Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Nieuw! Marco Borsato's cover album genaamd 'De ultieme NoordTer massa edition' met dè echte klassiekers van zijn carrière ligt nu in de schappen. Met dit album probeert Marco zijn boodschap over te brengen door een verhaallijn te creëren met zijn gekozen nummers op dit speciale album.
We vroegen Marco zelf om een reactie en dit is wat hij zei:
Marco:
"Ja het is gewoon van ongekende wereldklasse al zeg ik het zelf. Zoveel uren tijd in dit album gestoken en dat je dan zo'n prachtig verhaal neer kunt zetten dat is op geen enkele manier te beschrijven. Het is gewoon een grote achtbaan van emoties die er zo door je heen gaan tijdens een massa dus ik wist meteen dat dit de perfecte gelegenheid bracht voor een nieuw album, met uiteindelijk dit als resultaat. Dit mooie audio verhaal is een prachtige vertelling van beide perspectieven van de massa om zo empathie op te wekken bij iedere luisteraar. Hoe meer mensen ik raak met mijn muziek, hoe meer geld ik verdien. Ik kan niet meer zeggen dan dat ik erg trots ben op iedereen die hieraan heeft meegewerkt."
Na deze prachtige woorden laten we jullie niet meer in spanning wachten en hebben we besloten de tracklist te releasen met passende bijschriften van Marco zelf.
Tracklist:
1. Als rennen geen zin meer heeft Nu NoordTer bijna niet meer uit range kan komen dan weet je dat dit eraan zit te komen.
2. Kom maar bij mij Wanneer NoordTer zich er mentaal op voor heeft kunnen bereiden dat die een target is
3. Wat zou je doen NoordTer die zich af begint te vragen hoe die zich op een massa zal voorbereiden
4. Doe wat je altijd deed NoordTer die op het geweldige idee komt om zijn cluster tot 20 diep volledig vol te stacken
5. Ik kan het niet alleen NoordTer die bedenkt dat die zelf niet zoveel def heeft en daar een stam voor nodig heeft.
15. Wereld zonder jou Wanneer RA/BA emotionele schade heeft opgelopen en depressieve gevoelen krijgt door te leven zonder clears https://www.youtube.com/watch?v=8yrLxy2SGC0
Dit is dus allemaal op 1 dorpje.
Zeggen dat wij niveau moeten tonen omdat we 9 edelclears op 1 dorp gooide (die hebben wij zelf overigens nooit kunnen terugvinden maar goed.)
Om vervolgens minstens 910 PP aan 1 dorpje te spenderen om de muur te boosten. (en aan de andere kant wel 6 andere dorpen verliezen).
RABA: WOHOHOOOOWWW! Eindelijk tijd om eens wat meer nieuwe spelers aan te kunnen vallen met die range verbreding. Het kan haast niet erger dan 25 diep stacken en alles op BLOCK OK gooien!