Spotprenten

DeletedUser73927

Guest
@The Minion ik hoop dat je blij bent :D
30510f57c503154fab9713db0f9f21fc.png
 
Reactiescore
2.508
Ik ben zeker blij, ik heb nog maar 2 forums en de bedoeling is wel dat die actief blijven :p

Jullie beseffen zelf toch ook wel dat dit forum veelte actief is vergeleken de trends van de afgelopen jaren. Ik geniet :D
 

DeletedUser69389

Guest
Niemand geeft een moer om die likes. Valt wel goed aan te zien dat de community (terecht) vindt dat je een stabber bent tho.
Hebben alleen nergens gestabt. Dus leuke poging. Maar goed dat je van inhoudsloze, ongefundeerde kreten bent weten we al langer dan vandaag. Past weer zeer goed in je kilometers lange rijtje van dergelijke posts.

Hadden we direct aangevallen of deff teruggetrokken als er incs liepen op iemand uit Fuifje dan had ik je wel begrepen. Maar nu niet zoals ik al een aantal maal heb uitgelegd.
 

DeletedUser79715

Guest
Slechte memer, slechte zanger, stabber, ... Gevder veel mogelijke titels voor deze man
 
Reactiescore
581
Ik ben zeker blij, ik heb nog maar 2 forums en de bedoeling is wel dat die actief blijven :p

Jullie beseffen zelf toch ook wel dat dit forum veelte actief is vergeleken de trends van de afgelopen jaren. Ik geniet :D
Ik ook, eindelijk een leuk en lekker druk forum :) Lees graag mee hier!
 
Bovenaan