Spotprenten

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Er is gewoon betere cohesie, meer activiteit en meer tijd dat er in planningen wordt gestoken.

Is beetje zwak om dan het een beetje te verwijten aan mogelijke bots. Binnen 100ms timen kan meestal redelijk constant. Met de One leden waarmee ik heb gespeeld op vorige werelden lag het niveau (van de tegenstander) ook echt veel lager. En zelf deden we nooit aan getimede massa's destijds.
 
Reactiescore
967
Hedendaags wordt er raar opgekeken als je fatsoenlijk kan timen of als je veel tijd in offen stopt, je had die massa's vroeger eens moeten zien.. daar was de massa van vandaag kinderspel bij. Dit zijn weer perfecte voorbeelden van hoe drastisch werelden gekelderd zijn in niveau over de laatste jaren.
 
Reactiescore
3.540
Ik speel al redelijk lang TW maar ik heb nog nooit gezien dat meerdere accounts zo strak clears en edles timen. Nog niet te beginnen over de def die er constant maar weer strak achter zit. Je kan best eens geluk hebben dat iets lekker strak getimed is maar bij Walk. Is dit vaste koek.

Zag gister ook voorbij komen dat er op 1 moment 3x 2 split edels tegelijk werden verstuurd. Jullie zullen best handigheid hebben hierin door de ervaring maar heb toch mijn vraagtekens of het allemaal wel zo eerlijk gaat als het lijkt.

Bedankt voor het compliment aan onze stam. Als je nou oprecht niet gelooft dat het allemaal gewoon legitiem gaat dan is dat jammer, maar ik ga niet mijn tijd verdoen aan discussiëren over iets dat een welles-nietus verhaal gaat worden. Ja we kunnen goed timen, onze Skype staat vol met 1000en berichten over time battles tussen accounts en zijn inderdaad vele nachten online geweest. Op Cacturne zat @Rob. bijvoorbeeld tot 5:30 UFC te kijken zaterdagnacht, waardoor hij gewoon online was om times te zenden. En dan zet iemand anders wekkertje om 6, en zo ben je het klokje weer rond.

Als je er echt heilig van overtuigd bent dat we aan het timebotten zijn, gooi een report onze kant op. Dan zal het TW team je zelf wel vertellen dat het allemaal legitiem is gegaan en kan jij weer rustig slapen (maar niet te lang!).
 
Reactiescore
1.542
Ben zelf ook niet bekend met scripts dusja geen idee wat er allemaal beschikbaar en legaal is :p zou leuker zijn als iedereen over hetzelfde kan beschikken maarja dat zal jullie geluk wel zijn dat je een eigen scripter hebt.

Gewoon alles uit de losse pols doen

Edit: Als je blijkbaar 3x 2 split edels op 1 moment kan sturen en dat is beschikbaar via Chrome timen dan zal dat wel mogen. Wist ik ook niet. Merk alleen wel dat de meeste spelers hier die wel aardig ervaring hebben raar staan te kijken van deze timings.
 

DeletedUser74418

Guest
En dan zet iemand anders wekkertje om 6, en zo ben je het klokje weer rond.

Wat een levenloze loser zeg

Ben zelf ook niet bekend met scripts dusja geen idee wat er allemaal beschikbaar en legaal is :p zou leuker zijn als iedereen over hetzelfde kan beschikken maarja dat zal jullie geluk wel zijn dat je een eigen scripter hebt.

Gewoon alles uit de losse pols doen

T-timen voor chrome is idd al jaren een legendarisch script dat alleen een zeer select groepje tot haar beschikking heeft.
 

Deleted User - 1942737

Guest
Ik speel al redelijk lang TW maar ik heb nog nooit gezien dat meerdere accounts zo strak clears en edles timen. Nog niet te beginnen over de def die er constant maar weer strak achter zit. Je kan best eens geluk hebben dat iets lekker strak getimed is maar bij Walk. Is dit vaste koek.

Zag gister ook voorbij komen dat er op 1 moment 3x 2 split edels tegelijk werden verstuurd. Jullie zullen best handigheid hebben hierin door de ervaring maar heb toch mijn vraagtekens of het allemaal wel zo eerlijk gaat als het lijkt.
Ik heb uit goede bron vernomen dat er heel regelamtig stamcalls zijn waarin random ms worden gedropt en iedereen zo strak mogelijk timet. Dagelijks 100x time oefenen resulteert in dit soort massas neem ik aan
 

Deleted User - 697374

Guest
eRseAPY.png


Ben zelf ook niet bekend met scripts dusja geen idee wat er allemaal beschikbaar en legaal is :p zou leuker zijn als iedereen over hetzelfde kan beschikken maarja dat zal jullie geluk wel zijn dat je een eigen scripter hebt.

Gewoon alles uit de losse pols doen


alsjeblieft hier kan je ook mee 2 edelparen tegelijk timen
 
Reactiescore
2.062
Hedendaags wordt er raar opgekeken als je fatsoenlijk kan timen of als je veel tijd in offen stopt, je had die massa's vroeger eens moeten zien.. daar was de massa van vandaag kinderspel bij. Dit zijn weer perfecte voorbeelden van hoe drastisch werelden gekelderd zijn in niveau over de laatste jaren.

Mee eens, een getimede massa vroeger was vaak ook een grap. Maar vroegere werelden zijn niet meer met vandaag te vergelijken, op meerdere factoren en niet alleen het niveau. Moet zeggen dat de massa van vandaag vanuit walk best netjes is uitgevoerd. Je ziet hier hoe belangrijk het is om een verzorgde en tactische massa uittevoeren en niet een simpel massatje en maar gewoon wat clears gooien, wat er bij One. de laatste tijd wel is gebeurd.
Ik denk niet dat One. op dit moment alles eruit haalt wat ze kunnen. Veel spelers kunnen beter, maar het komt er niet 100% uit. Helaas, One = flop op wereld 69. (tot nu toe)
 
Reactiescore
1.278
Zijn nog genoeg timebots die werken op TW waar het TW-team nagenoeg niks aan doet dus zo gek zijn de beschuldigingen niet.

Helaas valt het gebruik van bots niet te bewijzen of te ontkennen dus gaat dit op niets uitlopen. Een gevolg van het verval van TW, waardoor de controle op scripts erg slordig is.(eigelijk altijd al)
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
1572860958963.png
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Sem je laat mij wel een nerd voelen door zo luidop te zeggen dat ik tot 5u30 naar halfnaakte mannen kijk. Ik quit
 
Reactiescore
110
Sem je laat mij wel een nerd voelen door zo luidop te zeggen dat ik tot 5u30 naar halfnaakte mannen kijk. Ik quit

Niets om je voor te schamen! Was een lekker gevechtje die laatste, jammer dat die vroegtijdig gestopt werd:smile:
 

DeletedUser73358

Guest
Timings van Vamos waren verre van strak, genoeg dorpjes binnen waar de gaps tussen aanvallen 200+ ms was inclusief OS maar de kracht zat hem in de planning en uitvoering.

Op wereld 64 heb ik tientallen massa’s gezien die qua grootte en uitvoering beter waren. De massa’s zullen vanaf nu enkel groter/beter worden.

Je moet gewoon een capabele deffer zijn en een sterke stam achter je hebben. Ik vind het gejank dan ook wel slap.

1. Snipes onderschat;
2. Geen rekening gehouden met het snowball effect;
3. Onvoldoende stemhulp en dan doel ik
niet op stacks;

Dat zijn wel de belangrijkste puntjes. Punt 1 en 2 zijn volledig te wijten aan incapabele deffers, die geen grip op de situatie hebben. Je kunt timings wel de schuld geven, maar wat maakt dat uit als je het merendeel toch niet op stack hebt en er met edelparen/splits en snipekillers gewerkt wordt.

Puntje 3 is aan de stam/buren. Maar een massa zoals deze kun je niet stacken of goedkoop snipen, dan krijg je dus zoiets als dit.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310

Deleted User - 24028

Guest
Timebot FC mag weer eventjes los gaan
Ik speel al redelijk lang TW maar ik heb nog nooit gezien dat meerdere accounts zo strak clears en edles timen. Nog niet te beginnen over de def die er constant maar weer strak achter zit. Je kan best eens geluk hebben dat iets lekker strak getimed is maar bij Walk. Is dit vaste koek.

Zag gister ook voorbij komen dat er op 1 moment 3x 2 split edels tegelijk werden verstuurd. Jullie zullen best handigheid hebben hierin door de ervaring maar heb toch mijn vraagtekens of het allemaal wel zo eerlijk gaat als het lijkt.
Ben zelf ook niet bekend met scripts dusja geen idee wat er allemaal beschikbaar en legaal is :p zou leuker zijn als iedereen over hetzelfde kan beschikken maarja dat zal jullie geluk wel zijn dat je een eigen scripter hebt.

Gewoon alles uit de losse pols doen

Edit: Als je blijkbaar 3x 2 split edels op 1 moment kan sturen en dat is beschikbaar via Chrome timen dan zal dat wel mogen. Wist ik ook niet. Merk alleen wel dat de meeste spelers hier die wel aardig ervaring hebben raar staan te kijken van deze timings.

Djesus wat ben jij een zure verliezer seg... Kijk liever eens naar je eigen stam die massa's fouten maakt als reden voor de verliezen ipv meteen met beschuldigingen te beginnen zwieren over bots ed... Geen idee hoe lang je al TW speelt, maar als je dit nog nooit gezien hebt dan heb je nooit op hoog niveau TW gespeeld!

Wij zitten met allemaal teams bijna die van W64 komen, een wereld die enkel maar dit soort getimde massa's heeft gekend. Vele malen groter dan deze ook gewoon. Wij hebben aan de aanvallende zijde en de verdedigende zijde er van gestaan en zo een massa aan timings gezet over de tijd.

Dus stop met zwakke excuses zoeken voor jullie eigen nalatigheden en leer er wat van zou ik zeggen ;)
 
Reactiescore
5.594
Vroeger zaten er in verschillende stammen goede scripters, dan had je wel een voordeel ten opzichte van de tegenstander wellicht. Alleen vaak werden deze packs toch stiekem meegenomen naar andere stammen etc. Dus als alleen mensen in walk. de desbetreffende scripts/pack bezitten door warre is dat hun goed recht. Dat andere buiten walk de scripts niet hebben is een compliment aan Warre om het alleen aan een select groepje te geven.

Nu we het toch over scripts hebben, vroeger gebruikte ik vaak ds-timer alleen die doet het niet meer toch, is daar een vervanger voor of?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Getimede aanvallen moeten wel met scripts gebeurd zijn, vreemde redenering
 
Reactiescore
1.363
Bovenaan