :D

Moet niet altijd negatief zijn. :D
Ik zag Tiranu gewoon sprongen maken in het klassement en dacht terug aan zijn boost. Ben benieuwd wat ze dan nog wel als boosten zien.
 
Reactiescore
634
Ik d8 dat max 3 personen bij elkaar mochten komen en dan nog eens familie moeten zijn.
Bij Action zijn jullie inmiddels met stuk of 10 :)

En hou jullie troepen wel aan die 1.5m he !
 
Reactiescore
634
krjw21hdd.jpg
 
Bovenaan