Spotprenten

Reactiescore
389
De hele intentie van twee stammen die gewoon volledig bij elkaar horen vind ik een raar concept.
Onze stammen zijn natuurlijk 1, maar zelfs al zou dat niet zo zijn, lijkt het mij alleen maar mooi als je als bg stammen perfect met elkaar kan samenwerken?
Hoe beter de samenwerking, hoe sterker je staat tegen een vijand.
Er is een stam limiet. En tuurlijk zie je altijd aztec 1 en 2 stammen, maar een stam zoals jullie die hoog in de ranklijsten staan...
Waarom zou je het ledenlimiet van 10 omzeilen door dit te gebruiken?
De stammen zijn ooit aangemaakt met in gedachte: Er stoppen binnen de kortste keren genoeg leden om zo op 10 te komen. Dit is ook gebeurd natuurlijk.
We zijn, als je de start ruim pakt tot 3 juli, gestart met 16 spelers. (eigenlijk minder, 2 spelers zijn er pas 2 maanden na de start bij gekomen).
Hiervan zijn er op dit moment 6 gestopt, wat ons op een mooie 10 zou laten uitkomen. De stammen zijn nooit aangemaakt met direct in gedachte, we gaan later mekaar internen om zo in range te komen van alles en iedereen. De stammen zijn inderdaad gemaakt omdat er een fijne groep spelers samen wilde starten en iedereen weet dat er vanzelf spelers gaan afvallen.

Toen ik nog speelde en Rain op richte heb ik alle nieuwe leden gerekruteerd met het ledenlimiet van 10 in gedachten.
Ik had niet eens het idee in mijn hoofd om een tweede stam te beginnen om het limiet te omzeilen omdat het nou eenmaal een instelling is van de wereld.
En gebaseerd op die instellingen zou het niet mogelijk moeten zijn om meer dan 10 spelers per stam te hebben.
Rain is, nadat ik weg was, véél later begonnen met meerdere stammen. (en nee, wonkru was géén tweede stam).
We hebben atm 15 leden, Hier zijn dus ook idd rekruuts geweest, maar deze zijn ook gemaakt op een punt waar, zoals je zelf zegt, rain wel al bg's ging maken. Het lijkt me dan ook totaal niet onlogisch dat je jezelf gaat aansterken. Dat wij dat op deze manier doen, ipv een MB stam of slaaf stam of wat dan ook op te richten, lijkt me niet echt een verschil. Nogmaals, met een BG zou ik dezelfde mate van samenwerking willen hebben als dat wij nu met elkaar hebben.

Ik ben ook altijd van mening geweest dat wat jullie doen niet fair-play is.
Zeker toen jullie ook nog eens de "voordelen" gingen "abusen" door dorpen te switchen tussen de stammen zelfs zonder de stam te hoeven verlaten.
Iedereen vind wel bepaalde dingen wel of niet fair play. Ons uiteindelijke 'probleem' is dat we gewoon naar die 10 leden moeten. Wie weet doen we opt eind wel tegen elkaar strijden voor de winst, is het dan wel goed?

En ik voorzie ook al het argument, of beter gezegd excuus, dat jullie gewoon een BG zijn.
Bespaar me dat a.u.b. want jullie hebben zelf herhaaldelijk gezegd dat jullie één stam zijn, gesplitst in twee stammen.
Oké.

Nog een argument wat jullie gebruikt hebben is dat het een gezellig team was en jullie samen willen spelen. Kan ik begrijpen.
Maar jullie kunnen ook als écht twee verschillende stammen met hun eigen territorium gaan spelen en dan een BG aan gaan.
En ja, er zit een verschil in die uitvoering ten opzichte van wat jullie nu doen.
Het enige verschil zit hem in dat wij door elkaar liggen en jij zou willen dat we niet door elkaar liggen?
Alle andere dingen die wij doen zou je in een goeie bg ook met elkaar kunnen doen lijkt me.

RA zelf kan zich prima staande houden. Maar het gebruik maken van een tweede stam maakt ze in mijn ogen, als ze deze wereld al winnen, een onterechte winnaar.

Als iedereen hier eerlijk is, weet ook iedereen hoe bepaalde spelers hier spelen. En we kunnen hier een mooi spelletje, jij begon, nee jij begon doen, maar het was sws gebeurd. Sommige spelers proberen nou eenmaal graag de hele wereld mee te krijgen tegen een bepaalde groep. We wisten dat dat hier ook zou gebeuren (het is atm aan het gebeuren) en jullie kunnen nu natuurlijk zeggen: Dat komt omdat jullie 2 stammen hebben) maar anders was het ook gebeurd.
Maakt verder ook niet uit, wij hebben hier voor gekozen en leven ook met onze risico's, namelijk dat er maar 10 spelers uiteindelijk de winst gaan krijgen.
 
Reactiescore
142
De hele intentie van twee stammen die gewoon volledig bij elkaar horen vind ik een raar concept.
Er is een stam limiet. En tuurlijk zie je altijd aztec 1 en 2 stammen, maar een stam zoals jullie die hoog in de ranklijsten staan...
Waarom zou je het ledenlimiet van 10 omzeilen door dit te gebruiken?
Toen ik nog speelde en Rain op richte heb ik alle nieuwe leden gerekruteerd met het ledenlimiet van 10 in gedachten.
Ik had niet eens het idee in mijn hoofd om een tweede stam te beginnen om het limiet te omzeilen omdat het nou eenmaal een instelling is van de wereld.
En gebaseerd op die instellingen zou het niet mogelijk moeten zijn om meer dan 10 spelers per stam te hebben.
Rain is, nadat ik weg was, véél later begonnen met meerdere stammen. (en nee, wonkru was géén tweede stam).
Ik ben ook altijd van mening geweest dat wat jullie doen niet fair-play is.
Zeker toen jullie ook nog eens de "voordelen" gingen "abusen" door dorpen te switchen tussen de stammen zelfs zonder de stam te hoeven verlaten.

En ik voorzie ook al het argument, of beter gezegd excuus, dat jullie gewoon een BG zijn.
Bespaar me dat a.u.b. want jullie hebben zelf herhaaldelijk gezegd dat jullie één stam zijn, gesplitst in twee stammen.
Nog een argument wat jullie gebruikt hebben is dat het een gezellig team was en jullie samen willen spelen. Kan ik begrijpen.
Maar jullie kunnen ook als écht twee verschillende stammen met hun eigen territorium gaan spelen en dan een BG aan gaan.
En ja, er zit een verschil in die uitvoering ten opzichte van wat jullie nu doen.

RA zelf kan zich prima staande houden. Maar het gebruik maken van een tweede stam maakt ze in mijn ogen, als ze deze wereld al winnen, een onterechte winnaar.

Proef ik hier nu heel veel wrok?
 
Reactiescore
273
Mooi om te zien dat je mijn reacties wat minder aanvallend neemt deze keer :)
We zullen het nooit met elkaar eens zijn over wat nou een "eerlijke" manier is van spelen, aangezien ik de manier waarop jullie allebei bezig zijn met meerdere stammen gewoon niet goedkeur.
Maar je verdedigd dat door te zeggen dat die keuze bewust is gemaakt en dat jullie hiermee gewoon met een grotere groep dan het ledenlimiet de wereld willen spelen.

Overigens kwam het idee van de wereld vs RABA oorspronkelijk van jullie af. Rain hield zich bewust afstandelijk van FA en AKA in de hoop dat deze twee stammen het westen voor zich zouden nemen in een mooie 3 strijdt.
Hadden jullie niet de twee stammen gehad, had Rain dat nu ook niet gehad. De oprichting hiervan is n.a.v. jullie manier van spelen en was uit pure noodzaak vanwege een keuze die ik ooit gemaakt heb door Rain een gespleten cluster te laten hebben.
En ik kan dan ook zeggen dat als RA met 10 spelers had gespeeld, zonder BA er bij én ik nog speelde, had Rain ook geen tweede stam er bij gehad, omdat de verhouding van RA vs Rain dan redelijk gebalanceerd zou zijn.

Mja dit alles is gebaseerd op voor ik weg ging en áls ik nog zou spelen. Rain heeft nu een andere leiding waardoor de koers anders zou zijn dan in dit scenario.
Maar ook daar denk ik weer dat best veel van die keuzes gebaseerd zijn op het feit dat RA op zichzelf al heel sterk is maar ook nog eens BA er bij hebben om een flinke overmacht te creëren.


Edit voor Jand:

Proef ik hier nu heel veel wrok?

Ik reageer op basis van wat ik in het verleden heb mee gemaakt. Ik speel al een lange tijd niet meer op cas8.
Dus ik weet ook niet wat jou opmerking voor bedoeling heeft.
Maar ik reageer om je te laten weten dat ik je niet negeer.
Lief he?
 
Reactiescore
142
Edit voor Jand:



Ik reageer op basis van wat ik in het verleden heb mee gemaakt. Ik speel al een lange tijd niet meer op cas8.
Dus ik weet ook niet wat jou opmerking voor bedoeling heeft.
Maar ik reageer om je te laten weten dat ik je niet negeer.
Lief he?

Ik kan me namelijk nog herinneren dat je een sollicitatie hebt gedaan bij dat hypocriete boostende clubje wat met een grotere groep dan de ledenlimiet de wereld wil winnen volgens jou. Wat toentertijd nog uit meer leden bestond dan nu het geval is....

Wie is er dan hypocriet?

Ps. vind het super aardig dat je mij ook wat aandacht geeft.
 
Reactiescore
389
Mooi om te zien dat je mijn reacties wat minder aanvallend neemt deze keer :)
We zullen het nooit met elkaar eens zijn over wat nou een "eerlijke" manier is van spelen, aangezien ik de manier waarop jullie allebei bezig zijn met meerdere stammen gewoon niet goedkeur.
Maar je verdedigd dat door te zeggen dat die keuze bewust is gemaakt en dat jullie hiermee gewoon met een grotere groep dan het ledenlimiet de wereld willen spelen.

Overigens kwam het idee van de wereld vs RABA oorspronkelijk van jullie af. Rain hield zich bewust afstandelijk van FA en AKA in de hoop dat deze twee stammen het westen voor zich zouden nemen in een mooie 3 strijdt.
Hadden jullie niet de twee stammen gehad, had Rain dat nu ook niet gehad. De oprichting hiervan is n.a.v. jullie manier van spelen en was uit pure noodzaak vanwege een keuze die ik ooit gemaakt heb door Rain een gespleten cluster te laten hebben.
En ik kan dan ook zeggen dat als RA met 10 spelers had gespeeld, zonder BA er bij én ik nog speelde, had Rain ook geen tweede stam er bij gehad, omdat de verhouding van RA vs Rain dan redelijk gebalanceerd zou zijn.

Mja dit alles is gebaseerd op voor ik weg ging en áls ik nog zou spelen. Rain heeft nu een andere leiding waardoor de koers anders zou zijn dan in dit scenario.
Maar ook daar denk ik weer dat best veel van die keuzes gebaseerd zijn op het feit dat RA op zichzelf al heel sterk is maar ook nog eens BA er bij hebben om een flinke overmacht te creëren.


Edit voor Jand:



Ik reageer op basis van wat ik in het verleden heb mee gemaakt. Ik speel al een lange tijd niet meer op cas8.
Dus ik weet ook niet wat jou opmerking voor bedoeling heeft.
Maar ik reageer om je te laten weten dat ik je niet negeer.
Lief he?

Kijk dat is precies wat ik bedoel. Jullie zeggen het komt door ons, wij andersom. De meeste van ons hebben gezien wat er op cas 6 gebeurde en daar moeten we ons tegen wapenen gezien er een groep van die spelers ook hier weer vijand is. Buiten ra en ba waren er ook nooit bgs en zoals ik zei moet je dus precies gaan kijken wnr rain bepaalde bgs ging maken en wij er een enkele speler bij haalde.
Want laten we wel wezen, we zitten nog altijd maar op 16 spelers incl alle stammen waar we een bg mee hebben.
Rain heeft atm veel meer spelers en meer dorpen dusja.

Blijft een heen en weer gaan van wie er 'begon' en die discussie is zinloos.
 
Reactiescore
273
Ik kan me namelijk nog herinneren dat je een sollicitatie hebt gedaan bij dat hypocriete boostende clubje wat met een grotere groep dan de ledenlimiet de wereld wil winnen volgens jou. Wat toentertijd nog uit meer leden bestond dan nu het geval is....

Wie is er dan hypocriet?

Ps. vind het super aardig dat je mij ook wat aandacht geeft.

Klopt, en direct na de afwijzing is Rain opgericht.
Heb je nog een punt?
 
Reactiescore
142
Klopt, en direct na de afwijzing is Rain opgericht.
Heb je nog een punt?

Nee, als jij het met mij eens bent dat je hypocriet bent dan hoeven we jou verder niet meer serieus te nemen ;)
 
Reactiescore
273
Nee, als jij het met mij eens bent dat je hypocriet bent dan hoeven we jou verder niet meer serieus te nemen ;)

Hé dat lucht op, of niet Jand?
Praten, of in dit geval typen, helpt met het verwerken van de traumatische gebeurtenis die je hebt meegemaakt.
Een beste vriend verliezen, zelfs een die in het vijandelijke kamp zat, is hoe dan ook moeilijk.

Maar het goede nieuws is, ik ben er voor je!
 
Reactiescore
389
Hé dat lucht op, of niet Jand?
Praten, of in dit geval typen, helpt met het verwerken van de traumatische gebeurtenis die je hebt meegemaakt.
Een beste vriend verliezen, zelfs een die in het vijandelijke kamp zat, is hoe dan ook moeilijk.

Maar het goede nieuws is, ik ben er voor je!

He dat lucht op, of niet final 24?
Praten, of in dit geval typen, helpt met het verwerken van de traumatische gebeurtenis die je hebt meegemaakt.
Niet toegelaten worden in de stam waar je in wilde en vervolgens bekritiseren wat die stam doet, terwijl je in het begin gwn mee wilde doen. Komt meer over als jaloezie dan iets anders natuurlijk.
 
Reactiescore
273
Carlo en Jand,

Jullie zijn welkom in een groepssessie waar in jullie beide kunnen praten over de vervelende situatie waar jullie in zitten.
Want wat er hier werkelijk gebeurd is iets wat ik niet zo vaak tegen kom. Maar gelukkig pas het precies in dit topic.
Het creëren van jullie eigen spotprent is dan ook een ernstig emotionele situatie waar ik maar al te graag mee help.
Want niet vaak zie je dat een normale discussie die in de eerste instantie heel beschaafd verloopt, zich transformeert in een beschamend moment zoals die van jullie.

Maar wees gerust, ik ga jullie niet alleen therapeutisch begeleiden maar ook nog eens stoppen met deze zinloze en beschamende discussie zodat jullie nog wat gezicht kunnen redden :)
Ook voor jou Carlo, ik ben er voor je :)
 
Reactiescore
389
Carlo en Jand,

Jullie zijn welkom in een groepssessie waar in jullie beide kunnen praten over de vervelende situatie waar jullie in zitten.
Want wat er hier werkelijk gebeurd is iets wat ik niet zo vaak tegen kom. Maar gelukkig pas het precies in dit topic.
Het creëren van jullie eigen spotprent is dan ook een ernstig emotionele situatie waar ik maar al te graag mee help.
Want niet vaak zie je dat een normale discussie die in de eerste instantie heel beschaafd verloopt, zich transformeert in een beschamend moment zoals die van jullie.

Maar wees gerust, ik ga jullie niet alleen therapeutisch begeleiden maar ook nog eens stoppen met deze zinloze en beschamende discussie zodat jullie nog wat gezicht kunnen redden :)
Ook voor jou Carlo, ik ben er voor je :)

Is dit een 'ding' dat je doet als je verder niks meer kan zeggen ofzo?

Je wilde onze stam joinen.
Bent afgewezen.
Nieuwe stam gemaakt.
"jullie stam speelt oneerlijk, ik zou dit nooit doen"
Waarom dan solliciteren?


Hoe kan iemand dit niet als gewoon jaloezie / wrok zijn omdat je bent afgewezen uit een groepje waar je in wilde om vervolgens dat groepje te gaan beschuldigen van van alles xD

Het zit je zelfs zo diep dat je constant blijft discussiëren over een wereld waar je niet eens meer speelt haha.
 
Reactiescore
273
Jand post iets nutteloos.
Ik zou zeggen, lees je post nog eens en plaats dan een post zonder halve waarheden

Kenomien verteld de waarheid (in ieder geval het laatste gedeelte).
Hahaha gast wat lul jij een onzino_O Jullie hebben 7 stammen en ons beschuldigen van 2 stammen hebben

Charlezz (Carlo) post een mooie en onderbouwde post.
Jullie groeien, omdat wij anders uit range zouden zijn. Dat is correct. Dus je wil graag in onze range zijn zodat je kan aanvallen. Dan zijn de aanvallen voorbij, komen de aanvallen van ons en ga je terug naar hoofdgebouw 20. Als je zo graag in onze range wilde blijven, wrm dan weer afbreken? Dan blijf je toch even op 25, zodat je ook kunt deffen? Of wilde je enkel in range zijn om aan te vallen?


Dorpen werden gepakt zodra PN Rain verliet. Er liep idd nog geen enkele aanval omdat PN gewoon zich netjes aan de afgesproken nap hield. Als jij liever hebt dat mensen stabben, zodat er wel al aanvallen zouden lopen voor de intern moet je dat natuurlijk zelf weten, maar zo zijn wij niet.


Rain heeft al 3 stammen totaal, maar oke dat dan nog terzijde voor je.
In RA/BA zijn er ook gewoon spelers geleaved om het ruilen mogelijk te maken. Jand en lonewalker bv. Sommige keren niet om uit range te komen, andere keren wel. Bij jand de meeste keren omdat jullie uit range waren gegaan met interns.
Belangrijk hier is dat je ook beseft dat ik nooit claim dat wij niks doen om uit range te gaan. Jij claimt echter met veel bombarie dat wij runnen door uit range te gaan en ik laat hier enkel zien dat jullie dat ook gewoon doen, dus dat je hypocriet bent.


Dit is natuurlijk echt een verschrikkelijk domme opmerking.
Master roshi heeft gewoon al zijn dorpen op 7353 uitgebouwd. Heeft werkelijk helemaal niks te maken met 26p dorpen die nog naar 10k moeten, want roshi bouwt maar tot 7353. Ja er zijn er enkele groter, maar het gros van zijn dorpen zijn gwn 'uitgebouwd' tot 7353. Als je dit al gaat ontkennen dan ben je echt extreem naïef.

Moet wel toegeven dat je gelijk hebt dat PN maar 8.3k per dorp heeft, maar als je 5 seconden te tijd had genomen om op z'n profiel te klikken, had je gezien dat hij wel gewoon naar 10k uitbouwd en het bij hem dus inderdaad door kleine dorpjes komt die nog moeten uitbouwen.



Mooiste is nog dat je jezelf dan trots spotprentontkrachter noemt xd
Sws is het idd al een spotprent, dus de spot wordt ergens mee gedreven.
Dan denk jij van hoppa ik kom even met sterke argumente die laten zien dat alles in de spotprent fake is, maar je neemt er 0 tijd voor om het te bekijken in game. Roept wat dingen die nergens op slaan en dan trots zijn dat je fake news hebt ontkracht.

Final reageert op Kenomien om te bevestigen dat wat hij zegt klopt.
Leukste van je opmerking is dat de beschuldiging van hun naar jullie toe 100% waar is.
Nog leuker is dat je dit zelf ook weet, maar alleen hier een opmerking over maakt om hun te beschuldigen van het hebben van 7 stammen, wat niet echt wat te maken heeft met het feit dat jullie, door middel van 2 stammen te gebruiken, dorpen uitwisselen om uit en in range van spelers te komen.
Iets wat de mechaniek van deze wereld eigenlijk niet toestaat, maar wat met jullie methode ook weer geen regels breekt.

"Het stam verlaten en dan weer toetreden heeft te maken dat rain wel volgens de regels speelt en de risico's van de prestige punten aanvaardt. Dat Raba hier doormiddel van een 2e stam omheen werkt tuigt van weinig zelfrespect"
Dit is wat Leon zegt. En los van zijn opmerking over zelfrespect, heeft hij hier gewoon 100% gelijk in.

Dan kun je vervolgens Rain gaan beschuldigen van het zelfde doen, namelijk door 7 stammen te hebben, maar gebruikt Rain die stammen dan ook om de beperking van het edelen/aanvallen van stamgenoten te ontwijken?

Charlezz (Carlo) reageert gewoon weer fatsoenlijk en onderbouwd zijn argumenten. Whoah.
Bij ons zijn er ook gewoon spelers geleaved, zoals ik al zei, om de dorpen te kunnen ruilen, net als bij jullie.
Jullie aanvaarden het risico van de prestige punten, net zoals dat wij aanvaarden dat er maar 10 accounts gaan winnen. Iedereen heeft iets wat wordt opgeofferd.
En je denkt toch niet dat we in de eerste week van casual 8 de stam BA hebben opgericht met de intentie om over 8 maanden dorpen te ruilen om zo in of uit range te komen?
Die gedachte zou wel een beetje triest zijn namelijk.

Final reageert op Charlezz, niet op een agressieve manier maar puur als fatsoenlijke discussie.
De hele intentie van twee stammen die gewoon volledig bij elkaar horen vind ik een raar concept.
Er is een stam limiet. En tuurlijk zie je altijd aztec 1 en 2 stammen, maar een stam zoals jullie die hoog in de ranklijsten staan...
Waarom zou je het ledenlimiet van 10 omzeilen door dit te gebruiken?
Toen ik nog speelde en Rain op richte heb ik alle nieuwe leden gerekruteerd met het ledenlimiet van 10 in gedachten.
Ik had niet eens het idee in mijn hoofd om een tweede stam te beginnen om het limiet te omzeilen omdat het nou eenmaal een instelling is van de wereld.
En gebaseerd op die instellingen zou het niet mogelijk moeten zijn om meer dan 10 spelers per stam te hebben.
Rain is, nadat ik weg was, véél later begonnen met meerdere stammen. (en nee, wonkru was géén tweede stam).
Ik ben ook altijd van mening geweest dat wat jullie doen niet fair-play is.
Zeker toen jullie ook nog eens de "voordelen" gingen "abusen" door dorpen te switchen tussen de stammen zelfs zonder de stam te hoeven verlaten.

En ik voorzie ook al het argument, of beter gezegd excuus, dat jullie gewoon een BG zijn.
Bespaar me dat a.u.b. want jullie hebben zelf herhaaldelijk gezegd dat jullie één stam zijn, gesplitst in twee stammen.
Nog een argument wat jullie gebruikt hebben is dat het een gezellig team was en jullie samen willen spelen. Kan ik begrijpen.
Maar jullie kunnen ook als écht twee verschillende stammen met hun eigen territorium gaan spelen en dan een BG aan gaan.
En ja, er zit een verschil in die uitvoering ten opzichte van wat jullie nu doen.

RA zelf kan zich prima staande houden. Maar het gebruik maken van een tweede stam maakt ze in mijn ogen, als ze deze wereld al winnen, een onterechte winnaar.

Charlezz (Carlo) geeft ALWEER een mooi onderbouwd en fatsoenlijk antwoord. Bij Rain vragen ze zich al af of zijn account gehackt is...
Onze stammen zijn natuurlijk 1, maar zelfs al zou dat niet zo zijn, lijkt het mij alleen maar mooi als je als bg stammen perfect met elkaar kan samenwerken?
Hoe beter de samenwerking, hoe sterker je staat tegen een vijand.

De stammen zijn ooit aangemaakt met in gedachte: Er stoppen binnen de kortste keren genoeg leden om zo op 10 te komen. Dit is ook gebeurd natuurlijk.
We zijn, als je de start ruim pakt tot 3 juli, gestart met 16 spelers. (eigenlijk minder, 2 spelers zijn er pas 2 maanden na de start bij gekomen).
Hiervan zijn er op dit moment 6 gestopt, wat ons op een mooie 10 zou laten uitkomen. De stammen zijn nooit aangemaakt met direct in gedachte, we gaan later mekaar internen om zo in range te komen van alles en iedereen. De stammen zijn inderdaad gemaakt omdat er een fijne groep spelers samen wilde starten en iedereen weet dat er vanzelf spelers gaan afvallen.


We hebben atm 15 leden, Hier zijn dus ook idd rekruuts geweest, maar deze zijn ook gemaakt op een punt waar, zoals je zelf zegt, rain wel al bg's ging maken. Het lijkt me dan ook totaal niet onlogisch dat je jezelf gaat aansterken. Dat wij dat op deze manier doen, ipv een MB stam of slaaf stam of wat dan ook op te richten, lijkt me niet echt een verschil. Nogmaals, met een BG zou ik dezelfde mate van samenwerking willen hebben als dat wij nu met elkaar hebben.


Iedereen vind wel bepaalde dingen wel of niet fair play. Ons uiteindelijke 'probleem' is dat we gewoon naar die 10 leden moeten. Wie weet doen we opt eind wel tegen elkaar strijden voor de winst, is het dan wel goed?


Oké.


Het enige verschil zit hem in dat wij door elkaar liggen en jij zou willen dat we niet door elkaar liggen?
Alle andere dingen die wij doen zou je in een goeie bg ook met elkaar kunnen doen lijkt me.



Als iedereen hier eerlijk is, weet ook iedereen hoe bepaalde spelers hier spelen. En we kunnen hier een mooi spelletje, jij begon, nee jij begon doen, maar het was sws gebeurd. Sommige spelers proberen nou eenmaal graag de hele wereld mee te krijgen tegen een bepaalde groep. We wisten dat dat hier ook zou gebeuren (het is atm aan het gebeuren) en jullie kunnen nu natuurlijk zeggen: Dat komt omdat jullie 2 stammen hebben) maar anders was het ook gebeurd.
Maakt verder ook niet uit, wij hebben hier voor gekozen en leven ook met onze risico's, namelijk dat er maar 10 spelers uiteindelijk de winst gaan krijgen.

Jand post iets nutteloos.
Proef ik hier nu heel veel wrok?

Final reageert blij op Charlezz, dat hij een mooie discussie kan voeren zonder drama.
Mooi om te zien dat je mijn reacties wat minder aanvallend neemt deze keer :)
We zullen het nooit met elkaar eens zijn over wat nou een "eerlijke" manier is van spelen, aangezien ik de manier waarop jullie allebei bezig zijn met meerdere stammen gewoon niet goedkeur.
Maar je verdedigd dat door te zeggen dat die keuze bewust is gemaakt en dat jullie hiermee gewoon met een grotere groep dan het ledenlimiet de wereld willen spelen.

Overigens kwam het idee van de wereld vs RABA oorspronkelijk van jullie af. Rain hield zich bewust afstandelijk van FA en AKA in de hoop dat deze twee stammen het westen voor zich zouden nemen in een mooie 3 strijdt.
Hadden jullie niet de twee stammen gehad, had Rain dat nu ook niet gehad. De oprichting hiervan is n.a.v. jullie manier van spelen en was uit pure noodzaak vanwege een keuze die ik ooit gemaakt heb door Rain een gespleten cluster te laten hebben.
En ik kan dan ook zeggen dat als RA met 10 spelers had gespeeld, zonder BA er bij én ik nog speelde, had Rain ook geen tweede stam er bij gehad, omdat de verhouding van RA vs Rain dan redelijk gebalanceerd zou zijn.

Mja dit alles is gebaseerd op voor ik weg ging en áls ik nog zou spelen. Rain heeft nu een andere leiding waardoor de koers anders zou zijn dan in dit scenario.
Maar ook daar denk ik weer dat best veel van die keuzes gebaseerd zijn op het feit dat RA op zichzelf al heel sterk is maar ook nog eens BA er bij hebben om een flinke overmacht te creëren.

Final edit als reactie op Jand

Edit voor Jand:



Ik reageer op basis van wat ik in het verleden heb mee gemaakt. Ik speel al een lange tijd niet meer op cas8.
Dus ik weet ook niet wat jou opmerking voor bedoeling heeft.
Maar ik reageer om je te laten weten dat ik je niet negeer.
Lief he?

Jand post iets nutteloos (Herkenbare trent?)
Ik kan me namelijk nog herinneren dat je een sollicitatie hebt gedaan bij dat hypocriete boostende clubje wat met een grotere groep dan de ledenlimiet de wereld wil winnen volgens jou. Wat toentertijd nog uit meer leden bestond dan nu het geval is....

Wie is er dan hypocriet?

Ps. vind het super aardig dat je mij ook wat aandacht geeft.

Charlezz reageert mooi op een manier die aangeeft dat de discussie voorbij is. Al is er een nieuwe discussie binnen Rain ontstaan over het vermoeden dat Charlezz (Carlo) z'n forum account gehackt is.
Kijk dat is precies wat ik bedoel. Jullie zeggen het komt door ons, wij andersom. De meeste van ons hebben gezien wat er op cas 6 gebeurde en daar moeten we ons tegen wapenen gezien er een groep van die spelers ook hier weer vijand is. Buiten ra en ba waren er ook nooit bgs en zoals ik zei moet je dus precies gaan kijken wnr rain bepaalde bgs ging maken en wij er een enkele speler bij haalde.
Want laten we wel wezen, we zitten nog altijd maar op 16 spelers incl alle stammen waar we een bg mee hebben.
Rain heeft atm veel meer spelers en meer dorpen dusja.

Blijft een heen en weer gaan van wie er 'begon' en die discussie is zinloos.

Final reageert op Jand.
Klopt, en direct na de afwijzing is Rain opgericht.
Heb je nog een punt?

Jand post iets nutteloos.
Nee, als jij het met mij eens bent dat je hypocriet bent dan hoeven we jou verder niet meer serieus te nemen ;)

Final maakt Jand een beetje belachelijk.
Hé dat lucht op, of niet Jand?
Praten, of in dit geval typen, helpt met het verwerken van de traumatische gebeurtenis die je hebt meegemaakt.
Een beste vriend verliezen, zelfs een die in het vijandelijke kamp zat, is hoe dan ook moeilijk.

Maar het goede nieuws is, ik ben er voor je!

Charlezz (Carlo) HEEFT ZIJN ACCOUNT TERUG!! Hij reageert weer zoals hij normaal doet! Jammer :(
He dat lucht op, of niet final 24?
Praten, of in dit geval typen, helpt met het verwerken van de traumatische gebeurtenis die je hebt meegemaakt.
Niet toegelaten worden in de stam waar je in wilde en vervolgens bekritiseren wat die stam doet, terwijl je in het begin gwn mee wilde doen. Komt meer over als jaloezie dan iets anders natuurlijk.

Final is sad dat de mooie discussie zo eindigt. Maarja... ik heb geen bananen.
Carlo en Jand,

Jullie zijn welkom in een groepssessie waar in jullie beide kunnen praten over de vervelende situatie waar jullie in zitten.
Want wat er hier werkelijk gebeurd is iets wat ik niet zo vaak tegen kom. Maar gelukkig pas het precies in dit topic.
Het creëren van jullie eigen spotprent is dan ook een ernstig emotionele situatie waar ik maar al te graag mee help.
Want niet vaak zie je dat een normale discussie die in de eerste instantie heel beschaafd verloopt, zich transformeert in een beschamend moment zoals die van jullie.

Maar wees gerust, ik ga jullie niet alleen therapeutisch begeleiden maar ook nog eens stoppen met deze zinloze en beschamende discussie zodat jullie nog wat gezicht kunnen redden :)
Ook voor jou Carlo, ik ben er voor je :)



41a76d63226544d97fc18e9c6f0b006d.png
 
Reactiescore
389
Jij vroeg toch of er nog een punt was? Nou dat punt is nu 3x neergelegd maar daar reageer je niet op :0
Je wilde dus onze stam joinen, je werd afgewezen en nu kom je hier op een wereld die je niet speelt klagen over wat wij allemaal doen xD
Dat is toch het toppunt van jaloezie xD
Dan kan je toch verder nergens serieus op reageren?

En dat ik tot nu toe nooit inhoudelijk reageerde op posts van jou, is omdat jij ook alleen maar nutteloze posts maakt
Terwijl Carlos z'n bloed het kookpunt bereikt heeft, zijn de spelers van Rain lekker aan het slapen.
Gelukkig maar, want dat geeft Carlos wat tijd om wat te kalmeren en rustig naar de situatie te kijken op een minder emotionele manier.
Nu resteert er nog één vraag... Wat zal Rain doen om deze 'huilie huilie' discussie te winnen?
Hoe dat zich uit speelt zien we de volgende forum post.
Je reageert hier op een post van mij waarmee ik op nuIetsanders reageerde. Je voegt werkelijk helemaal niks doe, probeert alleen mijn reactie in een diskrediet te brengen, terwijl je er al helemaal niks mee te maken had. Waarom zou ik dus daar nuttig op jou reageren?


De reacties daarvoor was ik tegen lyonn aan het praten, ook helemaal niks met jou te maken.
Lyonn maakt daar claims die vanuit het begin al helemaal nergens op slaan. Heel z'n post werd gesteund door 'ik wordt niet aangevallen' terwijl er op dat moment al 100 aanvallen liepen. Dan kan je toch ook niks meer serieus nemen als je zelfs zoiets al gaat ontkennen?

En nu, inderdaad er is een discussie. Jand heeft een sterk punt, dat je eerst bij ons solliciteerd en nu ons loopt af te kraken en de moraalridder komt spelen.

En dan begin jij met je 'dingetje'. Proberen mensen persoonlijk beetje belachelijk te maken, terwijl jand hier gewoon een heel sterk punt heeft, waar je begrijpelijk niet opt wilt reageren. Maar reageer dan ook gewoon niet. Nu ga je gewoon weer lekker kinderachtig van die 'gevatte' reacties geven die helemaal nergens op slaan. En dan ga je daarna nog is claimen dat ik geen normale posts maak. Echt sterk bezig.
Hé dat lucht op, of niet Jand?
Praten, of in dit geval typen, helpt met het verwerken van de traumatische gebeurtenis die je hebt meegemaakt.
Een beste vriend verliezen, zelfs een die in het vijandelijke kamp zat, is hoe dan ook moeilijk.

Maar het goede nieuws is, ik ben er voor je!
 
Reactiescore
273
Carlo, je hebt een rare definitie van Toppunt en Jaloezie.
Anders dan jij en Jand, reageer ik niet op stukken die bedoeld zijn om de ander te bespotten (in het spotprenten topic).
Zoals je zelf al zegt, dit zijn nutteloze dingen, waar jij naar eigen zeggen niet op reageert.
Maar toch doe je het elke keer weer. Sowieso, mijn eerste reactie was toch richting Kenomien en niet naar jou?
Dan heeft dat toch ook helemaal niets met jou te maken gezien de quote van jou hier onder:
"De reacties daarvoor was ik tegen lyonn aan het praten, ook helemaal niks met jou te maken."

Okee, nu we bevestigd hebben dat jij in je laatste post precies het zelfde doet als je mij van beschuldigd.
Dan hebben we een fatsoenlijke discussie die jij vervolgens netjes beëindigd.
Wat gebeurt er dan? Komt Jand er bij.
Prima, ga ik reageren op de nutteloze posts van Jand.
Wat gebeurt er nog eens?!
Reageer jij op de discussie tussen Jand en mij?
Nogmaals, doe je hier precies het zelfde als je mij van beschuldigd.

Wat mis ik hier? Behalve een intelligente discussie partner?
 
Reactiescore
389
Carlo, je hebt een rare definitie van Toppunt en Jaloezie.
Anders dan jij en Jand, reageer ik niet op stukken die bedoeld zijn om de ander te bespotten (in het spotprenten topic).
Zoals je zelf al zegt, dit zijn nutteloze dingen, waar jij naar eigen zeggen niet op reageert.
Maar toch doe je het elke keer weer. Sowieso, mijn eerste reactie was toch richting Kenomien en niet naar jou?
Dan heeft dat toch ook helemaal niets met jou te maken gezien de quote van jou hier onder:
"De reacties daarvoor was ik tegen lyonn aan het praten, ook helemaal niks met jou te maken."

Okee, nu we bevestigd hebben dat jij in je laatste post precies het zelfde doet als je mij van beschuldigd.
Dan hebben we een fatsoenlijke discussie die jij vervolgens netjes beëindigd.
Wat gebeurt er dan? Komt Jand er bij.
Prima, ga ik reageren op de nutteloze posts van Jand.
Wat gebeurt er nog eens?!
Reageer jij op de discussie tussen Jand en mij?
Nogmaals, doe je hier precies het zelfde als je mij van beschuldigd.

Wat mis ik hier? Behalve een intelligente discussie partner?

Je hebt het in jou eerste post toch over rain? Ik ben leiding rain, mag ik dan niks zeggen als iemand daar onzin over verkoopt?
En Jand heeft het over dat jij eerst bij ons solliciteerd en vervolgens een eigen stam maakt en hier dus erg hypocriet bezig bent. Dat sluit toch aan op waar wij het over hadden of niet?

Alles wat je tot nu toe heeft gezegd kan je gewoon netjes onder jaloezie en hypocrisie zetten. Dus ja je hebt gelijk, de reacties die ik tot nu toe op jou heb gegeven over dit onderwerp zijn idd nutteloos. Mijn excuses. Alle inbreng van jou over dit discussie onderwerp zijn nutteloos om de simpele rede dat jij eerst bij ons in de stam wilde, dat niet mocht en er nu over aan het klagen bent.
Het zit je dus zo diep dat je blijft klagen over een stam waar je niet in mocht, op een wereld waar je niet eens meer speelt.
 
Reactiescore
273
Je hebt het in jou eerste post toch over rain? Ik ben leiding rain, mag ik dan niks zeggen als iemand daar onzin over verkoopt?
En Jand heeft het over dat jij eerst bij ons solliciteerd en vervolgens een eigen stam maakt en hier dus erg hypocriet bezig bent. Dat sluit toch aan op waar wij het over hadden of niet?

Alles wat je tot nu toe heeft gezegd kan je gewoon netjes onder jaloezie en hypocrisie zetten. Dus ja je hebt gelijk, de reacties die ik tot nu toe op jou heb gegeven over dit onderwerp zijn idd nutteloos. Mijn excuses. Alle inbreng van jou over dit discussie onderwerp zijn nutteloos om de simpele rede dat jij eerst bij ons in de stam wilde, dat niet mocht en er nu over aan het klagen bent.
Het zit je dus zo diep dat je blijft klagen over een stam waar je niet in mocht, op een wereld waar je niet eens meer speelt.

Ben jij leiding van Rain ja? Of is dat als een quote bedoeld?

Jand heeft het over dat ik gesolliciteerd heb. Dit was voor Rain ja. Ben afgewezen door een co speler op Willen, maar ik heb me aangemeld omdat Bram stopte en zei dat er spelers van casual 3 en 6 in zaten waar ik mee samengespeeld heb.
Goh, leuk. Laat ik me aanmelden. Kunnen we tegen Free, aka en FA spelen.
Afgewezen. Bah dat is jammer. Dan richt ik maar mijn eigen stam op zodat mijn benarde positie (ingesloten door RA) niet mijn ondergang wordt.
Kort om: de beslissing om te solliciteren kwam vanwege oude bekende en bovendien voor Rain. De afwijzing en het direct oprichten van Rain daarna kwam uit een groot belang om te overleven in een benarde positie.
Vertel mij eens, welk gedeelte is hypocriet of jaloezie?

Alles wat ik hier voor gezegd heb is een groot deel waarheid, met een mix van spot er in.
We zijn toch altijd nog in het spotprenten topic, en volgens mij heb ik een unieke spotprent geproduceerd door een screenshot te gebruiken die 0% aangepast is.
De discussie was leuk, maar jullie punten van hypocriet en jaloezie zijn gewoon zo absurd dat ik niet eens de moeite wou nemen om er op te reageren.
Dat zou pas nutteloos zijn.
 
Reactiescore
389
Het gedeelte hypocriet / jaloezie is (voor de 4de of 5de keer) dat je eerst gewoon met ons mee wilt doen, dus toen had je er even geen moeite mee, om vervolgens als he afgewezen wordt af te geven op wat wij doen.

Je ziet wat we doen, je wilt joinen.
Je mag niet joinen, en dan ineens is wat wij doen iets wat jij nooit zou doen.
Terwijl je eerst bij ons wilde zijn.

Is het dan?
Hypocriet;
Jaloers;
Een leugen dat je het zelf wel zou doen;
Gewoon onkunde in beredeneren?
 
Reactiescore
273
Het gedeelte hypocriet / jaloezie is (voor de 4de of 5de keer) dat je eerst gewoon met ons mee wilt doen, dus toen had je er even geen moeite mee, om vervolgens als he afgewezen wordt af te geven op wat wij doen.

Je ziet wat we doen, je wilt joinen.
Je mag niet joinen, en dan ineens is wat wij doen iets wat jij nooit zou doen.
Terwijl je eerst bij ons wilde zijn.

Is het dan?
Hypocriet;
Jaloers;
Een leugen dat je het zelf wel zou doen;
Gewoon onkunde in beredeneren?

Er zijn meerderen redenen op mee te doen met een stam, wist je dat?

Overigens zeg je dat direct na het afwijzen ik beweer dat ik nooit aan een twee stammen situatie mee zou doen.
1. De wereld was jong, en ik speelde er nog maar net. Ik zag twee stammen, red en blue army. Zijn dat meestal niet tegenstanders als je naar de naam zou kijken?
2. Jullie zouden dan samen werken, prima. Leuk toch een BG.
3. Ik begon jullie methode pas echt oneerlijk te vinden nadat jullie dorpen gingen ruilen zonder uit de stam te stappen. Iets wat niet mogelijk zou moeten zijn.

Maar de bewering kwam pas na punt 3. En dat was lang na de oprichting van Rain en het solliciteren van mij bij RA.
Dus het hypocriete gedeelte is niet aanwezig en verward me nog steeds.

Wat is er jaloers aan het denken dat het omzeilen van de beperking niet zou moeten kunnen?

Leugen is niet van toepassing, want ik heb nog wel meerdere argumenten voor waarom ik solliciteerde.

Beredeneren is juist een van de dingen die ik in elke reactie probeer te doen, maar wat niet gevat wordt door jullie.
 
Bovenaan