Spotprenten

Reactiescore
972
Wat bedoelen jullie precies met dat deffen zo gemakkelijk is op deze wereld?

Uitkijktoren en 3% regel worden genoemd, maar die zijn er vooral om enorme lading fakes te counteren. In een 2 stammenwereld als deze zou je alle kleinere spelers prima zonder fakes moeten kunnen slopen. Of zijn er nog andere instellingen die deffen gemakkelijker maken?

Uiteraard. Maar door de uitkijktoren zijn grote massa's in essentie al vrij makkelijk te spotten en waar fakes vroeger een essentieel onderdeel waren van het aanvalsspel, zijn die nu bijna nutteloos geworden. Ik heb het vermoeden dat dit vooral een blitzwereld zal worden. Bij die 2 regels komt nog de 1:1 scout ratio bij, overigens.

Laat ik het dan anders stellen. Op mijn laatste wereld, W42, was in verhouding tot deze wereld het deffen een stuk lastiger, mede door de instellingen van de wereld. Maar goed, dat is mijn persoonlijke mening, daar kunnen we in verschillen.

En even de discussie ergens anders voeren, aangezien er anders mensen beginnen met reporten en dan ben ik weer al mijn likes weg :p
 
Reactiescore
1.478
Uiteraard. Maar door de uitkijktoren zijn grote massa's in essentie al vrij makkelijk te spotten en waar fakes vroeger een essentieel onderdeel waren van het aanvalsspel, zijn die nu bijna nutteloos geworden. Ik heb het vermoeden dat dit vooral een blitzwereld zal worden. Bij die 2 regels komt nog de 1:1 scout ratio bij, overigens.

Laat ik het dan anders stellen. Op mijn laatste wereld, W42, was in verhouding tot deze wereld het deffen een stuk lastiger, mede door de instellingen van de wereld. Maar goed, dat is mijn persoonlijke mening, daar kunnen we in verschillen.

En even de discussie ergens anders voeren, aangezien er anders mensen beginnen met reporten en dan ben ik weer al mijn likes weg :p
1:1 scoutratio is toch normaal?
Misschien ben ik gewoon verwend. :D
Ben pas op w59 weer gaan spelen sinds heeeel lang geleden.
 

DeletedUser79878

Guest
fccd0e4c7daf24c9d79809bd5873e70b.jpg
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Pfoee next level deze burns.. Echt stevige spotprenten jongeheren
 
Bovenaan