Spotprenten

Reactiescore
112
Liever iemand die toch durft te deffen ipv uit range te lopen. :tongue:
Als je uit range runt kan je idd geen dorpen verliezen, ik snap dat je dit gek vind dat iemand die dorpen verliest, je stam loopt liever weg :redface:

Ironisch... POTP heeft letterlijk uit range gebroken van mea vota tijdens diezelfde mass...

Jullie stam moet niet veel zeggen hoor ^^

Pathos eerst uitbouwen om vervolgens weer af te breken om de massa op ons te kunnen joinen, maar jammer genoeg gefaald. Daar lach ik goed om :tongue:

Om toch met de vinger te wijzen. Final24 is diegene dat is begonnen met afbreken in de 1ste plaats.
 
Reactiescore
46
Om toch met de vinger te wijzen. Final24 is diegene dat is begonnen met afbreken in de 1ste plaats.
[/QUOTE]

Toont aan hoe kinderachtig jullie zijn, 'nee hij was eerst, nu mag ik het ook'

Blijf maar met je tamme reet in je tuin liggen LennerD, zit je goed.
 
Reactiescore
112
Om toch met de vinger te wijzen. Final24 is diegene dat is begonnen met afbreken in de 1ste plaats.

Toont aan hoe kinderachtig jullie zijn, 'nee hij was eerst, nu mag ik het ook'

Blijf maar met je tamme reet in je tuin liggen LennerD, zit je goed.

Ons maakt het niet uit hoor. Maar je moet niet zeggen dat het onze fout is haha.

Spel men naam maar gewoon juist zo moeilijk is het niet ;)
 
Reactiescore
142
Ik lees hier vanalles en nog wat, wat onwaar is. Hoor ook van meerdere kanten dat wij (beginnen met uit range gaan).

Dat is volledig onjuist. Met de eerste massa die wij deden op RAIN leende Iamnoob dorpen van Gracht om uit range te gaan van Solar. Wat hem ook lukte. Zelfde verhaal bij Final. Vervolgens doet RAIN een massa en bouwt Pathos uit. Krijgen wij verwijten dat wij (beginnen) met uit range gaan... dat dat niet mag enzzz. Dat zijn dus niet wij voor de duidelijkheid, maar dat is RAIN.

Gelijk na die massa op ons is het Noordter die volop aan het afbreken is. Om uit range van Pathos te blijven.

Is dus volledig onzin. Op een casual heb je nu eenmaal de range en kan uit range gaan een taktiek zijn ja. Voor mijzelf is uit range gaan mijn eer te na. Ik deff gewoon. Maar kan ook begrijpen dat anderen er wel voor kiezen om uit range te gaan.

Jullie stam moet niet veel zeggen hoor ^^

Pathos eerst uitbouwen om vervolgens weer af te breken om de massa op ons te kunnen joinen, maar jammer genoeg gefaald. Daar lach ik goed om :tongue:

En Part of The problem die hard aan het afbreken was om uit range te komen van Mea Vota. Maar ironisch genoeg is gefaald. Daar lach ik dan weer goed om.

Liever iemand die toch durft te deffen ipv uit range te lopen. :tongue:
Als je uit range runt kan je idd geen dorpen verliezen, ik snap dat je dit gek vind dat iemand die dorpen verliest, je stam loopt liever weg :redface:

Ik begrijp niet wat jij hier komt vertellen, want Part of The problem is gewoon gedwongen om te deffen omdat uit range gaan gewoon is mislukt ondanks dat er drie dorpen werden afgestaan aan Lyonn. En zijn dorpen werden afgebroken.

Om toch met de vinger te wijzen. Final24 is diegene dat is begonnen met afbreken in de 1ste plaats.


Toont aan hoe kinderachtig jullie zijn, 'nee hij was eerst, nu mag ik het ook'

Blijf maar met je tamme reet in je tuin liggen LennerD, zit je goed.

Kinderachtig zijn? Staat nergens waar dat afbreken niet mag of dat het kinderachtig is. Kan me herinneren dat jij vorige week hard aan het afbreken was. Ken je feiten. In elke post die ik hier zie van jou zitten onwaarheden.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
768
Toont aan hoe kinderachtig jullie zijn, 'nee hij was eerst, nu mag ik het ook'

Blijf maar met je tamme reet in je tuin liggen LennerD, zit je goed.
Wtf, eerst zitten nuilen over dat Pathos uit range gaat. Dan worden de feiten op tafel gegooid en dan reageren met hoe kinderachtig de ander is. Wat een drogredenen leg jij neer. Ik verwacht in de toekomst betere redeneringen van jou :D
 
Reactiescore
273
Mhmmm I like this.

Ga maar verder met vechten!
Hier een voorzet:

RABA is een 120% abuser! Ze doen aan CF's en zijn ook nog eens niet lief!
Echt een schande!

Rain is heilig. Ze doen nooit wat verkeerd!
 
Reactiescore
112
Mhmmm I like this.

Ga maar verder met vechten!
Hier een voorzet:

RABA is een 120% abuser! Ze doen aan CF's en zijn ook nog eens niet lief!
Echt een schande!

Rain is heilig. Ze doen nooit wat verkeerd!

Wij zijn wel lief :mad:
 
Reactiescore
389
Om toch met de vinger te wijzen. Final24 is diegene dat is begonnen met afbreken in de 1ste plaats.

Toont aan hoe kinderachtig jullie zijn, 'nee hij was eerst, nu mag ik het ook'

Blijf maar met je tamme reet in je tuin liggen LennerD, zit je goed.
[/QUOTE]

Wat is dit voor logica xD

Jullie doen huilie huilie op ons omdat we gebruik maken van de 120% regel, alsof wij dat dus als enige zijn. Wij geven gewoon aan dat jullie hetzelfde doen. Daarmee geven we dus niet als rede "jullie doen het dus wij ook" maar zeggen we "waarom janken als je het zelf ook doet"?

Dusja, waarom janken?

Uit range bij ons:
Pathos 1x
Mea 2x?

Uit range bij jullie
Iamnoob 1x
Dus danique 1x (interns van iamnoob)
Final 1x
Noordter 1x
Part of the problem 1x

En dan nog huilie huilie doen als wij uit range gaan xD
 
Reactiescore
273
Terwijl Carlos z'n bloed het kookpunt bereikt heeft, zijn de spelers van Rain lekker aan het slapen.
Gelukkig maar, want dat geeft Carlos wat tijd om wat te kalmeren en rustig naar de situatie te kijken op een minder emotionele manier.
Nu resteert er nog één vraag... Wat zal Rain doen om deze 'huilie huilie' discussie te winnen?
Hoe dat zich uit speelt zien we de volgende forum post.
 
Reactiescore
127
Terwijl Carlos z'n bloed het kookpunt bereikt heeft, zijn de spelers van Rain lekker aan het slapen.
Gelukkig maar, want dat geeft Carlos wat tijd om wat te kalmeren en rustig naar de situatie te kijken op een minder emotionele manier.
Nu resteert er nog één vraag... Wat zal Rain doen om deze 'huilie huilie' discussie te winnen?
Hoe dat zich uit speelt zien we de volgende forum post.
Denk niet dat we Rain nog zien op het forum. En ik heb chantage materiaal om leon stil te houden
 
Reactiescore
768
Terwijl Carlos z'n bloed het kookpunt bereikt heeft, zijn de spelers van Rain lekker aan het slapen.
Gelukkig maar, want dat geeft Carlos wat tijd om wat te kalmeren en rustig naar de situatie te kijken op een minder emotionele manier.
Nu resteert er nog één vraag... Wat zal Rain doen om deze 'huilie huilie' discussie te winnen?
Hoe dat zich uit speelt zien we de volgende forum post.
Hoe noem je een Mexicaan zonder een auto?
Carloos
 
Reactiescore
389
Terwijl Carlos z'n bloed het kookpunt bereikt heeft, zijn de spelers van Rain lekker aan het slapen.
Gelukkig maar, want dat geeft Carlos wat tijd om wat te kalmeren en rustig naar de situatie te kijken op een minder emotionele manier.
Nu resteert er nog één vraag... Wat zal Rain doen om deze 'huilie huilie' discussie te winnen?
Hoe dat zich uit speelt zien we de volgende forum post.

Als je van zo'n tekst al denkt dat m'n bloed kookt lol.

Er wordt allemaal onzin verkondigd en dan corrigeer ik dat en dan kookt schijnbaar m'n bloed ineens. Oké
 
Bovenaan