Spotprenten

Reactiescore
742
als je deze 'info' gaat vergelijken met het beter zijn en worden in game door deze info kun je nu al beter stoppen met spelen...
 

Deleted User - 24028

Guest
Ik ben niet echt triggerd, vind het alleen spijtig dat walk info nodig heeft terwijl ze kwalitatief een stuk beter zijn. Niet de eerste keer namelijk dat er doorgestuurd is alleen je geeft nu zelf het bewijs.
Kom op, hoe veel pogingen gaan jullie nog ondernemen om te trachten Walk uit te maken voor een stam die het vuil speelt?

Het is niet dat we vragen om informatie en ook niet zo dat we belangrijke informatie doorgestuurd krijgen, af en toe verschijnen er van deze leuke screens zodat we eens goed kunnen lachen. En nu was het gewoon te verleidelijk om het eens goed in Tony zijn gezicht te wrijven, je kan niet zo een grote mond hebben en tegelijkertijd sucken in TW en gaan runnen :rolleyes:

Maar wees gerust, als er ooit echte info tot bij ons komt dan zal ik dat onmiddellijk aan je laten weten. Maak jij je nu maar verder druk in je eigen stam ipv in die van mij ;)
 

DeletedUser69389

Guest
Info doorgespeeld krijgen uit discord maar dan wel hier stoer gaan doen. Dacht dat jullie beter waren dan dat maar schijnbaar willen jullie sterk spel besmeuren met dat soort zaken.
Nja er zit een verschil tussen echt stamgevoelige info over massa's, activiteit en dergelijke t.o.v. dit. In plaats van ogenschijnlijk de schuld in de schoenen van Walk te schuiven kun je beter ook de schuld bij Cave zelf zoeken. Want niet alleen Walk ontvangt de informatie. Ook anderen zoals ikzelf ontvangen info die eigenlijk in Cave hoort te blijven en waar ik jullie leider al een hele poos terug al over getipt heb.
 

Deleted User - 24028

Guest
Nja er zit een verschil tussen echt stamgevoelige info over massa's, activiteit en dergelijke t.o.v. dit. In plaats van ogenschijnlijk de schuld in de schoenen van Walk te schuiven kun je beter ook de schuld bij Cave zelf zoeken. Want niet alleen Walk ontvangt de informatie. Ook anderen zoals ikzelf ontvangen info die eigenlijk in Cave hoort te blijven en waar ik jullie leider al een hele poos terug al over getipt heb.
Maar die je ondertussen wel door lult naar anderen (zoals Walk spelers) om jezelf interessant voor te doen, altijd grappig bij ons in de chat als blijkt dat jij verschillend mensen hebt aangesproken over iets op deze wereld waar je niks mee te maken hebt :oops:
 
Reactiescore
2.369
Zo ken je hem he. Kiezen om te stoppen op Hope en binnen Cave, en dan enkel maar negatief praten. Ah, men leert er uit I guess
 

Deleted User - 487957198

Guest
Informatie doorsturen vanuit een stamchat is wel erg laag bij de grond. Zelfs al gaat het om 'niet cruciale' informatie is het vast erg fijn om te weten dat bij elk meningsverschil/conflictje de vijand meeleest. Triest niveau.
 

DeletedUser69389

Guest
Informatie doorsturen vanuit een stamchat is wel erg laag bij de grond. Zelfs al gaat het om 'niet cruciale' informatie is het vast erg fijn om te weten dat bij elk meningsverschil/conflictje de vijand meeleest. Triest niveau.
Helpt ook niet mee wanneer men dit zelf ook in het openbaar loopt te verkondigen. Wel respect voor de mensen die er (vooralsnog) de schouders eronder zetten. Naar het schijnt Eric zelf ook en ik vind dat hij in het bijzonder hiervoor een pluim verdiend ondanks alles toch doen respect.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200201-212357_Skype.jpg
    Screenshot_20200201-212357_Skype.jpg
    275,4 KB · Weergaven: 68

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763

Deleted User - 24028

Guest
Een bericht waarin de vijandige hoofdleider verteld te stoppen is geen belangrijke informatie?
Please.
Natuurlijk niet. Wat interesseert iemand het nu wie er stopt en wie niet... En hoort het anders te zijn omdat het een leider was? Please de helft van Cave is doorheen de tijd leider geweest...

Daarbij runt (stopt) het target van 90% van de Walk massa's, dus we zijn eigenlijk niks te weten gekomen :D

Informatie doorsturen vanuit een stamchat is wel erg laag bij de grond. Zelfs al gaat het om 'niet cruciale' informatie is het vast erg fijn om te weten dat bij elk meningsverschil/conflictje de vijand meeleest. Triest niveau.
Het doorsturen is zeker en vast niet netjes. Maar gezien wat er in staat gok ik dat het aardig rommelt in Cave en dit zo naar buiten is gebracht door iemand. Dat is iets dat Cave zelf in de hand heeft. Voor dit soort informatie ga ik in elk geval niet gaan onderzoeken van waar het komt. Als er ooit info tot bij ons komt betreffende lopende zaken die invloed hebben op het spel (bv massa informatie) zal ik dit wel doen en melden.

Heerlijk was een spotprent om met iemand met een groot bakkes te lachen allemaal teweeg kan brengen...
 
Reactiescore
967
Natuurlijk niet. Wat interesseert iemand het nu wie er stopt en wie niet... En hoort het anders te zijn omdat het een leider was? Please de helft van Cave is doorheen de tijd leider geweest...

Daarbij runt (stopt) het target van 90% van de Walk massa's, dus we zijn eigenlijk niks te weten gekomen :D


Het doorsturen is zeker en vast niet netjes. Maar gezien wat er in staat gok ik dat het aardig rommelt in Cave en dit zo naar buiten is gebracht door iemand. Dat is iets dat Cave zelf in de hand heeft. Voor dit soort informatie ga ik in elk geval niet gaan onderzoeken van waar het komt. Als er ooit info tot bij ons komt betreffende lopende zaken die invloed hebben op het spel (bv massa informatie) zal ik dit wel doen en melden.

Heerlijk was een spotprent om met iemand met een groot bakkes te lachen allemaal teweeg kan brengen...

Ik accepteer extra likes als bedankmethode.
 
Reactiescore
430
Helpt ook niet mee wanneer men dit zelf ook in het openbaar loopt te verkondigen. Wel respect voor de mensen die er (vooralsnog) de schouders eronder zetten. Naar het schijnt Eric zelf ook en ik vind dat hij in het bijzonder hiervoor een pluim verdiend ondanks alles toch doen respect.

Er is geen een wereld geweest waar ik me schouders er niet onder heb gezet, anders begin ik er niet aan.
vaak kijk ik naar de erop volgende 2 maanden, en als die niet heel druk zijn begin ik ergens aan en probeer ik er wat mooiers van te maken helaas is mijn enthousiasme, soms ook een valkuil.

ik heb voorlopig nog genoeg tijd om er iets moois van te maken, maar helaas zijn er weinig, (lees niet genoeg) mensen te vinden om tegen een zo sterke stam te spelen als walk, ik heb al vaak genoeg gevraagd voor mensen via diverse kanalen, en steeds komen er 1,2 een enkele keer zelfs 3 mensen binnen maar als dan leden van de harde kern uit de stam weg gaan om een paar dingen die zijn gezegd in een wereldchat. waar die gene zelf de hier bovenstaande dingen allemaal heeft lopen verkondigen (lees post van slizz zaterdag 13:14)
ik heb destijds toen martijn begon over het maken van een meme over het verlies van de MB dorpen/eigen dorpen van why not, terwijl hun zelf, samen met anderen uit de stam, heel erg boos waren toen er bij mij een CF lag door een inactieve du gezegd, 'je mag er van mij een meme overmaken maar ik denk niet dat je er meer vrienden mee krijgt' en blijkbaar is dat een enorme beschuldiging. vooral omdat het waar zoveel mensen bij waren was.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
983
DBA is niet gestopt, is alleen gerekked! DBA top Cave flop!

Nogal logisch dat ze gerekked zijn als 3 van de spelers al op voorhand gaan runnen voor ze aanvallen krijgen om zo te kunnen zeggen dat ze niet gerund of gerekked zijn xd
 
Reactiescore
766
Nogal logisch dat ze gerekked zijn als 3 van de spelers al op voorhand gaan runnen voor ze aanvallen krijgen om zo te kunnen zeggen dat ze niet gerund of gerekked zijn xd
He cracked our code!
 
Reactiescore
1.918
Cave noobs confirmed
 
Reactiescore
2.369
True tho
 
Reactiescore
2.444
3waj6d.jpg
 
Bovenaan