Spotprenten

DeletedUser73358

Guest
Denk dat je in je handjes mag knijpen als wij daadwerkelijk eens front def gaan timen dat je genoeg off gaat hebben vriend.

Doe het dan, handjes knijpen was het vorige keer ook al. Ik verdedig goede massas met liefde maar als de tegenstander enkel pruts werk verricht en toch weer met grootspraak aankomt mag je echt ergens anders gaan janken.

Overigens zaten we op +/- 105k verloren troepen vs 770k verslagen. Geen idee of er ergens een muur is geboost maar nodig zou het niet geweest zijn. Veel goedkoper kan je niet deffen.

In totaal waren de stats 2.6m ODA tegen 6.8m ODD, hou er rekening mee dat extreem veel bashclears van MBs etc kwamen waarachter One achter zat dus in realiteit waren de stats zelfs nog gunstiger voor Walk. Gezien wij geen lopende oorlogen met die stammen hebben.
 

DeletedUser77942

Guest
Doe het dan, handjes knijpen was het vorige keer ook al. Ik verdedig goede massas met liefde maar als de tegenstander enkel pruts werk verricht en toch weer met grootspraak aankomt mag je echt ergens anders gaan janken.

Overigens zaten we op +/- 105k verloren troepen vs 770k verslagen. Geen idee of er ergens een muur is geboost maar nodig zou het niet geweest zijn. Veel goedkoper kan je niet deffen.

In totaal waren de stats 2.6m ODA tegen 6.8m ODD, hou er rekening mee dat extreem veel bashclears van MBs etc kwamen waarachter One achter zat dus in realiteit waren de stats zelfs nog gunstiger voor Walk. Gezien wij geen lopende oorlogen met die stammen hebben.

Je was niks zonder je stacks noob
 
Reactiescore
967
En over dat stukje dat ik beweer dat wij het meest gewaagde front hebben, ja dat vind ik. Dit deels omdat er tot nu toe gewoon nog te weinig actie tussen Walk en Cave. onderling is geweest aangezien wij alles mochten ontvangen. Het is voor ons eigen conto als accounts die tegen dba of tifs aanliggen zichzelf leeg kunnen zetten en dat wij daarvan niet profiteren maar dat zelfs spelers die fronten met cave ene flinke ods stijging hadden zegt denk ik wel genoeg over de activiteit aan dat front.

Er zit een verschil in een niet uitdagend front hebben of het zo doen laten blijken door het nemen van risico's voor stamgenoten. De enige deff die van cave fronters kwamen waren de deffjes die ridders bevatte. Dat zijn max 10 deffjes op accounts van 1,1M gemiddeld. Dus 10 van de 55 deffjes. Zo'n enorm risico is dat nog niet eens zou ik zeggen. Dat er een verschil zit in het walk<> cave front en het walk <> One. front moet ik je gelijk in geven, want bij het front met One. wordt er nou eenmaal bloed geroken. Niet heel raar dat wanneer er winst valt te boeken de focus op die kant wordt gelegd, jullie zouden niet anders doen. Echter om nou te concluderen dat het front niet actief is omdat dergelijke fronters ods stijgingen hebben vind ik nogal krom geformuleerd.

Overigens is het geen geheim dat de communicatie onderling bij Walk. vlottend verloopt. Dus best raar als je opkijkt dat er soepel met mobiele deff rondgegaan wordt, zo zou dat in elke stam gedaan dienen te worden. Geen idee waarom dat bij One. niet het geval kan zijn. Wellicht ligt het aan de torenhoge prestacks die elke frontspelers heeft staan of misschien loopt de communicatie/activiteit niet vlekkeloos. Wie zal het weten. Ik weet wel dat het erg opmerkelijk is dat op bij een massa zoals die op celtic na 3 dagen nergens stamdeff is aangekomen en het account zich maar op eigen houtje moet zien te redden(op wat recaps, snipes en backdrafts na) en uiteindelijk wordt overgegaan op internen. Doe ermee wat je wilt, maar krab jezelf even achter je hoofd:

1573576224159.png
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.918
Youwhotm8 Croissant
 

DeletedUser69389

Guest
Martijntjeee,

Net hoe jij zingt voor je buren.
Gaan wij op bezoek bij onze buren om onze contact levendig te houden

TW is niet enkel een 2 vs 1 opzetten, maar ook een spel waar je leuke contacten kan opbouwen :)
Ja 2 vs 1... Daarom dat Hope ook op Walk ging...
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
dat was toch een oda/odd-boost om het bondgenootschap tegen one geheim te houden :rolleyes:
 

DeletedUser78491

Guest
Ja 2 vs 1... Daarom dat Hope ook op Walk ging...
Ben je dom of doe je dom? Er is toch duidelijk gezegd dat het nu praktisch gezien een 2v1 is omdat zowel Cave! als Walk massas op elkaar doen en er geen massas over en weer gaan op dat front. Dat jullie geen bg hebben snappen we ook wel denk ik ( of hopen :p)
Dat 1 van de 10 acc's van Cave! op walk gaat doet daar letterlijk niks van af.
 
Reactiescore
1.476
Ben je dom of doe je dom? Er is toch duidelijk gezegd dat het nu praktisch gezien een 2v1 is omdat zowel Cave! als Walk massas op elkaar doen en er geen massas over en weer gaan op dat front. Dat jullie geen bg hebben snappen we ook wel denk ik ( of hopen :p)
Dat 1 van de 10 acc's van Cave! op walk gaat doet daar letterlijk niks van af.
Onze Coruscant gelooft dat echt. Maar het is inderdaad zo dat er meer off van walk richting one. loopt dan richting cave. Dit komt enkel omdat one. gewoon minder goed deft dan cave, waardoor er bij one. meer te halen valt.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Hahahaha coruscant wordt rekt bye
 
Bovenaan