Spotprenten

Reactiescore
634
Er is Tijd van komen en Tijd van gaan.
Tijd van gaan is voor Coruscant is aangebroken.

Vaarwel TW.........................................
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
1573607080478.png
 
Reactiescore
1.478
Met al die grootspraak van je is er waarschijnlijk ook niemand die het erg vind.
 

DeletedUser78702

Guest
Dit is gewoon weer zen favoriete mopje zoals hij begin deze wereld al eens maakte. Je zal het morgenvroeg wel zien maar pas op want het is echt hilarisch!!
 
Reactiescore
634
Ik hoef niemand belachelijk te maken, dat word al voor mij gedaan.

Gozer,

Boek maar eens de helft van de resultaten wat Coruscant heeft geboekt tegen jullie, daarna mag je mond open trekken.
Nu met Lucht komen aanzetten is iets voor Noobs.

Wat heeft Duck en/of Ruia buiten schuilen achter de stam def bereikt tegen Coruscant ?.
Vandaag zijn jullie aanvallende accounts.
Laat zien dan wat je in huis hebt
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.181
Gozer,

Boek maar eens de helft van de resultaten wat Coruscant heeft geboekt tegen jullie, daarna mag je mond open trekken.
Nu met Lucht komen aanzetten is iets voor Noobs.

Wat heeft Duck en/of Ruia buiten schuilen achter de stam def bereikt tegen Coruscant ?.
Vandaag zijn jullie aanvallende accounts.
Laat zien dan wat je in huis hebt

Welke resultaten? Tegenover duck heb je niks bereikt. Kom uit die droomwereld lol.
 
Reactiescore
634
Dan kan jij als beter toch iets bewijzen.
Lopen +250 rode rammen.
Aantal tegen Duck was nog niet eens de helft ervan.

Dus laat zien dat jij betere bent ;).
Want anders ga jij jezelf belachelijk maken (jouw woorden)

En niet overal aanvalsrapporten delen.
Groei beetje op ;)
 
Reactiescore
967
Tegenwoordig is het boeken van winst schijnbaar te meten met het aantal binnenkomende rode bijlen in plaats van veroverde dorpen. Best interessant, mja je moet iets als je het laatste niet kunt waarmaken:rolleyes2:
 
Reactiescore
1.581
Laten we maar weer ontopic gaan indd. 2 dagen terug kregen we van sickminds een rondje sloop fakes, ik dacht laat ik mijn clear en edels maar even dodgen dan..

faal.png
 
Bovenaan