Spotprenten

Reactiescore
1.542
Ligt beetje aan de fase van de wereld. Coruscant draaide meer VV’s begin van de wereld en Pret daarna. Pret had ook meer nachters dus jullie hadden het ook vaak makkelijker te verdelen.

Vv is vv Rikkie, waren allang blij dat je ons en heel de stam vaak zat uit de brand hebt geholpen.
 
Reactiescore
634
Ik was niet degene die logde op Corus om die laatste deffjes te sturen maar heb wel gezegd zet ze maar leeg want als jullie op delete staan dan is het beter om er een ander account mee te redden.

Er zijn namelijk nog degelijk accounts en spelers die niet zomaar de tegenstander de dorpen cadeau willen geven en deze wereld af willen sluiten met opgeheven hoofd

Ik vraag mij serieus telkens af hoe mensen zich op AF keer op keer kunnen tegenspreken in hun eigen post.
In mijn eerdere post geef ik duidelijk aan dat Coruscant is gefaald en wil daarmee iets afsluiten en ga jij weer met onzin aankomen zetten.

Kerel, jij had de WW van Coruscant, dus meer als de VV.
Actie die jij gelijk erop zetten was zelfs de front def als OS laten sturen van een account die met 0 stam stacks speelde.
Wil jij nu zeggen dat met jou actie Coruscant en Zuid front gered zou worden ?.
(Volgens TWstats is Zuid front weggevaagd, zelfs met leeg zetten van Coruscant :) )
(Als je bericht van speler van Duck leest, dan zie je dat er alsnog iets werd geprobeerd, alleen zonder middelen was dat hetgeen wat mogelijk was)

@rikkert1234 die je nu o.a. nu bedankt en rest van de Team die de VV's niet voor paar uur nam of de nachtelijke vv overdag ook bespeelde.
Was ook zelfde Team die besloten om ermee te stoppen.

Dus Aapje, laat de mensen van Cave en Walk spotprenten maken en ga je niet ermee bemoeien.
Als je destijds niet zo koppig was geweest, zou je nu op AF niet getypt hebben van achteraf dit/achteraf dat
 
Laatst bewerkt:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Ik zou het bevestigen maar moet nog kijken hoe de ingame eruit ziet deze wereld
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Al die spelers met grote smoelen van One zijn falers. Timtim, corus,... ellendig.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Kom vechten dan met je bolle plofkop

De likes op deze post komen allemaal van One aanhangers en/of leden. Bizar eigenlijk zeg.

Volgende keer je grote smoel voor jezelf houden, anders moet je een ander wijf als pf nemen.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Ik vraag me uberhaupt af hoe je me bolkop kan noemen als je me hebt gezien.

Bizar dat kneusjes zoals jij mij uberhaupt zo durven te noemen. Jij hebt niet eens een mening over het weer normaal.

Eeuwige maagden die enkel hun moeders hebben gezien, hebben een grote smoel. Tjonge jonge, waar gaat het niveau toch naartoe.
 

Kulta Lakko

Speedkampioen '16+ '20 (Goud) '17+'18 (Zilver)
Reactiescore
226
Oef, nee bovenstaande schertsvertoning gaat geen extra activiteit op de fora brengen.
 
Reactiescore
1.089
Je bedoeld de bovenstaande 7, ja inderdaad.
 

DeletedUser74418

Guest
Je vergeet potje als 1 van de likers laurens, maar hij is speciaal dus past opzich wel in het rijtje
 
Bovenaan