Spotprenten

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.633
Ik vond het wel weer tijd voor spotprenten!

Nu deze fase toch nog zo saai is hebben mensen vast wel weer tijd voor spotprentjes :rolleyes:

Remember: Het zijn spotprenten. Dus niet te snel getriggered raken :D

Zal zo paar maken !
 

DeletedUser77014

Guest
644.jpg
 

DeletedUser73927

Guest
In Lars zijn defence, toch dat hall of fame plekje geclaimed :p
 
Reactiescore
1.454
Dat is nog nooit zo geweest, of ben je het daar niet mee eens?

Naja, als je voor de tijd van GS kopen geen skills had, kon je early game niet in de top staan. Je moest wel wat laten zien, slimme beslissingen nemen, wie clear je, wie edel je, etc. Tegenwoordig is het zo dat je gewoon gs koopt en daardoor zo'n voordeel hebt dat het toch niet uitmaakt of je alles verneukt. Iemand met die maar een kwart van de troepen heeft gaat geen edeltreintje stoppen dan (of je moet gaan cancelsnipen, maar aangezien de meerderheid dat niet kan is het niet reëel).
 
Reactiescore
1.018
Naja, als je voor de tijd van GS kopen geen skills had, kon je early game niet in de top staan. Je moest wel wat laten zien, slimme beslissingen nemen, wie clear je, wie edel je, etc. Tegenwoordig is het zo dat je gewoon gs koopt en daardoor zo'n voordeel hebt dat het toch niet uitmaakt of je alles verneukt. Iemand met die maar een kwart van de troepen heeft gaat geen edeltreintje stoppen dan (of je moet gaan cancelsnipen, maar aangezien de meerderheid dat niet kan is het niet reëel).
Ik had het niet enkel over de start, maar zelfs als je het alleen over de start hebt zijn er altijd meer dan genoeg geweest die niet bij de top 10 beste spelers hoorden maar wel top 10 startten. Je kunt dan denken aan boosts in de vorm van farms, dorpen die puur voor jou uitgebouwd worden of simpelweg stom geluk en een speler die geen volslagen noob is.
Daarnaast weet ik niet hoe het tegenwoordig is, ik speel eigenlijk geen reguliere werelden meer en ben alleen terug voor 1 classic (als het goed is), maar is het niet zo dat iemand die alles fout doet maar ziek hard boost alsnog gepakt wordt?
 
Bovenaan