Spotprenten

Reactiescore
767
past precies
 
Reactiescore
2.506
Alleen als er per nummer een goede prent komt. Minimaal 5 likes (+ mijn zege) is een geldige prent. Wie nummer 100 plaats krijgt 100 pp
 

Deleted User - 697374

Guest
One die het over hun aanval op walk van vandaag hebben.
cdaFLUA.png
 
Reactiescore
2.064
Hoezo het is bijna weekend
 
Reactiescore
1.581
One die het over hun aanval op walk van vandaag hebben.
cdaFLUA.png

Volgens mij staat onze prijzenkast nog aardig vol met winsten van de vorige keer.. wordt tijd voor een nieuwe want de huidige raakt al een beetje vol. Er was nog wel wat plek voor jullie (redelijke aantallen) verloren fast def =)

desalniettemin netjes gedeffed, valt niet veel van te zeggen.
 
Reactiescore
983
Volgens mij staat onze prijzenkast nog aardig vol met winsten van de vorige keer.. wordt tijd voor een nieuwe want de huidige raakt al een beetje vol. Er was nog wel wat plek voor jullie (redelijke aantallen) verloren fast def =)

desalniettemin netjes gedeffed, valt niet veel van te zeggen.

Die prijzen van vorige keer beginnen toch al te roesten dus die kan je binnekort weggooien.

Desalniettemin wijzen de statistieken toch aan dat die verloren fastdef meer dan goedgemaakt worden door het aantal verloren off ;)

Ook leuk om te zien dat vamos nu weer een team heeft dat van aanpakken weet. Leuk dagje inderdaad !
 
Reactiescore
1.581
Zeker leuk maar grotendeels was het toch de def van schedel en gentle die hun kontje heeft gered :p maakt verder niet uit want daar ben je een stam/team voor. Gelukkig hebben ze de draad opgepakt en is er weerstand vanuit 2 kanten :)
 
Reactiescore
967
Zeker leuk maar grotendeels was het toch de def van schedel en gentle die hun kontje heeft gered :p maakt verder niet uit want daar ben je een stam/team voor. Gelukkig hebben ze de draad opgepakt en is er weerstand vanuit 2 kanten :)

Wellicht dat er een ander resultaat was geboekt als er net zoveel tijd in efficient faken was gestopt als dat jullie deden met edels.
 
Reactiescore
1.283
Wellicht dat er een ander resultaat was geboekt als er net zoveel tijd in efficient faken was gestopt als dat jullie deden met edels.

Dit ontbrak wel een beetje aan de aanval.
Desalniettemin hoor je ons niet klagen over de verhouding van verliezen.
Goed gespeeld en op naar de volgende!
 

DeletedUser73358

Guest
Zeker leuk maar grotendeels was het toch de def van schedel en gentle die hun kontje heeft gered :p maakt verder niet uit want daar ben je een stam/team voor. Gelukkig hebben ze de draad opgepakt en is er weerstand vanuit 2 kanten :)

Nee, het was gewoon een slechte aanval. Maar zelfs een goede aanval had ik met liefde verdedigd, het verschil is enkel dat je wat minder snel klaar bent.
 
Bovenaan