Spotprenten

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Een runner account minder op wereld. Goede zaak
 
Reactiescore
1.094
Is het dan eindelijk klaar met dat gespeelde misplaatste ego?
 
Reactiescore
1.918
nee die deff hebben we hier al kapotgemaakt

yoeee

x
 
Reactiescore
1.584
Als je leider van een stam bent, dan moet je niet komen bazelen op AF.
Account Coruscant heeft meer VV gedraaid dan enig ander account binnen One.
Hierbij is account Coruscant ook een van de weinige die stam opzetten om meer aanvallend te spelen.
Notabene ga je met enkel deffen zaken uitstellen.

VV's aannemen van paar uur om snipe this te te zetten bij de inc is geen accounts redden.
Zie maar hoevaak er binnen One vv bloks waren.
Zelfs uitvoeren van een stam massa werd keer op keer een flop doordat er wederom VV bloks waren.
Zelfde met dat safe de liggende accounts hun def niet verdeeld hadden staan aan de front accounts.

Als account hebben wij in de periode toen wij actief aan het spelen waren met 0 pre stacks van de stam gespeeld.
Enkel tijdens de massa's zodra toren de Rode rammen zag, werd er aan de buren OS gevraagd.

Over welke respect heb je het ?
Als leider janken dat je geen tijd hebt voor stamzaken ?
Of de ww krijgen en dan zelfs de front def als OS sturen ?
Met wat had de account moeten deffen ?

De verstuurde OS werd niet terug getrokken om Zuid alsnog een kans te geven.
Maar dat daarmee account zou vallen was een feit.
Dus nu niet hier onzin typen !

Haha ja nu is het makkelijk om mij als boeman neer te schuiven als de beoogde leider van One die alles wel op zou lossen maar jij weet zelf wel dat de vork niet zo in de steel steekt. Een aantal hebben geprobeerd om de leiderstaak gezamenlijk op te nemen nadat niemand er eigenlijk zin in had. Ik wilde dit niet eens maar omdat er anders geen kut gebeurde heb ik het toch maar geprobeerd. Uiteindelijk bleek dat ook gwn teveel te zijn naast mijn eigen account en privé.

Je begint verder over de vele vv die Corus heeft gedraaid voor de stam maar volgens mij heb ik nergens gezegd dat jullie geen inzet hebben getoond. Het klopt wel dat we achteraf aanvallender hadden moeten spelen, dat is waar.

Dat er accounts waren die voor iedere inc vv nodig hadden kan verder niemand wat aan doen, als er geen nieuwe spelers gevonden kunnen worden omdat iedereen maar riep One gaat winnen, is niet te pakken etc. waardoor iedereen tegen ons wilde spelen moet je daar mee dealen, ja jammer dat daardoor een aantal massa’s zijn verpest. Kan nog wel even doorgaan over het stack verhaal want ook dat was waar dat sommigen uber pre stacked stonden maar daar koop je niks meer voor.

Dat laatste stukje valt mij een beetje tegen. Je zegt maar gwn dat ik jank dat ik geen tijd met had terwijl je de reden niet weet. Daarnaast weet ik dat team aap genoeg initiatief heeft getoond om er iets van te maken binnen One op allerlei facetten. Ik was niet degene die logde op Corus om die laatste deffjes te sturen maar heb wel gezegd zet ze maar leeg want als jullie op delete staan dan is het beter om er een ander account mee te redden.

Er zijn namelijk nog degelijk accounts en spelers die niet zomaar de tegenstander de dorpen cadeau willen geven en deze wereld af willen sluiten met opgeheven hoofd. Het had je meer gesiert ondanks dat alle Corus spelers geen tijd meer hebben (wat niet op de planning stond vgm) en moesten stoppen om iig de stam nog wat te helpen met deff of gwn een vv’er te laten aankloten zo lang het nog kon. Zonder de stam was je er destijds tegen fear in de beginfase niet eens doorheen gekomen en ik noem dit soort acties dan stank voor dank.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser69389

Guest
Achja Corus is niet door iedereen gerekt. Dus diegene die dat niet hebben gedaan: Hou je bek over Coruscant of speel Coruscant weg zoals Duck en Ruai dat deden. :p :D
 
Reactiescore
767
@Coruscant dan heb je het over Rick neem ik aan want toen ik nog speelde nam corus soms 1 vv aan :) en kon pret er 3 tegelijk pakken
 
Reactiescore
1.584
Reactiescore
767
Ben chris niet aap en ja rik triggert altijd :p
 

DeletedUser74418

Guest
Rip Coruscant W48-W69 ...
Hij was een goede newgen.

Iemand die nog wilt spreken tijdens deze uitvaart?
 
Bovenaan