Spotprenten

Deleted User - 24028

Guest
@warre wat lees ik hier nou allemaal ???
Wat een poging om mij belachelijk te maken man... dat gaat uiteraard niet op gezien ik er niet speel, maar zelfs al zou ik er spelen... Het is overduidelijk dat het niet schedel is die zich belachelijk maakt, maar de aanvallende partijen. Voor zo ver ik begrepen heb is het een 32mil tegen 3 mil. En dan hebben we het nog niet eens over dat ze elk dorp hebben moeten kata'en (smederijen down) om hun winsten te krijgen / behouden :$

Iedereen die het een prestatie vind (zelfs zonder de kata's) is een paar vijzen kwijt, iedereen die het met kata's nog een prestatie vind is gewoon rijp voor het gekkenhuis.

Vind het wel erg om te zien dat ik sommige namen ken van die spot prent posters, had wel een hoger niveau van jullie verwacht moet ik zeggen.

Schedel al een flopacc sinds w17, don't @ me
Ze winnen sindsdien wel elke wereld, op deze na, waar ze serieus spelen... lol

Warre out.
 
Reactiescore
972
Wat een poging om mij belachelijk te maken man... dat gaat uiteraard niet op gezien ik er niet speel, maar zelfs al zou ik er spelen... Het is overduidelijk dat het niet schedel is die zich belachelijk maakt, maar de aanvallende partijen. Voor zo ver ik begrepen heb is het een 32mil tegen 3 mil. En dan hebben we het nog niet eens over dat ze elk dorp hebben moeten kata'en (smederijen down) om hun winsten te krijgen / behouden :$

Iedereen die het een prestatie vind (zelfs zonder de kata's) is een paar vijzen kwijt, iedereen die het met kata's nog een prestatie vind is gewoon rijp voor het gekkenhuis.

Vind het wel erg om te zien dat ik sommige namen ken van die spot prent posters, had wel een hoger niveau van jullie verwacht moet ik zeggen.


Ze winnen sindsdien wel elke wereld, op deze na, waar ze serieus spelen... lol

Warre out.

Wat hypocriet om dit uit jouw mond te horen. Volgens mij is dat iets wat je zelf op W42 exact hetzelfde hebt gedaan, destijds met SloopAP en kata's, toen op mij. Vervolgens heb ik dat gewoon doorstaan en jouw account weggespeeld. Hoe kinderlijk je in 3/4 jaar kan veranderen :rolleyes:

Het account schedel bakte er niets van, heeft altijd een grote bek gegeven en zouden het klusje wel even klaren. Daarbij, op deze wereld waar deffen zo ontzettend makkelijk is gemaakt door uitkijktorens en de 3% regel, is het niks raars dat een aanvallende dimensie als kata's erbij komt. Schedel is kinderlijk eenvoudig weggespeeld en niet door 32 mil tegen 3 mil hoor, overdrijven is ook een vak :p

Interessant zeg als hij hier niet speeld. Daarnaast is het een dikke katta massa hoorde ik van iemand die op w67 schedel speelt.

Edit:
Kakaka back at it again

Kata gebruik viel mee en is enkel effectief gebruikt, op deze wereld waar deffen als zo makkelijk gemaakt is. Misschien moet je degene van wie je dat gehoord hebt even een veeg om zijn oren geven, want na al zijn babbels heeft hij niks gepresteerd. En onder het mom van kata's zeggen dat je motivatie weggaat, hou toch op man, wat een trieste speler ben je dan.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
7.931
Ware die kritiek geeft op kata's terwijl hij op 42 met een speciaal script (SloopAP) ons helemaal probeerde te slopen met zn stam.:rolleyes:
 
Reactiescore
65
Wat mij hier opvalt is dat al die " zelfbenoemde pro's en TW goden " een grote mond hebben totdat bezorgdperkameel.nl langskomt met een broodje döner of een kapsalon. Ineens hebben ze dan geen tijd meer of spelen niet meer op het account en gaan rennen als een waanzinnige.
Volgende werelden niet meer zo'n grote mond hebben.
Jullie zijn ook maar gewone stervelingen als Kakaka langs komt,
 

DeletedUser81034

Guest
Wat mij hier opvalt is dat al die " zelfbenoemde pro's en TW goden " een grote mond hebben totdat bezorgdperkameel.nl langskomt met een broodje döner of een kapsalon. Ineens hebben ze dan geen tijd meer of spelen niet meer op het account en gaan rennen als een waanzinnige.
Volgende werelden niet meer zo'n grote mond hebben.
Jullie zijn ook maar gewone stervelingen als Kakaka langs komt,

Klein braakje gelegd. Of dat door je ontiegelijke arrogantie of bedorven döner komt weet ik niet
 
Reactiescore
65
Klein braakje gelegd. Of dat door je ontiegelijke arrogantie of bedorven döner komt weet ik niet
Voel jij je soms aangesproken?
Ben jij ook zo'n " zelfbenoemde pro of TW god "?
Dan kun je beter in jouw broek schijten dan braken, want ook bij u komen wij al op bezoek.
Ook jouw accie was weer makkelijk te breken. Rennen dus maar.
Dus ook voor jou geldt dat dit de laatste wereld is waar je een grote mond kunt opzetten.
Volgende werelden weer nederig zijn zoals bij jouw status past.
 

DeletedUser78937

Guest
Wat een poging om mij belachelijk te maken man... dat gaat uiteraard niet op gezien ik er niet speel, maar zelfs al zou ik er spelen... Het is overduidelijk dat het niet schedel is die zich belachelijk maakt, maar de aanvallende partijen. Voor zo ver ik begrepen heb is het een 32mil tegen 3 mil. En dan hebben we het nog niet eens over dat ze elk dorp hebben moeten kata'en (smederijen down) om hun winsten te krijgen / behouden :$

Iedereen die het een prestatie vind (zelfs zonder de kata's) is een paar vijzen kwijt, iedereen die het met kata's nog een prestatie vind is gewoon rijp voor het gekkenhuis.

Vind het wel erg om te zien dat ik sommige namen ken van die spot prent posters, had wel een hoger niveau van jullie verwacht moet ik zeggen.


Ze winnen sindsdien wel elke wereld, op deze na, waar ze serieus spelen... lol

Warre out.

Je verdedigd jezelf toch wel flink voor iemand die niks met deze wereld te maken heeft gehad ^^
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Warre speelt ook gewoon echt niet, ga nu maar terug weg naar irrelevante werelden en stop met mijn spotprenten weg te spammen bende noobs
 

DeletedUser79913

Guest

leer alstublieft dit meme format te gebruiken en niet te verneuken.

ap,550x550,12x16,1,transparent,t.png
 

DeletedUser76315

Guest

Feitelijk gewoon volledig onjuist. Voordat ik er kwam zijn er massa's gedaan door INNI, nooit door Kakaka, die bestonden niet eens en geen van de spelers die schedel nu aangevallen hebben waren er in die tijd. Kom op man, doe wat beter je best.
owwjeej stadium een ... ontkenning, je komt er wel! iedereen begint op die manier en dat terwijl dit echt een slecht gepresenteerde meme is :O
 
Reactiescore
1.478
Wat bedoelen jullie precies met dat deffen zo gemakkelijk is op deze wereld?

Uitkijktoren en 3% regel worden genoemd, maar die zijn er vooral om enorme lading fakes te counteren. In een 2 stammenwereld als deze zou je alle kleinere spelers prima zonder fakes moeten kunnen slopen. Of zijn er nog andere instellingen die deffen gemakkelijker maken?
 
Bovenaan