Spotprenten

Reactiescore
239
419b7384f1.png
 

DeletedUser77689

Guest
weer lekker veralgemenen... wat schedel WAS natuurlijk de enige leider in 404.........
Was schedel niet pas leiding NA die post.. Schedel is niet beste keus maar leiding die dezelfde koers had willen blijven varen, überhaupt gebruik maakt van een zusterstam en verder alles recruit dat los en vast zit is een lachertje.
 

DeletedUser39990

Guest

Nouja ik kan me niet inbeelden dat 420JustVape, en met uitbreiding de gehele stam, echt zo slecht is in dit spel, dus een logische conclusie. Opvallend ook dat later dezelfde dag een aantal offjes op het bolwerk van babe worden gegooid vanuit deze stam en de dorpjes een aantal uurtjes na aankomst van de clears geedeld worden door een kameel.
Wel heel veel toeval als je het mij vraagt , dus de twijfel hier rond is imo gegrond en kan ik heel goed begrijpen ;)

Maar hé, wie ben ik om het beste account w67 in twijfel te trekken. :D
 
Reactiescore
390
Nouja ik kan me niet inbeelden dat 420JustVape, en met uitbreiding de gehele stam, echt zo slecht is in dit spel, dus een logische conclusie. Opvallend ook dat later dezelfde dag een aantal offjes op het bolwerk van babe worden gegooid vanuit deze stam en de dorpjes een aantal uurtjes na aankomst van de clears geedeld worden door een kameel.
Wel heel veel toeval als je het mij vraagt , dus de twijfel hier rond is imo gegrond en kan ik heel goed begrijpen ;)

Maar hé, wie ben ik om het beste account w67 in twijfel te trekken. :D

Geloof me, ze zijn werkelijk echt rampzalig slecht. Die offjes op het bolwerk zijn trouwens niet enkel op die van babe gegooid maar ook op die van andere stammen waaronder onze mb stam.

Sweet Death kwam ook plots aankloppen in pm om te zeggen dat zijn enige doel deze wereld nog bolwerken slopen was. Dit verklaart het waarschijnlijk.

Of je dit nu gelooft langs onze kant laat ik aan jullie over ;)
 
Reactiescore
2.444
Geloof me, ze zijn werkelijk echt rampzalig slecht. Die offjes op het bolwerk zijn trouwens niet enkel op die van babe gegooid maar ook op die van andere stammen waaronder onze mb stam.

Sweet Death kwam ook plots aankloppen in pm om te zeggen dat zijn enige doel deze wereld nog bolwerken slopen was. Dit verklaart het waarschijnlijk.

Of je dit nu gelooft langs onze kant laat ik aan jullie over ;)

Ach er gebeuren wel gekkere dingen op tribalwars, verre van een van de meer ongeloofwaardige gebeurtenissen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Bovenaan