Spotprenten

Reactiescore
29
Kijk naar je autismal, ban en toen -30%.
Is niet aangevallen geweest toen het aan het licht kwam.
Ik was er toen niet bij, en heb geen zicht op wat er zich toen juist afspeelde, maar hier heb ik toch wel andere dingen gezien, en het is zonde dat het ponyaccount jullie op die manier in de steek heeft gelaten...
 
Reactiescore
1.367
Ik was er toen niet bij, en heb geen zicht op wat er zich toen juist afspeelde, maar hier heb ik toch wel andere dingen gezien, en het is zonde dat het ponyaccount jullie op die manier in de steek heeft gelaten...

Toen was het vrij simpel, autismal deed dubbel accounten, en toen zijn wij ZEEER coulant geweest door er niet direct van te gaan profiteren...
 

DeletedUser81223

Guest
Kijk naar je autismal, ban en toen -30%.
Is niet aangevallen geweest toen het aan het licht kwam.

Kom hier niet weer mee. Easy te weerleggen zoals ik gisteren ook al gedaan heb. Er zijn tijdens de ban wel degelijk meerdere dorpen gepakt en ja ook dat was weer pony die dat deed ook tegen de cf regels in, de overige dorpen kwamen netjes terug van szn maar die van pony niet, en die zat gewoon in jullie stam dus mag ook gezien worden als niet netjes afgehandeld.

Verder grappige pics allemaal ;)
 
Reactiescore
1.367
Ik kiddo
 
Reactiescore
533
Er was eens een kleine man naast de goddelijke Johnny. Weinig interesse had deze God in deze kleine man. Zo gaat dat wel vaker, je herkent het wel.

De kleine man voelde deze afwezigheid en in de plaats van nederig te blijven en hard te werken besloot hij de Goden uit te dagen. Voor deze Goden had dit nog steeds geen invloed. 'Hij doet maar, zijn acties raken ons niet. Niet meer dan een kietel' klonk het bij monde van deze Goden.

Tijd verstreek. Arroganter werd de man, hij waande zich zowaar een grotere goddelijkheid dan zijn grote buur. Hij begon te denken dat hij zelfs beter was.
Toen deze man echter besloot nog een stap verder te gaan en andere uit te lachen was het genoeg.
1grote smak en poef de kleine man was weg. Weggelopen, platgedrukt niemand weet het nog.

De Goden zochten hun rustplaats op wetende dat volgende slogan kracht is bijgezet.
KARMA IS A BITCH K1SHO!
 
Reactiescore
533
De wereld is gespeeld Sjonnie, probeer je nou echt nog “prestaties” binnen te slepen wanneer iedereen gestopt is? Haha. Nou.. Het is jou, samen met hulp van wat vriendjes/overlopende stabber, na een half jaar dan eindelijk wél gelukt. Chapeau!

Misschien verstandig om in de toekomst... Oh shit! Er is geen toekomst!

Zoals al vaker verkondigd mag je de dorpjes (nu eindelijk echt, en met goddelijke kracht) in je reet steken.

Jij hebt een paar dorpjes, ik SZN op de knietjes.

Dag dag
Het verhaal staat op zichzelf en je zet het nog wat kracht bij. Bizar dat je nog kan praten, gisteren lopen pronken geen enkel dorp te hebben verloren en morgen geen dorp meer hebben? Ik hoor je echter vanaf mijn hemelse statuut niet meer. Ruis op de lijn, je bent namelijk weer klein.
 

DeletedUser81453

Guest
Binnen SZN verliezen ze dorpen voor minder. :)

En inderdaad, laten we eens eerlijk zijn. Wanneer je even verder speurt zie je dat het account nagenoeg inactief is, al een hele tijd trouwens samen met de gehele stam door alle ontwikkelingen. Het hier brengen, nadat net de wereld beslist is en eigenlijk niemand meer speelt, als iets groots is nou ook niet bepaald een prestatie te noemen. Zeker niet wanneer hij het hier alleen brengt, maar niet alleen is geweest. 10M punten vs 250K, kom op zeg.. Haha, een actie die overigens is voortgekomen enkel en alleen uit frustratie, geweldig.

Maar ach, neem het zoals je wilt. Mijn dorpjes verliezen VS heel SZN dat verliest, tel uit je winst! Persoonlijk was ik hier alleen nog voor het laatste, dacht dat dat wel duidelijk was. :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.478
Binnen SZN verliezen ze dorpen voor minder. :)

En inderdaad, laten we eens eerlijk zijn. Wanneer je even verder speurt zie je dat het account nagenoeg inactief is, al een hele tijd trouwens samen met de gehele stam door alle ontwikkelingen. Het hier brengen, nadat net de wereld beslist is en eigenlijk niemand meer speelt, als iets groots is nou ook niet bepaald een prestatie te noemen. Zeker niet wanneer hij het hier alleen brengt, maar niet alleen is geweest. 10M punten vs 250K, kom op zeg.. Haha, een actie die overigens is voortgekomen enkel en alleen uit frustratie, geweldig.

Maar ach, neem het zoals je wilt. Mijn dorpjes verliezen VS heel SZN dat verliest, tel uit je winst! Persoonlijk was ik hier alleen nog voor het laatste, dacht dat dat wel duidelijk was. :D
Je beweert dus zelf dat je de hele wereld niets gedaan heb?
 
Reactiescore
533
1582920531064.png
K1sho natuurlijk, zal wel eerder dit zijn.
1582920626661.png
 

DeletedUser81453

Guest
Er zijn een aantal gebeurtenissen geweest die voor de inactiviteit gezorgd hebben. Stabbende stamleden bijvoorbeeld, die vervolgens bij SZN welkom zijn. Ik kan alles voor de zoveelste keer gaan herhalen maar inmiddels weet iedereen uit welk hout SZN gesneden is.

Wat ik overigens ook kan herhalen, is dat SZN gerekt is. Daar krijg ik dan weer geen genoeg van.

137D400C-6434-4B6A-8D93-F09989158DD3.jpeg
 
Reactiescore
533
1582921631770.png
Zwaai Zwaai K1sho
 
Bovenaan