Spotprenten

Reactiescore
767
3bgt8v.gif
 
Reactiescore
767
Niveau met jullie hier neemt wel drastische hoogtes aan

vvU1oKK.png

als je een spotprent maakt maak hem dan wel gwn leuk en ga mensen niet uit maken voor disabled.
alvast bedankt;)
 
Reactiescore
1.365
Niveau met jullie hier neemt wel drastische hoogtes aan

vvU1oKK.png

Thanks voor het zwakte tonen als jij geen weerwoord hebt mn robke! <3
 
Reactiescore
767
jou mening is ook niet bepaald van hoog niveau.
 
Reactiescore
1.365
Butthurt much sir?
 
Reactiescore
767
butthurt complicatie kan je hier vinden XDDDDDDDDdd
 
Reactiescore
1.478
muur pp boosten kunnen zij toch ook?
Ik doe het uit principe niet, hoor. Ik snap het tactische idee er niet van door geld erin te pompen om zo je def te boosten. Dan verlies ik maar wat troepen op een lagere muur. Ik speelde op w97.net tegen tokahontas, dat was een miljonair die de hele stam pp financierde om muren mee te boosten. Wat was dat kut om tegen te spelen.
 

DeletedUser69389

Guest
Ik ben privé gewoon het gesprek aangegaan. Wanneer er een serieuze discussie is zou ik mij er best in willen moeien. Maar dit was niet geheel het geval. Getuige ook de vele infantiele, nietszeggende opmerkingen die er geplaatst zijn.
 

DeletedUser79415

Guest
Ik doe het uit principe niet, hoor. Ik snap het tactische idee er niet van door geld erin te pompen om zo je def te boosten. Dan verlies ik maar wat troepen op een lagere muur. Ik speelde op w97.net tegen tokahontas, dat was een miljonair die de hele stam pp financierde om muren mee te boosten. Wat was dat kut om tegen te spelen.

tuurlijk, dat kan !

ik boost wel muren moest ik dit nodig achten.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Ik ben privé gewoon het gesprek aangegaan. Wanneer er een serieuze discussie is zou ik mij er best in willen moeien. Maar dit was niet geheel het geval. Getuige ook de vele infantiele, nietszeggende opmerkingen die er geplaatst zijn.

Privé zodat je hier niet aan de schandpaal wordt genageld? :rolleyes:
 
Bovenaan