Spotprenten

Reactiescore
767
3ugv5h.jpg
 
Reactiescore
634
Ik hoop oprecht dat ik nooit zo zal deffen of ik stop met TW

Gaan we snel genoeg achterkomen :)

Vind het wel jammer dat -100 Mephitis niet gestack had staan.
Terwijl Mephitis zelfs zijn 1/5 clears had gedoneerd voor de massa en nu zelf daardoor minder recape mogelijkheden heeft.

Ook vind ik @POOHBEER1 best stilletjes.
Had op zijn minst verwacht dat hij paar leuke rapporten zou posten :(
 
Reactiescore
26
Bwaah, zo respectvol is hij ook niet tov de rest. Check zijn dorpsnamen.

even terugkomend op deze...

Lijkt erop dat er meer kindjes dan mannen actief zijn bij top 2 stammen!? Eerst een jongetje van 100 die dorpen blootstelt op AF.
En bij Fresh jankerds die huilen om dorpsnamen, leg me eens uit hoe je zo serieus kan zijn!?!?

Groeten Stinooo, rehhrehh
 
Reactiescore
571
Rapporten maakten niet uit. Wij hadden je toch al volledig gescout.

Puntje 2 daar kan je normaal gesproken gebanned voor worden. Er zijn spelers al voor veel minder gebanned.

Wel lekker gesniped trouwens. Zal wel weer iets nieuws verzinnen. ;)
 
Reactiescore
2.477
Puntje 2 daar kan je normaal gesproken gebanned voor worden. Er zijn spelers al voor veel minder gebanned.

Los van het feit dat het niet mag, het is toch gewoon grapje? Niet zo serieus nemen & persoonlijk opvatten. Precies peutertje van 5 die roept 'mama ze pesten mij'. Stuur dan gewoon PM met 'Jooo, is niet zo chill man, kan je ff namen veranderen?' en klaar ;)
 
Reactiescore
1.962
3uixjg.jpg


Tiranu komt er blijkbaar mee weg. Ben benieuwd waar de lijn nu getrokken gaat worden.

Ik kan je vertellen dat wij de rover hebben, vanmorgen 1 grote bb van 5k punten gecleared en daarmee 220k gs opgehaald. Voor de rest lopen wij gewoon de hele dag als een gek te microfarmen, als je de stand van de rover eens in de gaten houdt zal je merken dat hij elke zoveel seconden wel een beetje stijgt en er geen grote sprongen gemaakt worden. Er is dus zeker geen sprake van boosten:wink:
 
Reactiescore
516
Stuur je zo nog ff die 5.3k speer naar ALW? Ze hadden weer wat GS klaarstaan.
 
Bovenaan