Spotprenten

DeletedUser78710

Guest
Hoe kan je denken dat 10 clears binnen 100 ms een time bot is? Als je 73 gaat spelen zul je veel mensen moeten reporten dan.
10 clears niet maar dit maal 800 dan wel , iedereen mist wel eens een aanval niet ?
of ga jij zeggen dat je op 48 uur geen enkele aanval fout timed :)
Maar goed het gebruik er van is bewezen :p
 
Reactiescore
470
10 clears niet maar dit maal 800 dan wel , iedereen mist wel eens een aanval niet ?
of ga jij zeggen dat je op 48 uur geen enkele aanval fout timed :)
Maar goed het gebruik er van is bewezen :p

Dus je kreeg 8000 clears? voor zover ik weet is het gebruik bewezen bij iets van 20 aanvallen, de rest is door de co's die geen bot gebruikte verstuurd. En ja, met een goed team en goed internet moet het lukken om alles binnen dezelfde 100ms te timen.
 

Deleted User - 487957763

Guest
10 clears niet maar dit maal 800 dan wel , iedereen mist wel eens een aanval niet ?
of ga jij zeggen dat je op 48 uur geen enkele aanval fout timed :)
Maar goed het gebruik er van is bewezen :p
Zucht... er zijn ook aanvallen gemist als je even objectief kijkt. Zelfs een aantal keer op een aantal seconden. Timebot is niet dat je account open laat en die je planning voor jou afwerkt o_O

Dat Teun hem gebruikt heeft dat staat vast. Daarbij stuurde Pony op 2 accounts in totaal 350-400 incomings. Met de wetenschap van nu had ik liever die 20 incomings niet die Teun gestuurd had. Begreep dat Autismal al gerunned was lol.
 
Reactiescore
300
Zucht... er zijn ook aanvallen gemist als je even objectief kijkt. Zelfs een aantal keer op een aantal seconden. Timebot is niet dat je account open laat en die je planning voor jou afwerkt o_O

Dat Teun hem gebruikt heeft dat staat vast. Daarbij stuurde Pony op 2 accounts in totaal 350-400 incomings. Met de wetenschap van nu had ik liever die 20 incomings niet die Teun gestuurd had. Begreep dat Autismal al gerunned was lol.

Op autismal zaten juist extra spelers na jullie massa. :D
 

Deleted User - 487957763

Guest
Op autismal zaten juist extra spelers na jullie massa. :D
Kan de screenshot hier wel neerzetten, maar idk of dat nodig is nu de wereld toch gespeeld is. Lvlysticfire heeft dus niet de massa gedeffed voor Autismal :rolleyes:
 

DeletedUser69389

Guest
Heb je dit zelf getypt of is dit automatisch gegenereerd door een soort van bot?

MvG
Dimitri
Ook dit toont alweer aan hoe noob je bent. Zoals je stamgenoten kunnen bevestigen heb ik dat botgebruik direct afgekeurd. Dat je nog grappig probeert te doen hierover toont alleen maar aan hoe triest je bent. Ik vind het hele botgebruik een mes in de rug van ons als stam, richting jullie als vijand, maar ook richting ons als team. Dat je over de rug van die gedupeerden grappen wilt maken vind ik niet kunnen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
239
Je vergeet even te vermelden dat je leuk team het eerst dagen aan een stuk heeft ontkent?
Naja, anyways... proficiat met de naams verandering, nu zal niemand jullie nog herkennen... tot de volgende ban.

MvG
Dimitri
 

Deleted User - 487957763

Guest
Je vergeet even te vermelden dat je leuk team het eerst dagen aan een stuk heeft ontkent?
Naja, anyways... proficiat met de naams verandering, nu zal niemand jullie nog herkennen... tot de volgende ban.

MvG
Dimitri
Ben je dom of doe je dom? Als ik/wij wisten dat het echt gebruikt was hadden we echt wel anders gekraaid.
 
Bovenaan