Spotprenten

Reactiescore
127
Reactiescore
264
Heel leuk en aardig allemaal maar die stijging en daarna daling hebben gewoon mee te maken dat jullie gingen runnen. Hoofdgebouw op 25+ houden voor geen reden zou het domste allertijden zijn.

Daarnaast waren de dorpen die iamnoob pakten van danique voordat er überhaupt 1 aanval ooit op dat account is geweest.

Het stam verlaten en dan weer toetreden heeft te maken dat rain wel volgens de regels speelt en de risico's van de prestige punten aanvaardt. Dat Raba hier doormiddel van een 2e stam omheen werkt tuigt van weinig zelfrespect

Daarnaast heeft diegene 7.9k punten per dorp doordat je moet opbouwen met 26p dorpen ook al zouden het 10k dorpen zijn niemand in de buurt zal in range zijn. Dit kan je dan ook zeggen van PN met 8.3k per dorp,maar dat doen wij ook niet.

Leuke spotprent als alles hiervan waar was maar helaas is deze spotprent zoals velen fake news.

Groetjes de spotprentontkrachter
 
Reactiescore
142
Heel leuk en aardig allemaal maar die stijging en daarna daling hebben gewoon mee te maken dat jullie gingen runnen. Hoofdgebouw op 25+ houden voor geen reden zou het domste allertijden zijn.

Daarnaast waren de dorpen die iamnoob pakten van danique voordat er überhaupt 1 aanval ooit op dat account is geweest.

Het stam verlaten en dan weer toetreden heeft te maken dat rain wel volgens de regels speelt en de risico's van de prestige punten aanvaardt. Dat Raba hier doormiddel van een 2e stam omheen werkt tuigt van weinig zelfrespect

Daarnaast heeft diegene 7.9k punten per dorp doordat je moet opbouwen met 26p dorpen ook al zouden het 10k dorpen zijn niemand in de buurt zal in range zijn. Dit kan je dan ook zeggen van PN met 8.3k per dorp,maar dat doen wij ook niet.

Leuke spotprent als alles hiervan waar was maar helaas is deze spotprent zoals velen fake news.

Groetjes de spotprentontkrachter

Ik zou zeggen, lees je post nog eens en plaats dan een post zonder halve waarheden
 
Reactiescore
389
Heel leuk en aardig allemaal maar die stijging en daarna daling hebben gewoon mee te maken dat jullie gingen runnen. Hoofdgebouw op 25+ houden voor geen reden zou het domste allertijden zijn.
Jullie groeien, omdat wij anders uit range zouden zijn. Dat is correct. Dus je wil graag in onze range zijn zodat je kan aanvallen. Dan zijn de aanvallen voorbij, komen de aanvallen van ons en ga je terug naar hoofdgebouw 20. Als je zo graag in onze range wilde blijven, wrm dan weer afbreken? Dan blijf je toch even op 25, zodat je ook kunt deffen? Of wilde je enkel in range zijn om aan te vallen?

Daarnaast waren de dorpen die iamnoob pakten van danique voordat er überhaupt 1 aanval ooit op dat account is geweest.
Dorpen werden gepakt zodra PN Rain verliet. Er liep idd nog geen enkele aanval omdat PN gewoon zich netjes aan de afgesproken nap hield. Als jij liever hebt dat mensen stabben, zodat er wel al aanvallen zouden lopen voor de intern moet je dat natuurlijk zelf weten, maar zo zijn wij niet.

Het stam verlaten en dan weer toetreden heeft te maken dat rain wel volgens de regels speelt en de risico's van de prestige punten aanvaardt. Dat Raba hier door middel van een 2e stam omheen werkt tuigt van weinig zelfrespect
Rain heeft al 3 stammen totaal, maar oke dat dan nog terzijde voor je.
In RA/BA zijn er ook gewoon spelers geleaved om het ruilen mogelijk te maken. Jand en lonewalker bv. Sommige keren niet om uit range te komen, andere keren wel. Bij jand de meeste keren omdat jullie uit range waren gegaan met interns.
Belangrijk hier is dat je ook beseft dat ik nooit claim dat wij niks doen om uit range te gaan. Jij claimt echter met veel bombarie dat wij runnen door uit range te gaan en ik laat hier enkel zien dat jullie dat ook gewoon doen, dus dat je hypocriet bent.

Daarnaast heeft diegene 7.9k punten per dorp doordat je moet opbouwen met 26p dorpen ook al zouden het 10k dorpen zijn niemand in de buurt zal in range zijn. Dit kan je dan ook zeggen van PN met 8.3k per dorp,maar dat doen wij ook niet.
Dit is natuurlijk echt een verschrikkelijk domme opmerking.
Master roshi heeft gewoon al zijn dorpen op 7353 uitgebouwd. Heeft werkelijk helemaal niks te maken met 26p dorpen die nog naar 10k moeten, want roshi bouwt maar tot 7353. Ja er zijn er enkele groter, maar het gros van zijn dorpen zijn gwn 'uitgebouwd' tot 7353. Als je dit al gaat ontkennen dan ben je echt extreem naïef.

Moet wel toegeven dat je gelijk hebt dat PN maar 8.3k per dorp heeft, maar als je 5 seconden te tijd had genomen om op z'n profiel te klikken, had je gezien dat hij wel gewoon naar 10k uitbouwd en het bij hem dus inderdaad door kleine dorpjes komt die nog moeten uitbouwen.

Leuke spotprent als alles hiervan waar was maar helaas is deze spotprent zoals velen fake news.

Groetjes de spotprentontkrachter

Mooiste is nog dat je jezelf dan trots spotprentontkrachter noemt xd
Sws is het idd al een spotprent, dus de spot wordt ergens mee gedreven.
Dan denk jij van hoppa ik kom even met sterke argumente die laten zien dat alles in de spotprent fake is, maar je neemt er 0 tijd voor om het te bekijken in game. Roept wat dingen die nergens op slaan en dan trots zijn dat je fake news hebt ontkracht.
 
Reactiescore
273
Hahaha gast wat lul jij een onzino_O Jullie hebben 7 stammen en ons beschuldigen van 2 stammen hebben

Leukste van je opmerking is dat de beschuldiging van hun naar jullie toe 100% waar is.
Nog leuker is dat je dit zelf ook weet, maar alleen hier een opmerking over maakt om hun te beschuldigen van het hebben van 7 stammen, wat niet echt wat te maken heeft met het feit dat jullie, door middel van 2 stammen te gebruiken, dorpen uitwisselen om uit en in range van spelers te komen.
Iets wat de mechaniek van deze wereld eigenlijk niet toestaat, maar wat met jullie methode ook weer geen regels breekt.

"Het stam verlaten en dan weer toetreden heeft te maken dat rain wel volgens de regels speelt en de risico's van de prestige punten aanvaardt. Dat Raba hier doormiddel van een 2e stam omheen werkt tuigt van weinig zelfrespect"
Dit is wat Leon zegt. En los van zijn opmerking over zelfrespect, heeft hij hier gewoon 100% gelijk in.

Dan kun je vervolgens Rain gaan beschuldigen van het zelfde doen, namelijk door 7 stammen te hebben, maar gebruikt Rain die stammen dan ook om de beperking van het edelen/aanvallen van stamgenoten te ontwijken?
 
Reactiescore
389
Leukste van je opmerking is dat de beschuldiging van hun naar jullie toe 100% waar is.
Nog leuker is dat je dit zelf ook weet, maar alleen hier een opmerking over maakt om hun te beschuldigen van het hebben van 7 stammen, wat niet echt wat te maken heeft met het feit dat jullie, door middel van 2 stammen te gebruiken, dorpen uitwisselen om uit en in range van spelers te komen.
Iets wat de mechaniek van deze wereld eigenlijk niet toestaat, maar wat met jullie methode ook weer geen regels breekt.

"Het stam verlaten en dan weer toetreden heeft te maken dat rain wel volgens de regels speelt en de risico's van de prestige punten aanvaardt. Dat Raba hier doormiddel van een 2e stam omheen werkt tuigt van weinig zelfrespect"
Dit is wat Leon zegt. En los van zijn opmerking over zelfrespect, heeft hij hier gewoon 100% gelijk in.

Dan kun je vervolgens Rain gaan beschuldigen van het zelfde doen, namelijk door 7 stammen te hebben, maar gebruikt Rain die stammen dan ook om de beperking van het edelen/aanvallen van stamgenoten te ontwijken?

Bij ons zijn er ook gewoon spelers geleaved, zoals ik al zei, om de dorpen te kunnen ruilen, net als bij jullie.
Jullie aanvaarden het risico van de prestige punten, net zoals dat wij aanvaarden dat er maar 10 accounts gaan winnen. Iedereen heeft iets wat wordt opgeofferd.
En je denkt toch niet dat we in de eerste week van casual 8 de stam BA hebben opgericht met de intentie om over 8 maanden dorpen te ruilen om zo in of uit range te komen?
Die gedachte zou wel een beetje triest zijn namelijk.
 
Reactiescore
273
De hele intentie van twee stammen die gewoon volledig bij elkaar horen vind ik een raar concept.
Er is een stam limiet. En tuurlijk zie je altijd aztec 1 en 2 stammen, maar een stam zoals jullie die hoog in de ranklijsten staan...
Waarom zou je het ledenlimiet van 10 omzeilen door dit te gebruiken?
Toen ik nog speelde en Rain op richte heb ik alle nieuwe leden gerekruteerd met het ledenlimiet van 10 in gedachten.
Ik had niet eens het idee in mijn hoofd om een tweede stam te beginnen om het limiet te omzeilen omdat het nou eenmaal een instelling is van de wereld.
En gebaseerd op die instellingen zou het niet mogelijk moeten zijn om meer dan 10 spelers per stam te hebben.
Rain is, nadat ik weg was, véél later begonnen met meerdere stammen. (en nee, wonkru was géén tweede stam).
Ik ben ook altijd van mening geweest dat wat jullie doen niet fair-play is.
Zeker toen jullie ook nog eens de "voordelen" gingen "abusen" door dorpen te switchen tussen de stammen zelfs zonder de stam te hoeven verlaten.

En ik voorzie ook al het argument, of beter gezegd excuus, dat jullie gewoon een BG zijn.
Bespaar me dat a.u.b. want jullie hebben zelf herhaaldelijk gezegd dat jullie één stam zijn, gesplitst in twee stammen.
Nog een argument wat jullie gebruikt hebben is dat het een gezellig team was en jullie samen willen spelen. Kan ik begrijpen.
Maar jullie kunnen ook als écht twee verschillende stammen met hun eigen territorium gaan spelen en dan een BG aan gaan.
En ja, er zit een verschil in die uitvoering ten opzichte van wat jullie nu doen.

RA zelf kan zich prima staande houden. Maar het gebruik maken van een tweede stam maakt ze in mijn ogen, als ze deze wereld al winnen, een onterechte winnaar.
 
Bovenaan