Spotprenten

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
3izipd.jpg
 
Reactiescore
1.581
Stond niet op delete toen de incs kwamen ;)

Voor zover ik weet wordt er al niet meer gelogd sinds dat Mark erachter kwam dat wij het wachtwoord via co's hadden gestrikt om het e.e.a. te redden, hij heeft daarna zelf het ww gewijzigd en het acc weer op delete gezet, of het is later pas gebeurt maar gespeeld is er iig niet meer. Neemt niet weg dat het triest zat is.
 
Reactiescore
2.181
Voor zover ik weet wordt er al niet meer gelogd sinds dat Mark erachter kwam dat wij het wachtwoord via co's hadden gestrikt om het e.e.a. te redden, hij heeft daarna zelf het ww gewijzigd en het acc weer op delete gezet, of het is later pas gebeurt maar gespeeld is er iig niet meer. Neemt niet weg dat het triest zat is.

Stuurde wel een hele recap (getimed ook nog), daarna was het gewoon doorlopen.
 

Deleted User - 1942737

Guest
Voor zover ik weet wordt er al niet meer gelogd sinds dat Mark erachter kwam dat wij het wachtwoord via co's hadden gestrikt om het e.e.a. te redden, hij heeft daarna zelf het ww gewijzigd en het acc weer op delete gezet, of het is later pas gebeurt maar gespeeld is er iig niet meer. Neemt niet weg dat het triest zat is.
Is dat de standaard manier waarop in het algemeen gehandeld word? Gewoon accountww's etc verzamelen achter de rug van eigenaars?
 
Reactiescore
1.581
Stuurde wel een hele recap (getimed ook nog), daarna was het gewoon doorlopen.

Ah Okee haha Miss een laatste wanhoopspoging idk.

Is dat de standaard manier waarop in het algemeen gehandeld word? Gewoon accountww's etc verzamelen achter de rug van eigenaars?
Nee normaal gesproken niet maar als je de stam zo in de steek laat na zo’n grote bek te hebben dan ben je mijn respect verloren en heb ik maling aan je. Was puur om andere accounts te redden met de deff die corus nog had want zelf wilden ze het niet gebruiken en het acc is enkel door 2 personen (die ik vertrouw want ze draaien nolife vv etc.) gebruikt. Toestemming is gewoon gevraagd aan spelers die deze en ook andere werelden op Corus hebben gespeeld.
 
Reactiescore
1.918
meer spotprenten omtrent dit gebeuren por favor
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
images.jpeg.jpg
 
Reactiescore
634
Account Coruscant is in W69 flink gefaald en is het terecht dat er nu spotprenten of andere zaken over wordt getypt.
Het is dus jullie goed recht !.

De massa van Cave was ook zeer goed uitgevoerd.
Duck en Ruia hebben ervoor gezorgd dat account op zijn bek is gegaan. Niks op aan te merken :)

Als Team hadden wij al tijdje geleden besloten om ermee te stoppen, dus ermee stoppen is geen beslissing van 1 persoon geweest.
Ook om account op delete te zetten was beslissing van Team zelf.

Laatste massa is er wel gepoogd om nog enigszins te redden wat te redden viel.
Ook dit is helaas flink mislukt.

@aapjeklapklap

Als je leider van een stam bent, dan moet je niet komen bazelen op AF.
Account Coruscant heeft meer VV gedraaid dan enig ander account binnen One.
Hierbij is account Coruscant ook een van de weinige die stam opzetten om meer aanvallend te spelen.
Notabene ga je met enkel deffen zaken uitstellen.

VV's aannemen van paar uur om snipe this te te zetten bij de inc is geen accounts redden.
Zie maar hoevaak er binnen One vv bloks waren.
Zelfs uitvoeren van een stam massa werd keer op keer een flop doordat er wederom VV bloks waren.
Zelfde met dat safe de liggende accounts hun def niet verdeeld hadden staan aan de front accounts.

Als account hebben wij in de periode toen wij actief aan het spelen waren met 0 pre stacks van de stam gespeeld.
Enkel tijdens de massa's zodra toren de Rode rammen zag, werd er aan de buren OS gevraagd.


Nee normaal gesproken niet maar als je de stam zo in de steek laat na zo’n grote bek te hebben dan ben je mijn respect verloren en heb ik maling aan je. Was puur om andere accounts te redden met de deff die corus nog had want zelf wilden ze het niet gebruiken

Over welke respect heb je het ?
Als leider janken dat je geen tijd hebt voor stamzaken ?
Of de ww krijgen en dan zelfs de front def als OS sturen ?
Met wat had de account moeten deffen ?

De verstuurde OS werd niet terug getrokken om Zuid alsnog een kans te geven.
Maar dat daarmee account zou vallen was een feit.
Dus nu niet hier onzin typen !

Beslissing om ermee te stoppen was door de Team genomen en Ja.
Coruscant is op zijn bek gegaan en hierbij heeft Duck en Ruia zeer nette massa uitgevoerd !

Succes aan allen die W69 nog spelen :)
 
Bovenaan