Spotprenten

Reactiescore
142
ffe4ab815bcd1b9038237e8c40c5b271.png
 
Reactiescore
273
Hij zou leuk zijn, als de gezichtsuitdrukking van het onderste plaatje niet een tegenspraak was van wat de tekst zegt.
Hij kijkt alsof hij gedwongen wordt om te lachen maar eigenlijk helemaal niet bedoeld wat hij zegt.
Dus... Hij zegt wel dat het noobs zijn, maar is ondertussen erg bang voor ze.

Dus een 1/10 voor de spotprent. Die van Jand is veel beter :biggrin:
 
Reactiescore
389
Weet niet eens over wat jij zegt dat we hypocriet zijn en als ik hem net zo moet ontkrachten als dat jij dat bij mij deed, dan hoef ik niks te zeggen, want niks wat je zei klopte xD
 
Reactiescore
264
Weet niet eens over wat jij zegt dat we hypocriet zijn en als ik hem net zo moet ontkrachten als dat jij dat bij mij deed, dan hoef ik niks te zeggen, want niks wat je zei klopte xD

neuh weet je niet. Daarnaast wat ik zei is gewoon voor 90% te fact checken. Wel jammer dat jullie alleen maar leugens over rain kunnen verspreiden, maar prima als je zo de wereld wilt winnen
 
Reactiescore
389
Oké, ik heb gwn op al je punten geantwoord en daar reageer je nei meer op en dat betekend dan maar dat je gewoon gelijk had?
Elk punt van je is totaal geen 'feit', is enkel hoe jij er tegen aan kijkt. Het enige echte feit is dat die 7.9k dorpen totaal niet van kleine bb's komen zoals jij beweert.

En als je nie zegt waar we hypocriet over zijn, waarom dan uberhaupt dat aanhalen.
 
Reactiescore
264
Hierbij mijn antwoord voor je.

Jullie groeien, omdat wij anders uit range zouden zijn. Dat is correct. Dus je wil graag in onze range zijn zodat je kan aanvallen. Dan zijn de aanvallen voorbij, komen de aanvallen van ons en ga je terug naar hoofdgebouw 20. Als je zo graag in onze range wilde blijven, wrm dan weer afbreken? Dan blijf je toch even op 25, zodat je ook kunt deffen? Of wilde je enkel in range zijn om aan te vallen?

Wij groeien omdat jullie letterlijk gaan internen midden massa of omdat jullie midden massa hoofdgebouw naar level 30 doen, waarop wij reageren en onze dorpen ook gaan uitbouwen. Vervolgens verwijt je ons dat wij onze dorpen terug afbouwen naar het normale level om te deffen. Hierop kan ik je gerust vertellen dat als pathos zijn hoofdgebouw niet op level 30 had en mea vota niet 200k punten had geinternd midden massa gewoon prima in range waren van potp en noordter LOL. Daarnaast show je ook mijn plaatje met stijgen en dalen terwijl ik de hele tijd in range ben gebleven waarop je dus dubbele onzin post.

Dorpen werden gepakt zodra PN Rain verliet. Er liep idd nog geen enkele aanval omdat PN gewoon zich netjes aan de afgesproken nap hield. Als jij liever hebt dat mensen stabben, zodat er wel al aanvallen zouden lopen voor de intern moet je dat natuurlijk zelf weten, maar zo zijn wij niet.

We pakten front met iamnoob die gewoon in range is blijven liggen van PN hoor. Dit betekent dat we gewoon een ander iemand het front hebben gegeven. Dus op die dorpen had je gewoon nog kunnen blijven aanvallen en als je echt zo graag op danique had willen lopen dan had je maar je adelshoeves toentertijd moeten afbouwen met PN om in range te komen wat toen gewoon was gelukt.

Hier zit je dus weer dubbele onzin te praten omdat je de 2 situaties met elkaar vergelijkt die helemaal niks met elkaar te maken hebben aangezien wij het van te voren hadden gedaan en jullie dus nog het hele plan hadden kunnen uitvoeren en zelfs op de dorpen van iamnoob had kunnen lopen als je wou. Terwijl jullie met pathos en mea vota het midden massa deden en ons plan half overhoop is gelopen, omdat je midden massa moeilijk opeens er een paar 100k bij kan krijgen. Kortom onzin onzin en nog eens onzin.

Rain heeft al 3 stammen totaal, maar oke dat dan nog terzijde voor je.
In RA/BA zijn er ook gewoon spelers geleaved om het ruilen mogelijk te maken. Jand en lonewalker bv. Sommige keren niet om uit range te komen, andere keren wel. Bij jand de meeste keren omdat jullie uit range waren gegaan met interns.
Belangrijk hier is dat je ook beseft dat ik nooit claim dat wij niks doen om uit range te gaan. Jij claimt echter met veel bombarie dat wij runnen door uit range te gaan en ik laat hier enkel zien dat jullie dat ook gewoon doen, dus dat je hypocriet bent.

Wij hebben inderdaad 3 stammen. Als je die kort bij elkaar optelt kom je op 41 miljoen punten. Als je raba bij elkaar optelt kom je wel geteld op 47,3 miljoen punten. Daarnaast hebben jullie nog een groot voordeel hierbij aangezien jullie met al die accounts kunnen aanvallen en wij met lang niet alle 41 miljoen punten kunnen aanvallen omdat bepaalde spelers gewoonweg te klein zijn om raba aan te vallen. Dus + een netto van 6 miljoen punten meer + een hele hoop extra clears beschikbaar tijdens een massa.

Jand is er wel geteld 2x een dag uitgeweest en lone is er in augustus uitgeweest wat bijna driekwart jaar geleden is en helemaal niet relevant is dus. Dit houdt dus niet tegen dat alle andere keren dat jullie de regels omzeilen door middel van een trucje wat niet tegen de regels is maar je ook niet als fair play kan zien.

Wat je hier liet zien is dus gewoon ook weer niet waar zoals je ziet allemaal onzin. Danique leave om dorpen af te geven zodat iamnoob meer front heeft, rattemvanger en potp eruit om paar dorpjes te ruilen die beter liggen voor hun je kan niet zeggen dat 4 dorpen pakken van iemand is proberen uit range te komen. Onzin, onzin en nogeens onzin!

Dit is natuurlijk echt een verschrikkelijk domme opmerking.
Master roshi heeft gewoon al zijn dorpen op 7353 uitgebouwd. Heeft werkelijk helemaal niks te maken met 26p dorpen die nog naar 10k moeten, want roshi bouwt maar tot 7353. Ja er zijn er enkele groter, maar het gros van zijn dorpen zijn gwn 'uitgebouwd' tot 7353. Als je dit al gaat ontkennen dan ben je echt extreem naïef.

Moet wel toegeven dat je gelijk hebt dat PN maar 8.3k per dorp heeft, maar als je 5 seconden te tijd had genomen om op z'n profiel te klikken, had je gezien dat hij wel gewoon naar 10k uitbouwd en het bij hem dus inderdaad door kleine dorpjes komt die nog moeten uitbouwen.

Wat wil je hiermee zeggen. Als master roshi letterlijk al zijn dorpen had uitgebouwd welgeteld 300 dan had hij 3 miljoen punten. Met range erbij komt dit neer dat mensen met 3.6 miljoen hem kunnen aanvallen. Werkelijk waar niemand in de buurt zit in die range van hem lol. Dit is dus werkelijk waar zoals verwacht weer onzin ongelofelijk he.

Alsjeblieft letterlijk elk antwoord van je behandeld. Doe me een lol en ga aub volgende keer objectiever naar alles kijken want zo zit er voor niemand lol in. Je probeert de hele wereld tegen de nummer 2 stam te krijgen, leuk he een gratis wereldwinst pakken?? Ik speel dit spel voor mijn plezier sommige spelers van jullie stam blijkbaar niet als er geen plezier meer in deze wereld zit dan houdt dat op en zal deze wereld eindigen met een spelt in de hooiberg. De spelt staat voor de spanning en het leuke. Die ver te zoeken is en steeds verder weg gaat. Een zeilboot die midden op de oceaan erachter komt dat hij zijn kompas is vergeten in de gouden eeuw.

Klein scenario wat kan gebeuren: deze wereld gaat door range nog minimaal driekwart jaar duren, door manier van spelen komt er nooit een leuke en eerlijk strijd waardoor de rest van de wereld geen speler meer aangevallen gaat worden omdat iedereen of op delete is of rekruit is.

mvg mvg
 
Reactiescore
273
Zijn jullie nou aan het trainen? Of staan jullie met smart te wachten op de incomings? Of toch de derde optie, dat jullie zo extreem beven van de angst? :tongue:
 
Reactiescore
142
Zijn jullie nou aan het trainen? Of staan jullie met smart te wachten op de incomings? Of toch de derde optie, dat jullie zo extreem beven van de angst? :tongue:

Ik denk dat Carlo dit het best kan verantwoorden.
 
Bovenaan