Spotprenten

Reactiescore
141
Vind dit toch al een spotprent opzicht. Is niet de enige, is Cave diep de grot in gerunned?
 

Bijlagen

  • tempsnip.png
    tempsnip.png
    61,7 KB · Weergaven: 103
Reactiescore
2.478
Ik vind de vraag waarom de aanvaller 100 kata's heeft eigenlijk beter
 
Reactiescore
2.369
KATAS!!!
 

Deleted User - 1942737

Guest
de grote monden zijn altijd de leukste om kapot te spelen :p
 

Deleted User - 487957198

Guest
26 dorpen even kwijt, oke dat tot daar aan toe, maar dan wederom 0 recaps? Hoe flikker je dat? Paar cleartjes en edels timen achter dorpen die verloren dreigen te gaan is echt peanuts... Onbegrijpelijk.
 

DeletedUser69389

Guest
26 dorpen even kwijt, oke dat tot daar aan toe, maar dan wederom 0 recaps? Hoe flikker je dat? Paar cleartjes en edels timen achter dorpen die verloren dreigen te gaan is echt peanuts... Onbegrijpelijk.
Je vergeet nog de vorige wave waar zij en hun DU ook al verloren. I.p.v. dan acc te herstellen liever nog meer front bijpakken en dan dat front dik stacken. Maar je oude front laten doorlopen.... WTF:oops::rolleyes::D
 
Reactiescore
2.178
Info doorgespeeld krijgen uit discord maar dan wel hier stoer gaan doen. Dacht dat jullie beter waren dan dat maar schijnbaar willen jullie sterk spel besmeuren met dat soort zaken.
 
Reactiescore
967
Als er iemand was die stoer deed, was je (voormalige) leider wel. Verder is het topic spotprenten, waar over het algemeen mensen dingen posten om een ander te triggeren. Gezien je reactie dus weer best goed gelukt.
 
Reactiescore
2.178
Als er iemand was die stoer deed, was je (voormalige) leider wel. Verder is het topic spotprenten, waar over het algemeen mensen dingen posten om een ander te triggeren. Gezien je reactie dus weer best goed gelukt.

Waar maak ik commentaar over spotten? Maar mooi antwoord, laat zien waar je morele waardes liggen.
 
Reactiescore
967
Je schrijft hier, als in de locatie waar er zo stoer gedaan wordt. Vandaar mijn post. Verder niet mijn probleem dat jij getriggert raakt van een doorgestuurd bericht binnen jullie discord. En begin nou alsjeblieft niet over gehanteerde morele kwesties want dan zijn we over een paar weken nog bezig.
 
Reactiescore
2.178
Ik ben niet echt triggerd, vind het alleen spijtig dat walk info nodig heeft terwijl ze kwalitatief een stuk beter zijn. Niet de eerste keer namelijk dat er doorgestuurd is alleen je geeft nu zelf het bewijs.
 
Bovenaan