Spotprenten

DeletedUser81788

Guest
t6jzqzynmo.28.20.png
 
Reactiescore
1
20 dorpen door stamgenoot laten pakken om een blitz te kunnen doen en je dan geweldig voelen? Kom op zeg. En dan klagen op lyon over internen? Blaas 'm ff lekker op.
 
Reactiescore
389
Het gaat ook totaal niet om die 7 dorpen hier, het gaat om de verwijten dat wij leon z'n internet zouden hebben 'gesaboteerd' waardoor hij de hele nacht geen wifi had. Dat is vrij spotprent waardig lijkt me.

20 dorpen door stamgenoot laten pakken om een blitz te kunnen doen en je dan geweldig voelen? Kom op zeg. En dan klagen op lyon over internen? Blaas 'm ff lekker op.

Als snap ik ook dat je ons vergelijkt met het internen van lyonn, want op die 7 dorpen was idd 0 tegenstand :0
Verder snap ik niet helemaal hoe je idd 20 dorpen edelen om zo in range te komen om een onverwachte blitz te gooien op iemand waarvan we weten dat hij zich volledig leeg zet aan te vallen, noob kan noemen? (want dat vind ik internen en jij vergelijkt het met internen)
 
Reactiescore
1
Internen Lyonn? Ik begrijp je niet. Was gewoon een geslaagde blitz. Def stond stond ergens anders, was echt niet leeggezet.
 
Reactiescore
389
Nouja je zegt dat wij niet mogen klagen over lyonn z'n internen omdat wij zo'n blitz doen? Waarom dan niet?
 

DeletedUser81788

Guest
Internen Lyonn? Ik begrijp je niet. Was gewoon een geslaagde blitz. Def stond stond ergens anders, was echt niet leeggezet.
Leegzetten in de zin, hij zet al zijn deff bij Final neer, omdat er gedacht werd dat final het main target was. Niet leegzetten dat het account werd leeg gezet om vrij te edelen, dat snappen we :p

Verder is was deze actie gewoon verdomd slim om uit te voeren, want we wisten heus wel dat we anders op stacks zouden lopen.
 
Bovenaan